Mentoring
Indywidualny
Jeśli potrzebujesz indywidualnych konsultacji w zakresie mojej ekspertyzy, to w tym miejscu otrzymasz ode mnie fachową pomoc.
Z czym się mierzysz?
Każdy problem
ze sprzedażą i w zarządzaniu da się rozwiązać.
Każdej umiejętności niezbędnej w sprzedaży da się nauczyć.
Każda osoba może się stać wybitnym sprzedawcą i doskonałym liderem.
Wszystko jest do osiągnięcia. Trzeba tylko wiedzieć jak to zrobić.
Karol Froń wie jak. Z wykształcenia nauczyciel, autor 5 książek o sprzedaży i przywództwie, wykładowca akademicki, certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching, w trakcie studiów psychologii w biznesie na SWPS. Z doświadczenia przedsiębiorca, praktyk sprzedaży, mentalista.
Wiedza z pierwszej lini frontu
Zaczynał na pierwszej linii frontu, pracując w call center na słuchawce przez 2 lata, doświadczając na własnej skórze trudów sprzedaży. Wykonał 30 000 rozmów handlowych, co pozwala mu zrozumieć dlaczego klienci nie kupują, a sprzedawcy nie sprzedają i jak im pomóc. Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w korporacji od szeregoweo pracownika, przez menadżera najskuteczniejszego zespołu spośród 70 innych w firmie liczącej 3500 pracowników, po menadżera projektu zarządzającego 9 menadżerami i 120 pracownikami, co nauczyło go fachu i rozumienia problemów, które napotykają ludzie sprzedaży na swojej drodze, zarówno indywidualnych jak i na poziomie strategii zarządzania sprzedażą.
Praktyka na pierwszym miejscu
Od 2013 przedsiębiorca, który w drugim miesiącu istnienia swojej firmy, zatrudniał 140 pracowników, a firma była największym graczem pod kątem sprzedaży dla takich firm jak Play czy Krajowy Rejestr Długów w Polsce. Jest praktykiem, dlatego dostaniesz od niego tylko precyzyjne, nakierowane na rozwiązanie problemu strategie i taktyki, z eksperckiego poziomu
Trzeba tylko wiedzieć
JAK to zrobić.
Karol Froń wie jak. Z wykształcenia nauczyciel, autor 5 książek o sprzedaży i przywództwie, wykładowca akademicki, certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching, w trakcie studiów psychologii w biznesie na SWPS. Z doświadczenia przedsiębiorca, praktyk sprzedaży, mentalista.
Zaczynał na pierwszej linii frontu, pracując w call center na słuchawce przez 2 lata, doświadczając na własnej skórze trudów sprzedaży.
Wykonał 30 000 rozmów handlowych, co pozwala mu zrozumieć dlaczego klienci nie kupują, a sprzedawcy nie sprzedają i jak im pomóc. Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w korporacji od szeregoweo pracownika, przez menadżera najskuteczniejszego zespołu spośród 70 innych w firmie liczącej 3500 pracowników, po menadżera projektu zarządzającego 9 menadżerami i 120 pracownikami, co nauczyło go fachu i rozumienia problemów, które napotykają ludzie sprzedaży na swojej drodze, zarówno indywidualnych jak i na poziomie strategii zarządzania sprzedażą.
Od 2013 przedsiębiorca, który w drugim miesiącu istnienia swojej firmy, zatrudniał 140 pracowników, a firma była największym graczem pod kątem sprzedaży dla takich firm jak Play czy Krajowy Rejestr Długów w Polsce. Jest praktykiem, dlatego dostaniesz od niego tylko precyzyjne, nakierowane na rozwiązanie problemu strategie i taktyki, z eksperckiego poziomu.
Karol prowadzi Mentoring
Indywidualny w obszarach:
Sprzedaż
- nauka konkretnych umiejętności,
- motywacja do działania,
- pisanie skryptów sprzedażowych,
- tworzenie strategii działania,
- analiza i ocena rozmów handlowych,
- cold calling,
- umawianie spotkań,
- strategia sprzedaży,
- negocjacje,
Przywództwo
- budowanie zespołu sprzedaży,
- budowanie autorytetu,
- skuteczne motywowanie pracowników,
- trudne przypadki,
- planowanie wizji i misji szefa,
- wyznaczanie wartości firmowych,
- coaching menadżerski,
- psychologia wpływu i perswazja w komunikacji,
Zarządzanie Zespołem
- zarządzanie różnymi pokoleniami pracowników,
- rekrutacja pracowników,
- systemy motywacyjne,
- organizacja, przeprowadzanie i przygotowywanie do assessment center
- pisanie expose,
- delegowanie zadań,
- prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami,
- organizacja czasu pracy,
Psychologia Sukcesu
- przekonania,
- nawyki,
- komunikacja,
- perswazja,
- występy publiczne,
Budowanie Marki Osobistej
- strategia działania,
- zdobywanie klientów,
- tworzenie avatarów klientów,
- kanały komunikacji,
- obecność w social mediach,
- określanie archetypu marki,
- social selling,
- tworzenie przyciągających treści,
Sprzedaż
- nauka konkretnych umiejętności,
- motywacja do działania,
- pisanie skryptów sprzedażowych,
- tworzenie strategii działania,
- analiza i ocena rozmów handlowych,
- cold calling,
- umawianie spotkań,
- strategia sprzedaży,
- negocjacje,
Przywództwo
- budowanie zespołu sprzedaży,
- budowanie autorytetu,
- skuteczne motywowanie pracowników,
- trudne przypadki,
- planowanie wizji i misji szefa,
- wyznaczanie wartości firmowych,
- coaching menadżerski,
- psychologia wpływu i perswazja w komunikacji,
Zarządzanie Zespołem
- zarządzanie różnymi pokoleniami pracowników,
- rekrutacja pracowników,
- systemy motywacyjne,
- organizacja, przeprowadzanie i przygotowywanie do assessment center
- pisanie expose,
- delegowanie zadań,
- prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami,
- organizacja czasu pracy,
Psychologia Sukcesu
- przekonania,
- nawyki,
- komunikacja,
- perswazja,
- występy publiczne,
Budowanie Marki Osobistej
- strategia działania,
- zdobywanie klientów,
- tworzenie avatarów klientów,
- kanały komunikacji,
- obecność w social mediach,
- określanie archetypu marki,
- social selling,
- tworzenie przyciągających treści,
Możliwości współpracy
1 godzina
rozwiązanie problemu,
analiza sytuacji,
wyznaczenie planu, szybka pomoc w kryzysowych sytuacjach, odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, doraźna pomoc w dowolnej kwestii.
3 godziny
zbudowanie podstaw
strategii działania,
praca nad motywacją,
przygotowanie do
assessment center,
analiza rozmów,
pisanie skryptu rozmowy, pomoc w pozyskiwaniu klientów przez telefon.
8 godzin
program coachingowy
prowadzący do trwałych
zmian, nauczenie sprzedaży telefonicznej, indywidualna pomoc w zakresie biznesu, sprzedaży, rozwoju. Możliwość rozłożenia czasu na kilka spotkań.
12 miesięcy
program mentoringowy
dla przedsiębiorców,
dyrektorów, handlowców,
wsparcie w tworzeniu
biznesu, budowaniu
zespołu, sprzedaży, życiu
prywatnym. Stały dostęp
on-line do Froniu poprzez skype, telefon, osobiste spotkania.