Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Konferencje/szkolenia, Motywacja

Jak zbudować swoje wystąpienie publiczne?

  • 9 maja, 2022

Cześć! Czy wiesz, co jest kluczem do tego, żeby publika, przed którą występujesz lub której coś prezentujesz, Cię słuchała? Jak zdobyć ich uwagę? Co zrobić, żeby ich zainteresować? Przygotowałem ten materiał dla Ciebie, żeby odpowiedzieć właśnie na takie pytania i pomóc Ci w przygotowaniu jeszcze lepszych wystąpień publicznych!

Wracając do pytania, co jest pierwszym krokiem na drodze do zdobycia uwagi publiczności? W tworzeniu więzi z publicznością ważne jest, żeby znaleźć jakieś cechy, tematy, zagadnienia, które są wspólne dla słuchających i dla występującego.

Przykładowa sytuacja, w której prezentujesz metody sprzedaży na spotkaniach z szerokim gronem odbiorców. Co może Cię łączyć z publicznością, jakie zainteresowania możecie podzielać? Nie jest trudno zgadnąć, że na pewno interesują Was pieniądze, sprzedaż, no i wystąpienia publiczne – a przynajmniej wystąpienia przed większą ilością ludzi.

Dla publiczności istotne będzie, aby dowiedzieć się, dlaczego temat, o którym im mówisz, powinien być w ogóle dla nich ważny. W opisywanej sytuacji można powiedzieć im o zwiększeniu efektywności, poprawie wyników, lepszych zarobkach.

Następnie, kiedy odniosłeś się już do tego, dlaczego temat jest istotny dla grupy, musisz przejść do bardziej jednostkowej narracji. Dlaczego to jest ważne dla tej konkretnej osoby, dlaczego to Ona uczestniczy w tym spotkaniu, a nie ktoś inny, oraz dlaczego zamiast robić coś zupełnie innego, jest właśnie tutaj i słucha właśnie Ciebie.

Czemu ten uczestnik szkolenia wybrał to szkolenie z Tobą? Powodów i punktów wspólnych może być wiele. Być może to chęć rozwoju, może takie szkolenie i umiejętności zwyczajnie przydadzą się w nadchodzących spotkaniach z klientami? Osoba uczestnicząca w spotkaniu może po prostu chcieć więcej zarabiać. Tylko czy aby jej współpracownicy nie chcą tego samego? A przecież nie uczestniczą w tym warsztacie.

Dlaczego tak się dzieje? Warto zwrócić uwagę na to, że zauważalna jest większa ambicja, lepsze rozumienie biznesu, świadomość tego, że bez rozwoju, osoba, do której mówisz, po prostu nie będzie w stanie już więcej osiągnąć.

Kiedy wyjaśniłeś już, dlaczego uczestnicy Twojego szkolenia się na nim pojawili, odniosłeś się zarówno do grupy, jak i podkreśliłeś ich indywidualny charakter, przychodzi moment, w którym powinieneś zbudować swój autorytet.

Czym się zajmujesz, dlaczego jesteś w tym najlepszy lub jesteś jednym z najlepszych? Co sprawia, że są oni właśnie w tym miejscu i słuchają właśnie Ciebie? Zwróć uwagę, że gdybym już na samym początku materiału powiedział Ci o sobie, pewnie uznałbyś, że jestem bufonem, który już od pierwszych słów się przechwala.

Gdybym już na samym wstępie powiedział Ci o tym, że od ponad 12 lat jestem w branży, że zaczynałem jako konsultant wykonujący nawet 100 telefonów dziennie, a nie zniechęcała mnie nawet 99 odmowa, bo byłem przekonany, że za kolejnym razem się uda – i udawało się, to być może pomyślałbyś, że to nie od tego powinienem zacząć.

I słusznie – miałbyś rację! W skutecznych prezentacjach i wystąpieniach przed ludźmi, na wszystko jest odpowiednia pora. Musisz tylko poruszać się na tej drodze według odpowiedniego schematu, według mapy, która sprawi, że ludzie będą chcieli Cię słuchać, ponieważ jeśli zniechęcisz ich już na samym początku, to wszystko, co dalej powiesz, nie będzie już miało żadnego znaczenia.

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz