Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Sprzedaż

Najprostsza technika sprzedaży – ” MODEL KANAPKI” 100 % skuteczności!

  • 13 grudnia, 2018

Dziedzina sprzedaży, charakteryzuje się tym, że tak naprawdę nie ma ona żadnych ograniczeń. Każdy sprzedawca może stworzyć i opatentować swoją SKUTECZNĄ TECHNIKĘ SPRZEDAŻY. Na podstawie doświadczenia jesteśmy w stanie wyłonić techniki, które SPRAWDZAJĄ SIĘ W KAŻDYM PRZYPADKU i ZAWSZE OSIĄGAJĄ 100% EFEKTYWNOŚCI!

 

Jedną z takich i zarazem  najprostszych technik jest tzw. model “kanapki”. Polega on na schemacie przypominającym kanapkę czyli :

 

  1. Góra kanapki – KORZYŚCI DLA KLIENTA
  2. Wypełnienie kanapki  – SPRAWY NIEWYGODNE,np. cena czy czas umowy
  3. Spód kanapki –  KORZYŚCI DLA KLIENTA

 

Zasada przyswajania informacji jest taka, że pamiętamy to co na początku  i na końcu , a przekaz w środku gdzieś nam umyka. Nasz umysł nie skupia się na tym tak mocno. Najważniejszym czynnikiem wpływającym na łatwość przyswajania informacji jest koncentracja, nie jesteśmy w stanie być skoncentrowanym przez cały czas. Zapamiętujemy początek rozmowy, wykładu, lekcji i koniec przekazu.  Warto wykorzystać tą wiedzę w technikach sprzedaży.

 

Dlatego też przedstawiając ofertę klientowi, zaczynamy od korzyści. Następnie podajemy to co dla nas niewygodne np. cena, długość umowy czy warunek konieczny, przykrywając to kolejną korzyścią. Dla jasności, klient ma wiedzieć jaka jest cena i być w pełni świadomy decyzji jaką podejmuje. Nie mamy zamiaru ukryć tego faktu przed klientem, a jedynie przedstawić inne nastawieniem spojrzenie. Cena nie gra już takiej wielkiej roli, gdy okazuje się, że wachlarz korzyści jest dużo cenniejszy dla klienta.

 

Technika “kanapki” czy “na kanapkę” najczęściej stosowana jest przy podawaniu ceny. To właśnie ten element ląduje do środka. Dla przykładu  rozmowa z klientem:

 

  “ – Dzień dobry Panie Ryszardzie, wyraził Pan zainteresowanie ofertą najnowszego modelu telewizora XXX.

 – Dzień dobry, tak owszem. Potrzebuje telewizora ok 60 cali do dużej sali. Ile kosztuje?

-Rozmawiamy o telewizorze, który dopiero pojawił się na rynku. Z pewnością zrobi na Panu wrażenie.  Ma on ponad 65 cali, a więc idealnie wpasuje się w tak dużą salę. Obraz wyświetlany jest w technologii 4K co gwarantuje najlepszą jakość, to zadowoli każdego Pana klienta. Model, który Pan wybrał posiada nagłośnienie firmy, która jest liderem na rynku, co sprawi, że dźwięk będzie na najwyższym poziomie. Model XXX kosztuje w tym okresie jedynie 6999 , ALE (to “ale” jest bardzo ważne, jest kluczowe, aby szybko i płynnie przejść z podania ceny do kolejnych korzyści dla klienta),  po rozłożeniu na raty, zapłaci Pan jedyne 69zł miesięcznie, dodatkowo przygotowałem dla Pana wydłużony okres gwarancji do 4 lat, co zapewni bezpieczeństwo na dodatkowe 24 miesiące. “

 

Schemat “ kanapki “ jest bardzo prosty. KORZYŚĆ – CENA  – KORZYŚĆ . Gdy zaczniesz praktykować tą technikę, zobaczysz jak szybko wchodzi ona w krew i staje się nawykiem. Będziesz potrafił podać cenę bez żadnych oporów, w sposób naturalny i wzbudzający zaufanie.  Przy tej technice SIŁA TKWI W PROSTOCIE, powodzenia !

Jeśli chcesz poznać inne, skuteczne techniki sprzedaży, to koniecznie zapisz się na mój bezpłatny webinar https://karolfron.pl/webinar, podczas którego pokażę Ci 4 kroki, które musisz wykonać by dojść do mistrzostwa w sprzedaży

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz