Trenerzy
Sylwetki trenerów
Karol Froń
Z wykształcenia nauczyciel, autor 5 książek o sprzedaży i przywództwie, wykładowca akademicki, certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching, w trakcie studiów psychologii w biznesie na SWPS. Z doświadczenia przedsiębiorca, praktyk sprzedaży, mentalista.
Zaczynał na pierwszej linii frontu, pracując w call center na słuchawce przez 2 lata, doświadczając na własnej skórze trudów sprzedaży. Wykonał 30 000 rozmów handlowych, co pozwala mu zrozumieć dlaczego klienci nie kupują, a sprzedawcy nie sprzedają i jak im pomóc. Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w korporacji od skoncentrowanego pracownika, przez menadżera najskuteczniejszego zespołu spośród 70 innych w firmie liczącej 3500 pracowników, po menadżera projektu zarządzającego 9 menadżerami i 120 pracownikami, co nauczyło go fachu i rozumienia problemów, które napotykają ludzie sprzedaży na swojej drodze, zarówno indywidualnych jak i na poziomie strategii zarządzania sprzedażą.
Od 2013 przedsiębiorca, który w drugim miesiącu istnienia swojej firmy, zatrudniał 140 pracowników, a firma była największym graczem pod kątem sprzedaży dla takich firm jak Play czy Krajowy Rejestr Długów w Polsce. Jest praktykiem, dlatego dostaniesz od niego tylko precyzyjne, nakierowane na rozwiązanie problemu strategie i taktyki, z eksperckiego poziomu.
Jako absolwent Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku “Coaching – The Art & Science of Coaching specjalizuje się w coachingu skoncentrowanego na rozwiązaniach, dlatego w swojej pracy używa zarówno narzędzi z praktyki, jak i holistycznego podejścia coachingowego, dzięki temu potrafi skutecznie naprzemiennie korzystać z najbardziej optymalnej formy pomocy, adekwatnej dla konkretnego przypadku z którym pracuje.
Paulina Idzikowska
Praktyk, menadżer, wulkan energii. Wykonała 70 000 rozmów telefonicznych w ciągu 6 lat, 23 krotnie zostając najlepszym pracownikiem miesiąca.
W 2015 jeden z najlepszych handlowców w PL pracujący dla Play Biznes. Zarządzała grupą 40 pracowników w jednym z największych call center w Polsce.
Od 2015 współpracuje z Karolem Froniem, jednym z najlepszych praktyków sprzedaży w PL, u którego w firmie była najpierw Asystentką, później handlowcem, a następnie Dyrektorem Sprzedaży, odpowiedzialnym za sprzedaż.
Ma doświadczenie w sprzedaży w takich branżach: telekomunikacja, pożyczki, fotowoltaika, ogrodnictwo, terminale płatnicze, energetyka, suplementy, szkolenia, dotacje unijne, motoryzacja i wiele innych. Realizowała kampanie sprzedaży biletów na wydarzenia Warsztatów Inwestowania w Nieruchomości Wojciecha Orzechowskiego, Kampanii WOW Magdaleny Pawłowskiej, wydarzeń Brian Tracy International. Praktyk, która uczy tego, co sama przetestowała. Na swoich szkoleniach uczy praktycznych rozmów z klientami, a jej szerokie doświadczenie w sprzedaży, pozwala jej holistycznie spojrzeć na biznes i ludzi, którym służy. Przygotowując się do szkolenia zawsze podchodzę indywidualnie do branży i swojego bogatego doświadczenia aby realnie przynieść danej firmie efekt w postaci wyników.
Jestem praktykiem i wiem, że jest ogrom technik i teorii która nie działa na daną branże dlatego zawsze indywidualnie podchodzę do danej grupy. Zależy mi na tym aby szkolenie było poprowadzone w sposób energiczny i bez lania wody aby uczestnicy czuli się swobodnie i uczyli się od handlowca i praktyka, a nie teoretyka. Nie boję się pytań uczestników, dzięki temu rozwiązuje każdy problem uczestników i pokazuje im realne rozwiązanie działające na ich klienta.
Zaczynając karierę wykonując 70 000 rozmów wiem z jakimi problemami spotykają się handlowcy na co dzień i potrafię w trakcie szkolenia zmienić konspekt w taki sposób, aby realnie rozwiązać problemy danej firmy i pokazać ich handlowcom, że proces sprzedaży nie musi być trudny a zawód sprzedawcy może brzmieć dumnie.