Blog

Jak sprzedawać więcej bez obniżania ceny? 3 strategie, które zwiększą Twoje prowizje
Czy słyszysz od klientów, że „macie za drogo”?A może konkurencja kusi niższą ceną i boisz się, że bez rabatu klient…

- Sprzedaż ·
Klient mówi: „Muszę się zastanowić”? Oto 3 sposoby, by kupił TERAZ
Znasz ten scenariusz?Rozmowa sprzedażowa idzie jak po maśle. Klient słucha, zadaje pytania, kiwa głową. Już prawie masz to zamknięte…Aż nagle…

- Sprzedaż ·
Co decyduje o sukcesie w sprzedaży: wiedza, umiejętności czy postawa?
Dlaczego niektórzy handlowcy sprzedają jak szaleni, a inni – mimo ogromnej wiedzy – nie potrafią zamknąć jednej transakcji? Czy wystarczy…

- Sprzedaż ·
Jak sprawić, by klient CIĘ słuchał? 3 psychologiczne triki, które zwiększą Twoją sprzedaż
Masz tylko 7 sekund… Czy wiesz, że masz zaledwie 7 sekund, by klient zdecydował, czy będzie Cię słuchać, czy kompletnie…
- Sprzedaż ·
Jak pokonywać obiekcje klientów? 3 strategie na każdą sytuację
Obiekcje to codzienność w pracy każdego handlowca. „Za drogo”, „Muszę się zastanowić”, „Nie jestem zainteresowany” – brzmi znajomo? Dobra wiadomość…
MeMentor – Twój osobisty trener sprzedaży!
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest coraz większa, a oczekiwania klientów rosną z każdym dniem, skuteczna sprzedaż stała…
Innowacja w nauce sprzedaży telefonicznej
Mementor: www.mementor.pl – Bot do nauki sprzedaży telefonicznej Mementor to innowacyjny bot, który wspiera użytkowników w nauce skutecznych technik sprzedaży,…
- Przywództwo ·
- Sprzedaż ·
- Zarządzanie ·
Jak efektywnie zarządzać czasem w sprzedaży?
Czasami wydaje się, że doba jest zbyt krótka, a lista obowiązków w sprzedaży nigdy się nie kończy. Ale czy naprawdę musisz wpaść w wir szaleńczego tempa i pogoni za czasem? Czy istnieje sposób, aby być produktywnym, zarządzać czasem i jednocześnie zachować zdrową równowagę? Oczywiście!
10 skutecznych strategii sprzedaży!
Efektywna strategia sprzedażowa jest kluczowa dla sukcesu każdej firmy, dlatego w artykule przekażę Ci 10 skutecznych strategii sprzedaży, które pomogą…
- Call center ·
- Coaching ·
- Motywacja ·
Po co Ci rozwój?
Rozwój to kluczowy element sukcesu w biznesie. W czasach, gdy konkurencja w każdej branży jest coraz większa, rynek stale się rozwija, a trendy zmieniają się błyskawicznie, nie można pozwolić sobie na stagnację, dlatego właśnie warto zastanowić się, po co jest Ci rozwój i jakie korzyści możesz z tego czerpać.
- Coaching ·
- Motywacja ·
- Sprzedaż ·
- Wyróżnione sprzedaż ·
Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2
Cześć! Dzisiaj mam dla Ciebie drugą część materiału poświęconego przygotowaniom do spotkań biznesowych z klientami. Jeśli nie wiesz jak się…
- Coaching ·
- Motywacja ·
- Sprzedaż ·
- Wyróżnione sprzedaż ·
Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1
Cześć! Czy miewasz problemy z przygotowaniem się do spotkań biznesowych z klientami? Zastanawiasz się, w jakim celu miałbyś inwestować w…
Jak sprzedawać w branży IT? cz.2
Cześć! Przed Tobą kolejna część materiału poświęconego sprzedaży B2B w branży IT. Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie rozmawiać z dyrektorami…
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
POLUB MNIE NA FACEBOOKU:
OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone