Cześć! Jeśli prowadzisz biznes, w którym zatrudniasz pracowników, to przed zainwestowaniem w ich rozwój oraz szkolenia, powinieneś koniecznie zapoznać się z tym materiałem!
Do stworzenia tego tekstu skłoniła mnie sytuacja na rynku szkoleniowo warsztatowym, którą obserwuję w ostatnim czasie. Problemem tego rynku jest to, że mierzymy się teraz z ogromnym przesytem pseudo specjalistów, którzy po obejrzeniu kilku filmików instruktażowych, przeczytaniu paru książek, albo po prostu po zwęszeniu okazji na “łatwy” zarobek, zajęli się szkoleniem ludzi i prowadzeniem warsztatów, coachingów.
Ludzie ci poznali kilka teoretycznych opisów technik, strategii i postanowili, że zaczną uczyć innych, jak skutecznie sprzedawać. Niestety to nie może się udać! Dlaczego? Ponieważ Ci wszyscy samozwańczy specjaliści są tylko teoretykami i ich wiedza nie jest poparta praktycznym doświadczeniem.
To tak, jakby profesor na uczelni, który nigdy nie prowadził biznesu, uczył Cię jak zarządzać zespołem. Oczywiście lepiej byłoby, gdybyś uczył się takich rzeczy od kogoś, kto może poprzeć swoją teoretyczną wiedzę praktycznym doświadczeniem. Dlaczego zatem tak wielu przedsiębiorców korzysta z usług trenerów bez doświadczenia?!
Wejście w nowy rok to wyzwania zawodowe, okazja do nauki, do poszerzania horyzontów, zdobywania nowych umiejętności. Kiedy chcesz zainwestować w rozwój swoich pracowników, za wszelką cenę wystrzegaj się teoretyków, którzy chcą Twojemu zespołowi przekazać garść suchej wiedzy, którą można samemu zdobyć, czytając pierwszą lepszą książkę.
Jeśli trener, coach, szkoleniowiec nie potrafi pokazać praktycznych przykładów, nie potrafi pomóc rozwiązać problemów, z którymi mierzą się Twoi pracownicy, to współpraca z nim nie będzie tak naprawdę nic warta.
Kiedy współpracuje z moimi klientami, daję im całą moją wiedzę i doświadczenie, które zdobywałem przez kilkanaście lat prawdziwego, skutecznego sprzedawania. Oferuję też całe moje doświadczenie z prowadzenia firm, zatrudniania ludzi i tworzenia odnoszących sukcesy zespołów sprzedażowych. To, czego nauczyłem się przez te wszystkie lata, przekazuję dalej również w formie książek, które napisałem oraz podczas wykładów na uczelni, które prowadzę.
Kiedy odwiedzam klientów, spędzam w firmie kilka dni, podczas których poznaję ludzi i ich styl pracy, a następnie przeprowadzam całkowitą zmianę schematów i sposobu pracy, która skutkuje wzrostem sprzedaży nawet o 50-70% już następnego miesiąca. Moim klientom daję prawdziwą gwarancję takich efektów. Tę gwarancję opieram na mojej pewności siebie i świadomości tego, czego nauczam. Pewność siebie z kolei bierze się z mojego doświadczenia.
Współpracowałem z ponad 60 branżami i w każdej z nich pomagałem moim klientom odnosić sukcesy. Z ludźmi pracuję na głębokich poziomach, które pomagają im zdobywać pewność siebie, pokonywać własne ograniczenia i przekonania. W pracy jestem bezpośredni, rozmawiam z ludźmi językiem, który jest dla nich zrozumiały i przyswajalny. Kiedy mają się czegoś nauczyć, nikt nie ma wątpliwości co zrobić i jakie ma to przynieść korzyści.
Dzięki temu wszystkiemu – chociaż jestem jednym z droższych praktyków na rynku – mój kalendarz jest wypełniony po brzegi i nigdy nie mogę narzekać na brak klientów. Co więcej, bardzo często spotykam się z propozycjami stałej współpracy, czyli odwiedzania klientów i ich firm, co miesiąc lub dwa, już po przeprowadzonym szkoleniu.
Na moich szkoleniach to ja wykonuję pierwszy telefon, do losowego klienta, z którym rozmawiam, stosując metody, których potem nauczam. Nie ma tutaj suchej teorii bez praktyki. Dzwonię ja, a potem dzwonią ludzie, których uczę, którym pomagam przeprowadzać te rozmowy coraz lepiej. Mogę to robić, ponieważ sam wykonałem tych rozmów kilkadziesiąt tysięcy, a w mojej firmie pracownicy wykonują ich blisko sto tysięcy miesięcznie. Te liczby mówią same za siebie i to one pozwalają mi dać Ci gwarancję efektów w trakcie współpracy ze mną.
Wprost mówię klientom, że jeśli szkolenie nie przyniesie rezultatów, oddam im pieniądze, które zapłacili. Podczas dnia praktycznego ja słucham rozmów handlowców, daję im informacje zwrotne, pomagam poprawić technikę, nauczam ich stosowania metod sprzedaży.
Przed nami trudne czasy, w których wszyscy będą musieli walczyć o klientów. Nie pozwól, aby Twoja firma przegrała w tej walce tylko dlatego, że zainwestowałeś w szkolenie z fachowcem, który obiecywał złote góry za 1500 złotych. Zastanów się, dlaczego ceni się tak nisko, skoro reklamuje się jako ekspert? Musisz wiedzieć, że cenę pamięta się raz, natomiast wiedza i wyniki, zostaną na całe życie.
Zgłoś się do mnie, po specjalną ofertę szytą na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań, a kiedy skończę pracę w Twojej firmie, jedyne czegoś będziesz żałować, to to, że nie zdecydowałeś się na współpracę wcześniej!
Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.
Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!