Biblioteka Karola Fronia
Przegląd najmocniejszych książek w tematyce sprzedaży
i przywództwa, które dadzą Ci najlepsze wyniki.
Książki autorstwa Karola Fronia
Książki dostosowane do
polskich realiów sprzedaży
- 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży
- 100 Taktycznych Zasad Przywództwa
- Najskuteczniejsze Techniki: Sprzedaży, Perswazji, Negocjacji – Wszech Czasów
- Lead Generation 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon
- Sales Hunter
- Typologia Osobowości dla szefów i handlowców cz.1
- Typologia osobowości cz.2 – Style komunikacji, konfliktów, przyswajania informacji i motywacji.
100 Taktycznych
Zasad Sprzedaży
Moja pierwsza drukowana książka, to zbiór moich 10 letnich doświadczeń w sprzedaży i w biznesie. Dzielę się w niej swoimi przemyśleniami, lekcjami, które wyniosłem z życia, naukami odebranymi od moich mentorów, wiedzą wyciągniętą z setek przeczytanych książek, przesłuchanych audiobooków, szkoleń i konferencji, w których brałem udział.
O CZYM JEST KSIĄŻKA „100 TAKTYCZNYCH ZASAD SPRZEDAŻY”?
Jest to pigułka dotycząca nowoczesnej sprzedaży, która obfituje w masę praktycznych wskazówek i gotowych do wdrożenia rozwiązań, które zwiększą Twoje przychody ze sprzedaży.
W książce opisuje 100 zasad, których poznanie i stosowanie uczyni Cię wybitnym, osiągającym sukcesy sprzedawcą. Przy każdej z zasad znajdziesz praktyczną wskazówkę, która pomoże Ci wprowadzić tą zasadę do swojego życia.
Z książki dowiesz się w jaki sposób nauczyć się sprzedawać i dlaczego umiejętność sprzedawania jest jedną z najważniejszych, które musisz opanować, aby osiągnąć sukces w praktycznie każdej dziedzinie. Z tej książki nauczysz się sprzedawać w taki sposób, aby klienci chętnie i zawsze kupowali od Ciebie, a potem polecali Cię znajomym.
100 Taktycznych
Zasad Przywództwa
PRAKTYCZNY PORADNIK BUDOWY ZESPOŁÓW HANDLOWYCH!
Budowanie silnych, lojalnych i efektywnych zespołów sprzedażowych w polskich warunkach potrafi być nie lada wyzwaniem nawet dla najzdolniejszego menadżera lub przedsiębiorcy.
Ta książka to esencja mojego 11-letniego doświadczenia jako handlowca, menadżera i przedsiębiorcy. To gotowy przepis w postaci 100 zasad pokazujący w jaki sposób stać się liderem z krwi i kości potrafiącym wznosić swoich handlowców na szczyty ich możliwości!
Kilka słów od autora książki
Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.
Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.
Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 3500 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.
Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.
Najskuteczniejsze Techniki: Sprzedaży, Perswazji, Negocjacji – Wszech Czasów
Gdybym Ci powiedział, że da się sprzedać wszystko, każdemu. Uwierzyłbyś w to?
Pewnie nie. A gdybym powiedział, że da się sprzedać prawie wszystko, prawie każdemu?
Już lepiej? Nie ma 100% skutecznych metod sprzedaży, które działają na każdego człowieka jednakowo, bo każdy klient jest inny.
Wiem jednak, że jeśli ktoś zna tylko młotek, to wszędzie widzi gwoździe.Co zatem powiesz na to, by poznać techniki sprzedaży,perswazji, negocjacji, dzięki którym będziesz w stanie sprzedawać tak skutecznie jak nigdy dotąd, każdemu typowi klienta?
Lead Generation 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon
Czy chciałbyś już od jutra sprzedawać o 35% więcej niż do tej pory? Ta książka jest dla Ciebie. To zbiór konkretnych wskazówek i tipów, których zastosowanie w rozmowie handlowej, da Ci natychmiastowe efekty.
Jak widzisz książka ta zawiera szereg konkretnych, prostych do wdrożenia wskazówek, których zastosowanie w Twoich rozmowach pozwoli Ci osiągać ponadprzeciętne rezultaty w zakresie pracy z telefonem w kontakcie z klientem.
Nie jest to fizyka kwantowa, która przyprawi Cię o mdłości, a zbiór najbardziej przydatnej wiedzy, która uczyni Cię prawdziwym sprzedawcą z krwi i kości, osiągającym najlepsze wyniki sprzedażowe w całej firmie, ponieważ w każdym z rozdziałów znajdziesz aż kilkadziesiąt podpowiedzi, w jaki sposób się komunikować, negocjować i prowadzić swobodną, a zarazem skuteczną rozmowę z klientem.
Jest to wiedza z:
- osobiście wykonanych 30 000 rozmów przez telefon
-
wykonywanych przez naszych pracowników w call center
80 000 rozmów miesięcznie (w sumie ponad 10 milionów rozmów wykonanych od początku istnienia firmy) - ponad 60 branż z którymi współpracowałem w zakresie sprzedaży, umawiania spotkań, pozyskiwania zleceń przez telefon
- moich doświadczeń tego co działa w kontakcie w polskim klientem, na polskim rynku
100 Taktycznych
Zasad Przywództwa
PRAKTYCZNY PORADNIK BUDOWY ZESPOŁÓW HANDLOWYCH!
Budowanie silnych, lojalnych i efektywnych zespołów sprzedażowych w polskich warunkach potrafi być nie lada wyzwaniem nawet dla najzdolniejszego menadżera lub przedsiębiorcy.
Ta książka to esencja mojego 11-letniego doświadczenia jako handlowca, menadżera i przedsiębiorcy. To gotowy przepis w postaci 100 zasad pokazujący w jaki sposób stać się liderem z krwi i kości potrafiącym wznosić swoich handlowców na szczyty ich możliwości!
Kilka słów od autora książki
Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.
Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.
Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.
Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.
SALES HUNTER
Filozofia Życiowego Sukcesu
Sales Hunter to więcej niż zwykła książka. To Biblia Rozwoju Osobistego. Znajdziesz tu Filozofię Sukcesu, znaną od setek lat, opartą o moje sukcesy i porażki w biznesie i poza nim.
Nie będzie głaskania po głowie. Będzie ostro, z pazurem, szczerze i wprost, bo wielu z nas bierze się do roboty, dopiero wtedy, gdy życie wytrze nami podłogę i znajdziemy się w mentalnym piekle. Wtedy dla niektórych bywa już jednak za późno… A ci którym zdołają z tego wyjść, czynią to zawsze według zasad z tej książki.
Dzięki książce Sales Hunter:
- poznasz instrukcję obsługi własnej głowy, dzięki temu zmienisz swoje ograniczające przekonania i staniesz się odporny na krytykę, hejt, spadki motywacji, lenistwo, prokrastynację i odpuszczanie, w momencie gdy jest ci ciężko
- przestaniesz szukać problemów, przez które Ci nie wychodzi w życiu, w pracy, w biznesie, a zaczniesz widzieć sposoby na to, co zrobić, by osiągnąć dokładnie to, co chcesz w każdej dziedzinie życia
- stworzysz dalekosiężny plan na swoje życie, określisz kierunek i stworzysz plan działania na kolejne 50 lat, dzięki czemu przestaniesz tracić czas na rzeczy błahe, nieistotne, a skupisz się na zrealizowaniu Twojego życiowego powołania
Typologia Osobowości dla szefów i handlowców cz. 1
Wyobraź sobie, że wchodzisz na spotkanie sprzedażowe z potencjalnym klientem i w ciągu kilku minut rozumiesz, z kim masz do czynienia.
Ponieważ znasz jego typ osobowości, wiesz dokładnie, co i jak powiedzieć, aby zbudować relację. Dzięki temu skutecznie przedstawiasz ofertę w taki sposób, aby najlepiej do niego przemówiła, a następnie domykasz sprzedaż.
Pamiętaj, że nie chodzi tutaj o zmianę tego, kim TY jesteś, tylko o zrozumienie, kim oni są i danie im tego, czego potrzebują!
Koniec ze zgadywaniem.
Koniec z zastanawianiem się, dlaczego nie reagują.
Otrzymasz ode mnie konkretne techniki i metody, które przynoszą rezultaty.
Co dokładnie znajdziesz w środku?
► Szczegółowy opis każdego typu osobowości: jasne, zwięzłe wyjaśnienia i realne przykłady, które pomogą Ci szybko zidentyfikować, a następnie zrozumieć każdy typ.
► Strategie sprzedaży: konkretne techniki i strategie mające na celu sprzedawanie dopasowane do każdego typu osobowości – w zależności od sytuacji.
► Wskazówki dotyczące komunikacji: dowiedz się,
jak dostosować swój ton, język i podejście do preferencji danego typu osobowości.
Typologia osobowości cz.2 – Style komunikacji, konfliktów, przyswajania informacji i motywacji.
Poznaj ukryty „kod komunikacji” i działania, które przyspieszą Twój sukces w biznesie i życiu prywatnym!
W tej książce:
⇒ dowiesz się, jakie style komunikacji stosują poszczególne typy klientów oraz jak sobie z nimi poradzić,
⇒ zrozumiesz, jak rozwiązywać konflikty (np. w zespole lub klientami) i radzić sobie z trudnymi osobami, aby zamieniać konflikt w coś, co może Ci wyjść na dobre,
⇒ odkryjesz też style przyswajania informacji,
dzięki czemu np. tak dobierzesz materiały sprzedażowe, aby dana osoba najlepiej na nie zareagowała,
⇒ poznasz też dwa podstawowe rodzaje motywacji oraz jak się dowiedzieć, jaki jest silniejszy u człowieka, z którym rozmawiasz.
Rekomendowane Książki
Międzynarodowe książki polecane przez Karola Fronia
- 100 Taktycznych Zasad Przywództwa Karol Froń
- 100 Taktycznych Zasad Przywództwa Karol Froń
- 100 Taktycznych Zasad Przywództwa Karol Froń
- 100 Taktycznych Zasad Przywództwa Karol Froń
Międzynarodowe książki polecane przez Karola Fronia