Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Sprzedaż

Najprostsza technika sprzedaży – 100 % skuteczności!

  • 14 maja, 2019

(Wersja Tekstowa poniżej)

Najprostsza technika sprzedaży — 100% skuteczności

Najprostszą techniką sprzedaży jest TECHNIKA KANAPKI. Na czym polega? — Dokładnie tak, jak nazwa wskazuje, robimy sobie kanapkę z treści, którą chcemy klientowi przekazać: na górze jest jedna część kanapki, na dole jest druga część kanapki, a w środku jest… mięso ☺. W naszym przypadku na górze dajemy korzyść, na dole dajemy korzyść, a do środka dajemy to, co jest… niewygodne dla nas. To, co chcemy w pewien sposób przykryć, żeby klient nie zwrócił na to uwagi.

Ponieważ zasada przyswajania informacji jest taka, że najbardziej pamiętamy to co jest na początku i to co jest na końcu. To co jest w środku naszemu umysłowi umyka. Jak chcemy klientowi przekazać informację o naszym produkcie, który jest po prostu drogi — to cenę wkładamy do środka. Mówimy najpierw o korzyści, potem o cenie, a potem znowu o korzyści. Jak to może wyglądać na przykładzie?

Kiedy sprzedajemy klientowi np. telewizor, a kosztuje on — powiedzmy — 6999 złotych, to możemy powiedzieć tak: Proszę pana, ten telewizor jest w technologii ledowej, ma 60 cm przekątnej, dzięki temu będzie pan mógł oglądać nawet z odległości 6 metrów jeśli ma pan duży salon — teraz dajemy do środka cenę — kosztuje jedyne 6999 złotych — i dajemy następną korzyść, najlepiej poprzedzoną partykułą wzmacniającą ‘ale’ — ale płatność możemy panu rozłożyć na raty, dzięki czemu zapłaci pan tylko 54 złote miesięcznie. Możesz też powiedzieć: ale w zamian za to wydłużamy panu gwarancję aż do 4 lat. Możesz też powiedzieć jeszcze coś innego, co będzie korzyścią, która przykryje cenę.

Mechanizm jest bardzo prosty. korzyść — cena — korzyść, bądź zamiast ceny wrzucasz coś, co jest niewygodne, np. długość umowy albo krótki okres gwarancji, albo jakieś obostrzenia, np. że pierwsza płatność jest gotówkowa a nie z terminem odroczonym.

Polecam stosowanie tej metody, ponieważ w prostocie tkwi jej siła. Gwarantuję Ci, że klient o wiele bardziej zapamięta to, co jest na początku i na końcu niż to, co w środku.

Trzymaj się serdecznie, cześć ☺

Koniecznie zajrzyj na mój bezpłatny webinar, w którym przekażę Ci cenną wiedzę na temat METODY SPRZEDAŻOWEJ O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. Bezpłatne szkolenie nauczy Cię jak krok po kroku sukcesywnie zwiększać sprzedaż. ZAPISZ SIĘ TUTAJ!!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz