Przejdź do treści
Bezpłatne Szkolenie
Zaproś Trenera do firmy
  • Coaching, Motywacja, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

  • 30 maja, 2022

Cześć! Dzisiaj mam dla Ciebie drugą część materiału poświęconego przygotowaniom do spotkań biznesowych z klientami. Jeśli nie wiesz jak się odpowiednio przygotować, miewasz problemy z odpowiednim prowadzeniem spotkań, a może dobrze Ci idzie, ale wciąż chcesz coś poprawić, to ten artykuł będzie w sam raz dla Ciebie! Przed nim jednak koniecznie zapoznaj się z pierwszą częścią materiału!

Kolejna rada związana ze spotkaniami biznesowymi z klientami to już tak naprawdę wisienka na torcie. Czy wiesz, co jest zmorą sprzedawców i kontrahentów, z którymi się oni spotykają? Co potrafi najskuteczniej zniechęcić klienta, a tym samym wywołać efekt lawinowy, w postaci spadku samooceny sprzedawcy? Jest nim brak autentyczności.

Spotkanie biznesowe z klientem to nic innego jak proces budowania relacji. Relacje budujesz już od pierwszych chwil spotkania z potencjalnym nabywcą Twoich towarów lub usług.

Uwierz lub nie, ale bazując na doświadczeniu, zarówno klienci, jak i sprzedawcy są w stanie ocenić, czy druga strona coś odgrywa, udaje, czy nadaje na takich samych falach.

Z naszego doświadczenia mogę powiedzieć, że wystarczy nam już pierwsze 20-30 minut i doskonale wiemy, czy z tej mąki będzie chleb, czy nie warto tracić czas i energię na tą relację, która i tak nie przyniesie żadnych efektów. Taki czas lepiej zainwestować w innego klienta, z którym możesz zbudować świetną więź.

Nie udawaj, bądź szczery i otwarty w tych relacjach. Nie staraj się być kimś, kim nie jesteś, ale przede wszystkim, kiedy nabędziesz już trochę doświadczenia, zbudujesz swoją markę w środowisku, to nie bój się mówić “nie”.

Jest to coś, z czym wiele osób ma duży problem, ponieważ uważają oni, że muszą zgadzać się na wszystkie współprace i walczyć o klienta za wszelką cenę, nawet jeśli nie czują, że może powstać z tego wartościowa relacja.

Z naszego doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że aktualnie na 10 otrzymanych wiadomości, w których proponowana jest nam współpraca, zgadzamy się czasami tylko na jedną.

Wydaje Ci się, że to mało? Być może. Jednak dzięki temu współpracujemy tylko z ludźmi, z którymi czujemy, że chcemy współpracować. To podnosi jakość usług i relacji, ponieważ kiedy dobrze Ci się z kimś pracuje, automatycznie robisz to lepiej.

Jak uważasz, czy lepiej wykonasz 10 na 10 zleceń, przy których kontakt z klientem będzie fatalny, będziesz spotykał się z ciągłymi pretensjami, uwagami, niezadowoleniem i na koniec Twoje wynagrodzenie będzie kwestionowane, czy może 1 zlecenie z tej puli dziesięciu, w którym poczujesz, że nadajesz z klientem na tych samych falach i rozumiecie się prawie bez słów? Odpowiedź jest chyba oczywista.

Co więcej, pamiętaj o tym, że jeśli pracujesz dla kogoś, z kim dobrze się dogadujesz i dla kogo Twoja praca jest wartościowa, to nakręca to Twoje pozytywne nastawienie i chęć do działania.

Jeśli natomiast pracujesz z kimś, kto podcina Twoje skrzydła, a na widok telefonu od tej osoby przechodzą Cię dreszcze, to rujnuje to również Twoje poczucie własnej wartości i obniża wiarę, we własne możliwości.

Zatem w obliczu spotkań biznesowych z klientami pamiętaj o szczerości i otwartości, ale też o tym, że chociaż na początku pewnie będziesz musiał poświęcić część własnego komfortu, na rzecz kontaktu z trudnymi klientami i budowania własnej marki, tak z czasem będziesz mógł pozwolić sobie na to, żeby po prostu wybierać klientów pod kątem budowania więzi i długofalowej współpracy.

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży biznes blanchard bot do nauki sprzedaży call center coach coaching cold calling finalizacja handel higiena mózgu jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń mementor MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie nauka sprzedaży telefonicznej obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty rozwój rozwój osobisty skuteczna sprzedaż smc sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zespół handlowy zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Psychologia wpływu w sprzedaży B2B: 7 zasad, które zwiększą Twoje wyniki o 300%

Czytaj artykuł→

Klient mówi: „Muszę się zastanowić”? Oto 3 sposoby, by kupił TERAZ

Czytaj artykuł→

Co decyduje o sukcesie w sprzedaży: wiedza, umiejętności czy postawa?

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Sprzedaż ·

Psychologia wpływu w sprzedaży B2B: 7 zasad, które zwiększą Twoje wyniki o 300%

Czytaj artykuł→
  • Sprzedaż ·

Klient mówi: „Muszę się zastanowić”? Oto 3 sposoby, by kupił TERAZ

Czytaj artykuł→
  • Sprzedaż ·

Co decyduje o sukcesie w sprzedaży: wiedza, umiejętności czy postawa?

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

ZOBACZ OPINIE W GOOGLE

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

ZOBACZ OPINIE GOOGLE

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2025 | Wykonanie Two Colours

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Zaproś Trenera do firmy
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Zaproś Trenera do firmy
  • Kontakt