Trenerzy
Sylwetki trenerów

Karol Froń
Z wykształcenia nauczyciel, autor 5 książek o sprzedaży i przywództwie, wykładowca akademicki, certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching, w trakcie studiów psychologii w biznesie na SWPS. Z doświadczenia przedsiębiorca, praktyk sprzedaży, mentalista.
Zaczynał na pierwszej linii frontu, pracując w call center na słuchawce przez 2 lata, doświadczając na własnej skórze trudów sprzedaży. Wykonał 30 000 rozmów handlowych, co pozwala mu zrozumieć dlaczego klienci nie kupują, a sprzedawcy nie sprzedają i jak im pomóc. Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w korporacji od skoncentrowanego pracownika, przez menadżera najskuteczniejszego zespołu spośród 70 innych w firmie liczącej 3500 pracowników, po menadżera projektu zarządzającego 9 menadżerami i 120 pracownikami, co nauczyło go fachu i rozumienia problemów, które napotykają ludzie sprzedaży na swojej drodze, zarówno indywidualnych jak i na poziomie strategii zarządzania sprzedażą.
Od 2013 przedsiębiorca, który w drugim miesiącu istnienia swojej firmy, zatrudniał 140 pracowników, a firma była największym graczem pod kątem sprzedaży dla takich firm jak Play czy Krajowy Rejestr Długów w Polsce. Jest praktykiem, dlatego dostaniesz od niego tylko precyzyjne, nakierowane na rozwiązanie problemu strategie i taktyki, z eksperckiego poziomu.
Jako absolwent Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku “Coaching – The Art & Science of Coaching specjalizuje się w coachingu skoncentrowanego na rozwiązaniach, dlatego w swojej pracy używa zarówno narzędzi z praktyki, jak i holistycznego podejścia coachingowego, dzięki temu potrafi skutecznie naprzemiennie korzystać z najbardziej optymalnej formy pomocy, adekwatnej dla konkretnego przypadku z którym pracuje.

Paulina Idzikowska
Praktyk, menadżer, wulkan energii. Wykonała 70 000 rozmów telefonicznych w ciągu 6 lat, 23 krotnie zostając najlepszym pracownikiem miesiąca.
W 2015 jeden z najlepszych handlowców w PL pracujący dla Play Biznes. Zarządzała grupą 40 pracowników w jednym z największych call center w Polsce.
Od 2015 współpracuje z Karolem Froniem, jednym z najlepszych praktyków sprzedaży w PL, u którego w firmie była najpierw Asystentką, później handlowcem, a następnie Dyrektorem Sprzedaży, odpowiedzialnym za sprzedaż.
Ma doświadczenie w sprzedaży w takich branżach: telekomunikacja, pożyczki, fotowoltaika, ogrodnictwo, terminale płatnicze, energetyka, suplementy, szkolenia, dotacje unijne, motoryzacja i wiele innych. Realizowała kampanie sprzedaży biletów na wydarzenia Warsztatów Inwestowania w Nieruchomości Wojciecha Orzechowskiego, Kampanii WOW Magdaleny Pawłowskiej, wydarzeń Brian Tracy International. Praktyk, która uczy tego, co sama przetestowała. Na swoich szkoleniach uczy praktycznych rozmów z klientami, a jej szerokie doświadczenie w sprzedaży, pozwala jej holistycznie spojrzeć na biznes i ludzi, którym służy. Przygotowując się do szkolenia zawsze podchodzę indywidualnie do branży i swojego bogatego doświadczenia aby realnie przynieść danej firmie efekt w postaci wyników.
Jestem praktykiem i wiem, że jest ogrom technik i teorii która nie działa na daną branże dlatego zawsze indywidualnie podchodzę do danej grupy. Zależy mi na tym aby szkolenie było poprowadzone w sposób energiczny i bez lania wody aby uczestnicy czuli się swobodnie i uczyli się od handlowca i praktyka, a nie teoretyka. Nie boję się pytań uczestników, dzięki temu rozwiązuje każdy problem uczestników i pokazuje im realne rozwiązanie działające na ich klienta.
Zaczynając karierę wykonując 70 000 rozmów wiem z jakimi problemami spotykają się handlowcy na co dzień i potrafię w trakcie szkolenia zmienić konspekt w taki sposób, aby realnie rozwiązać problemy danej firmy i pokazać ich handlowcom, że proces sprzedaży nie musi być trudny a zawód sprzedawcy może brzmieć dumnie.
Marta Dąbrowska
Z wykształcenia magister pedagogiki, z doświadczenia sprzedawca, doradca klienta, Trener Sprzedaży w Call Center.
Posiada 7 lat doświadczenia w branży, co pozwala skutecznie łączyć teorię z praktycznymi metodami sprzedażowymi.
W 2019 i 2020 roku 15 krotnie zdobyła tytuł najlepszego handlowca miesiąca. Swoją cierpliwością, determinacją oraz stałym dążeniu do celu pokazuje, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Od 2020 roku współpracuje z Karoliną i Karolem Froń w Contact Center One Best, gdzie przeszła przez całą ścieżkę kariery: od konsultanta telefonicznego, następnie zastępcę Managera, Managera Zespołu i Głównego Trenera Sprzedaży.
W 2022 roku zarządzała grupą 25 osób na projekcie sprzedażowym osiągając najwyższe wyniki od czasu rozpoczęcia kampanii. Jej pasją są szkolenia nowych pracowników oraz wdrażanie ich do pacy na sali sprzedażowej.
Szkolenia, które prowadzi pomagają zwiększyć skuteczność negocjacyjną, budować relacje z klientami i osiągać wyższe wyniki sprzedażowe. Ponadto cyklicznie prowadzi warsztaty oraz indywidualne coachingi, na których skupia się na technikach sprzedaży, praktycznych ćwiczeniach symulacyjnych oraz budowaniu pewności siebie w sprzedaży.
Ma doświadczenie w sprzedaży w takich branżach jak: konta bankowe, terminale płatnicze, energia elektryczna dla firm, fotowoltaika, pożyczki, strony internetowe i wiele innych.
Praktyk, która rozumie z jakimi wyzwaniami i problemami boryka się na co dzień handlowiec, dzięki czemu bez lania wody i wyuczonych formułek umie pokazać jak realnie zwiększyć swoje wyniki.
Adrian Świercz
Handlowiec, menadżer, przedsiębiorca. Pracował dla największych podmiotów z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i energetycznej w tym kraju.
Zarządzał zespołami sprzedażowymi powyżej 50 osób w ramach pracy dla Plusa i Cyfrowego Polsatu. Jego zespół został laureatem pierwszego miejsca w konkursie Samsung Polska na najlepszy zespół sprzedażowy.
Współtworzył infolinie sprzedażowe jako Kierownik dla takich podmiotów jak T-Mobile oraz Tauron Sprzedaż. Tworzył zespoły handlowców współpracując z rozmaitymi markami m.in. z branży energetycznej, ubezpieczeniowej, gastronomicznej, motoryzacyjnej.
W swojej pracy opiera się na transparentności oraz autentyczności. Wykonał ponad 50 000 rozmów sprzedażowych oraz wyszkolił ponad 2200 handlowców.
Kładzie nacisk na psychologie sprzedaży, dzięki czemu do każdego zagadnienia podchodzi indywidualnie, dostosowując rozwiązania dopasowane do problemu danej firmy. Proponuje praktyczne metody, które nakierunkowane są na natychmiastowe efekty.
Podczas szkoleń skupia się na maksymalizowaniu atutów uczestników oraz pracy nad niwelowaniem ich deficytów. Jego motto życiowe to „pracuj ciężko w ciszy, niech efekty robią hałas”.