Skip to content
Bezpłatne Szkolenie

Szkolenie z prospectingu

Cold Calling w Praktyce

Prawdopodobnie najmocniejsze w Polsce szkolenie z pozyskiwania klientów przez telefon.

Prawdopodobnie najmocniejsze w Polsce szkolenie z pozyskiwania klientów przez telefon.

Poziom zaawansowania

WEŹ UDZIAŁ

Air Hotel - Aleja Krakowska 42, 02-284 Warszawa

    /

14 - 16 czerwiec 2023

Częstochowa

    /

06 - 08 grudzień 2023

Osiągnij 6x większą konwersję z tej
samej ilości wykonanych telefonów!

Cold Calling w Praktyce to szkolenie z dzwonienia do nowych klientów,
które podniesie Twoją poprzeczkę nie do poznania i pozwoli Ci
zarabiać kilkakrotnie więcej, w tym czasie co do tej pory.

SPRAWDŹ PROGRAM

lub umów się na rozmowę z działem sprzedaży
klikając tutaj >

Program szkolenia i to czego się nauczysz

Poznasz najważniejsze zasady dzwonienia na zimno do klientów, przestaniesz
myśleć o sobie jako nachalnym sprzedawcy i dowiesz się jak stać się
systematycznym w prospectingu.

Dzień 1

Start 10:00
  • MODUŁ 1: Fundamenty cold callingu

Dowiesz się jak co i jak robić, żeby nie odbijać się od ściany odmów, tylko zwiększać skuteczność telefonów

  • MODUŁ 2: Narzędzia pracy i organizacja stanowiska

Dowiesz jak małe rzeczy związane z aranżacją wnętrza i gadżety, mogą ułatwić Twoją pracę i zwiększyć efektywność, poprawiając komfort pracy, samopoczucie i efektywność

  • MODUŁ 3: Sposoby na pokonanie lęku

Nauczysz się jak pokonać lęk, żeby Cię nie paraliżował, tylko motywował i pozwalał osiągać więcej 

  • MODUŁ 4: 21 Tipów na temat cold callingu

Najlepsze taktyki i podpowiedzi dzięki, którym  nie musisz popełniać moich błędów, tylko skorzystasz z mojego 12 letniego doświadczenia 

  • MODUŁ 5: Sposoby na ominięcie RODO

Pokażę Ci w jaki sposób telefonować, by nie narażać się na kary w związku z ustawą RODO

  • MODUŁ 6: Ustalenie strategii sprzedaży

Określisz cechy i parametry klienta, dzięki temu będziesz wiedział do kogo chcesz dzwonić i jaki jest cel twojej rozmowy, co ułatwi konwersacje i usprawni proces sprzedaży.

  • MODUŁ 7: Miejsca i sposoby poszukiwania klientów

Poznasz źródła skąd czerpać legalne numery telefonów, w jaki sposób uzyskiwać zgody na kontakt, kiedy są najlepsze pory i dni na kontakt, dzięki temu osiągniesz najlepszą efektywność.

Zakończenie
16:00 - 17:00

Dzień 2

Start 9:00
  • MODUŁ 8: Stworzenie skryptu pod Twoją branżę

Napiszesz własny skrypt, dzięki temu będziesz mieć gotowy szablon rozmów do wielokrotnego użytku, zwiększający skuteczność zimnych telefonów, a klienci przestaną rzucać słuchawkami

  • MODUŁ 9: Techniki oddziaływania na sekretarki

Dzięki temu 5-krotnie szybciej uzyskasz kontakty do osób decyzyjnych i nie odbijesz się od drzwi, bo sekretarka będzie chciała podać ci swój nr tel

  • MODUŁ 10: Stworzenie argumentera obiekcji

Dzięki temu żadna obiekcja nie będzie zaskoczeniem i zwiększysz pewność siebie, bo będziesz lepiej przygotowany na ich wystąpienie

  • MODUŁ 11: Typologia klientów

Poznasz podstawy typologii klientów, dzięki temu nauczysz się rozpoznawać różne typy osobowości, dopasowywać do nich komunikacje, co przełoży się na wzrost sprzedaży

  • MODUŁ 12: Reguły wywierania wpływu na rozmówcę

Poznasz lepiej ludzką psychikę i dowiesz się co działa, a co przeszkadza rozmówcom podczas rozmów i dzięki temu łatwiej będziesz na nich wpływać i osiągać to, co chcesz

  • MODUŁ 13: Techniki sprzedaży

Poznasz najbardziej uniwersalne i skuteczne techniki perswazji i sprzedaży przez telefon, które działają

  • MODUŁ 14: Ustalenie celów finansowych i sprzedażowych

Zaplanujesz swoje cele sprzedażowe i finansowe, dzięki czemu będziesz dokładnie wiedzieć ile powinieneś dzwonić i sprzedawać, by zarobić na swoje marzenia

Zakończenie
16:00 - 17:00

Dzień 3

Start 9:00
  • MODUŁ 15: Prowadzenie rozmów z klientami przez uczestników szkolenia. 
  • MODUŁ 16: Feed Back na temat prowadzonych rozmów w celu zwiększenia ich skuteczności – zamknięcia sprzedaży 
  • MODUŁ 17: Podsumowanie przez uczestników i trenera, analiza, dyskusja
  • MODUŁ 18: Ćwiczenia w prowadzeniu realnych rozmów z klientami 
  • MODUŁ 19: Feed Back za pomocą modelu SSC (Start, Stop, Continue) 
  • MODUŁ 20: Podsumowanie zastosowanego modelu – co sprzedawca musi zacząć robić w rozmowie, co sprzedawca musi przestać robić w rozmowie, co sprzedawca musi kontynuować w rozmowie. Pytania uczestników. Dyskusja
Trzeciego dnia chwycisz za telefon i zaczniesz dzwonić do klientów, a ja będę słuchał tych rozmów i dawał Ci natychmiastowy feedback wg. modelu SSC (Start, Stop, Continue)

Efektem trzeciego dnia ma być to byś nauczył się jak w praktyce używać tych metod, które poznasz na dwóch poprzednich dniach.

Jest to jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, gdzie dzwonisz na żywo do klientów a trener daje Ci natychmiastowy feedback ale to  tylko dlatego, że jestem praktykiem i wiem jak pomóc Ci w krótkim czasie.
Zakończenie
16:00 - 17:00

Sprawimy, aby Twój telefon był
narzędziem do zarabiania milionów

Poznasz realne przykłady

Będziemy pracować na realnych case study z dziesiątek branż, a ty dostaniesz przykłady wdrożenia cold callingu w Twojej firmie, pod Twój charakter pracy i rodzaj klientów. Jestem praktykiem i tylko praktyczne rozwiązania ode mnie otrzymasz.

Kompleksowy program

Dostaniesz kompletną wiedzę od A do Z, konieczną do tego by rozpocząć zarabianie na cold callingu – dołóż do tego praktykę i w ciągu kilku lat staniesz się bogaty

Wsparcie po warsztacie

Po warsztacie otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, w której otrzymasz wsparcie i odpowiedzi na pytania po szkoleniu, dzięki temu już nigdy nie będziesz sam, gdy wejdziesz do rodziny cold callerów!

BIORĘ UDZIAŁ

Prowadzący

Z wykształcenia nauczyciel, autor 5 książek o sprzedaży i przywództwie, wykładowca akademicki, certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching, w trakcie studiów psychologii w biznesie na SWPS. Z doświadczenia przedsiębiorca, praktyk sprzedaży, mentalista.

Zaczynał na pierwszej linii frontu, pracując w call center na słuchawce przez 2 lata, doświadczając na własnej skórze trudów sprzedaży. Wykonał 30 000 rozmów handlowych, co pozwala mu zrozumieć dlaczego klienci nie kupują, a sprzedawcy nie sprzedają i jak im pomóc. Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w korporacji od skoncentrowanego pracownika, przez menadżera najskuteczniejszego zespołu spośród 70 innych w firmie liczącej 3500 pracowników, po menadżera projektu zarządzającego 9 menadżerami i 130 pracownikami, co nauczyło go fachu i rozumienia problemów, które napotykają ludzie sprzedaży na swojej drodze, zarówno indywidualnych jak i na poziomie strategii zarządzania sprzedażą.

Od 2013 przedsiębiorca, który w drugim miesiącu istnienia swojej firmy, zatrudniał 140 pracowników, a firma była największym graczem pod kątem sprzedaży dla takich firm jak Play czy Krajowy Rejestr Długów w Polsce. Jest praktykiem, dlatego dostaniesz od niego tylko precyzyjne, nakierowane na rozwiązanie problemu strategie i taktyki, z eksperckiego poziomu.
Pomoże Ci w konkretnych tematach:
– sprzedaż
– nauka konkretnych umiejętności/motywacja do działania/pisanie skryptów sprzedażowych/tworzenie strategii działania/analiza i ocena rozmów handlowych/cold calling/umawianie spotkań/strategia sprzedaży/negocjacje
– przywództwo
– budowanie zespołu sprzedaży/budowanie autorytetu/skuteczne motywowanie pracowników/trudne przypadki
– zarządzanie zespołem
– zarządzanie różnymi pokoleniami pracowników/rekrutacja pracowników/systemy motywacyjne/organizacja, przeprowadzanie i przygotowywanie do assessment center
– psychologia sukcesu
– przekonania/nawyki/komunikacja/perswazja/występy publiczne
– budowanie marki osobistej
– strategia działania/zdobywanie klientów/tworzenie avatarów klientów/kanały komunikacji

Jako absolwent Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku “Coaching – The Art & Science of Coaching specjalizuje się w coachingu skoncentrowanego na rozwiązaniach, dlatego w swojej pracy używa zarówno narzędzi z praktyki, jak i holistycznego podejścia coachingowego, dzięki temu potrafi skutecznie naprzemiennie korzystać z najbardziej optymalnej formy pomocy, adekwatnej dla konkretnego przypadku z którym pracuje.

Opinie uczestników poprzednich szkoleń

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Poprzedni
Następny

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu sprzedażowym Cold Calling w Praktyce?

Wszystko czego potrzebujesz do tego, aby zarabiać ponadprzeciętne pieniądze mieści się w Twojej dłoni – to Twój telefon. 

Ale z telefonem jest tak samo jak z piórem… może służyć do wypełniania krzyżówki, albo podpisania bardzo zyskownego kontraktu. Od Ciebie zależy czy będziesz się “bawić” tymi narzędziami, czy zarabiać na nich solidne pieniądze. 

Dlatego jeżeli chcesz wycisnąć maksimum z Twoich rozmów i zarabiać nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie, to to 2-dniowe szkolenie jest najszybszą drogą do tego.

Dowiesz się jak robić cold calling od A do Z i zarabiać na nim na życie nawet kilkadziesiąt tysięcy PLN miesięcznie. Podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami z wykonania ponad 30 000 rozmów cold callingowych w sektorze B2B oraz B2C. Poznasz sprawdzone schematy rozmów, stworzysz własny skrypt telefoniczny, ułożysz odpowiedzi na najczęstsze obiekcje i stworzysz strategię działania, dzięki czemu przestaniesz działać skokowo, tylko systematycznie i regularnie. Będzie to najbardziej dopakowany warsztat z prospectingu jaki znajdziesz w Polsce.

BIORĘ UDZIAŁ

Gdzie i kiedy?

Warszawa

Air Hotel - Aleja Krakowska 42

14 - 16 czerwiec 2023
(środa-piątek)

Częstochowa

06 - 08 grudzień 2023
(środa-piątek)

Jak wziąć udział w szkoleniu
i ile wynosi inwestycja?

Szkolenie stacjonarne

  • 3 dniowy warsztat w wybranym terminie 
  • Materiały szkoleniowe
  • Przerwy kawowe
  • Dostęp do grupy na Facebook’u
  • Certyfikat ukończenia szkolenia, który bardzo liczy się podczas rekrutacji
  • Personalny Trening Sprzedaży w PDF, który będzie Twoim osobistym coachem i trenerem po szkoleniu

3997,00 zł 1400,00 zł

  • ZAREZERWUJ MIEJSCE
    • Warszawa – 14 – 16 czerwiec 2023
    • Częstochowa – 06 – 08 grudzień 2023
  • ZAREZERWUJ MIEJSCE – PŁATNOŚĆ RATALNA
    • 1568 zł – Warszawa – 14 – 16 czerwiec 2023
    • 1568 zł – Częstochowa – 06 – 08 grudzień 2023

Szkolenie stacjonarne
+ nagranie VOD

  • 3 dniowy warsztat w wybranym terminie 
  • Materiały szkoleniowe
  • Przerwy kawowe
  • Dostęp do grupy na Facebook’u
  • Certyfikat ukończenia szkolenia, który bardzo liczy się podczas rekrutacji
  • Personalny Trening Sprzedaży w PDF, który będzie Twoim osobistym coachem i trenerem po szkoleniu
  • Nagranie VOD ze szkolenia, dzięki któremu będziesz mógł wielokrotnie powtarzać materiał ze szkolenia

4297,00 zł 1700,00 zł

  • ZAREZERWUJ MIEJSCE
    • Warszawa – 14 – 16 czerwiec 2023
    • Częstochowa – 06 – 08 grudzień 2023
  • ZAREZERWUJ MIEJSCE – PŁATNOŚĆ RATALNA
    • 1904 zł – Warszawa – 14 – 16 czerwiec 2023
    • 1904 zł – Częstochowa – 06 – 08 grudzień 2023

Szkolenie online - transmisja

  • 2 dniowy warsztat w wybranym terminie (pierwsze 2 dni, część praktyczna) 
  • Materiały szkoleniowe
  • Dostęp do grupy na Facebook’u
  • Certyfikat ukończenia szkolenia, który bardzo liczy się podczas rekrutacji
  • Personalny Trening Sprzedaży w PDF, który będzie Twoim osobistym coachem i trenerem po szkoleniu

1997,00 zł 600,00 zł

  • ZAREZERWUJ MIEJSCE
    • Warszawa – 14 – 16 czerwiec 2023
    • Częstochowa – 06 – 08 grudzień 2023
  • ZAREZERWUJ MIEJSCE – PŁATNOŚĆ RATALNA
    • 672 zł – Warszawa – 14 – 16 czerwiec 2023
    • 672 zł – Częstochowa – 06 – 08 grudzień 2023

Szkolenie online - transmisja
+ nagranie VOD

  • 2 dniowy warsztat w wybranym terminie (pierwsze 2 dni, część praktyczna) 
  • Materiały szkoleniowe
  • Dostęp do grupy na Facebook’u
  • Certyfikat ukończenia szkolenia, który bardzo liczy się podczas rekrutacji
  • Personalny Trening Sprzedaży w PDF, który będzie Twoim osobistym coachem i trenerem po szkoleniu
  • Nagranie VOD ze szkolenia, dzięki któremu będziesz mógł wielokrotnie powtarzać materiał ze szkolenia

2297,00 zł 900,00 zł

  • ZAREZERWUJ MIEJSCE
    • Warszawa – 14 – 16 czerwiec 2023
    • Częstochowa – 06 – 08 grudzień 2023
  • ZAREZERWUJ MIEJSCE – PŁATNOŚĆ RATALNA
    • 1008 zł – Warszawa – 14 – 16 czerwiec 2023
    • 1008 zł – Częstochowa – 06 – 08 grudzień 2023

Tylko w tym tygodniu decydując się na szkolenie otrzymasz następujące bonusy:

BONUS: Certyfikat ukończenia szkolenia, który bardzo liczy się podczas rekrutacji … Wartość 497 zł
BONUS: Dostęp do grupy wsparcia facebook, w której odpowiem na każde Twoje pytanie… Wartość 997 zł
BONUS: Personalny Trening Sprzedaży w PDF, który będzie Twoim osobistym coachem i trenerem po szkoleniu... Wartość 997 zł
BONUS: Nagranie VOD ze szkolenia, dzięki któremu będziesz mógł wielokrotnie powtarzać materiał ze szkolenia… Wartość 1997 zł
*dotyczy opcji za 1500 zł

PODSUMOWUJĄC.
Co otrzymujesz?

  • 3 dniowy warsztat w dogodnym terminie
  • Materiały szkoleniowe
  • Przerwy kawowe
  • Dostęp do grupy na Facebook’u
  • Certyfikat ukończenia szkolenia, który otwiera większość drzwi
  • Personalny Trening Sprzedaży w PDF, który będzie Twoim osobistym coachem i trenerem po szkoleniu
  • Nagranie VOD ze szkolenia, dzięki któremu będziesz mógł wielokrotnie powtarzać materiał ze szkolenia

Szkolenie i bonusy o łącznej wartości 4500 zł!

KUPUJE BILET

100% gwarancji satysfakcji!

*Jeżeli do obiadu stwierdzisz, że ten warsztat nie
jest dla Ciebie, możesz zrezygnować z udziału i
otrzymasz zwrot pieniędzy.

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt