Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Motywacja, Sprzedaż

5 perswazyjnych słów w sprzedaży, które kontrolują ludzki umysł

  • 19 września, 2019

Cześć, w tym nagraniu pokażę Ci pięć perswazyjnych słów, które w sprzedaży pozwolą Ci kontrolować umysł twojego klienta.

Pierwsze z nich to słowo TY.

Dlaczego słowo TY jest tak potężne? Żeby to zrozumieć, musisz się dowiedzieć, jak funkcjonuje ludzki umysł. Otóż każdy z nas słucha radia o częstotliwości CJZTBM — co ja z tego będę miał… Wszyscy jesteśmy trochę samolubni i interesujemy się tym, co w tym, co słyszymy, jest dla nas, dlaczego powinniśmy się tym zainteresować. Dlatego, kiedy używasz słowa TY klient automatyczny myśli sobie, że w tym, co mówisz, jest coś dla niego.

Wyobraź sobie, że idziesz ulicą i ktoś krzyczy: Hej ty! — Podświadomie odwracasz się, ponieważ myślisz, że mowa właśnie o tobie. To jest właśnie potęga słowa TY. Dlatego w komunikacji sprzedażowej, marketingowej używaj więcej słów TY, TWOJE, MOJE, NASZE, DLA CIEBIE. Dzięki \temu zyskasz większą uwagę klientach i z ochotą będzie śledził to, co dla niego masz.

Słowo numer dwa to słowo BEZPŁATNY.

Ludzie kochają okazje, ludzie kochają rzeczy darmowe. Kiedy czasem idziesz po supermarkecie i jest darmowa degustacja towarów, to zwróć uwagę, jak wielka kolejka ustawia się przy tych właśnie darmowych serach czy wędlinach. Jednak musisz być bardzo ostrożny, kiedy będziesz używał słowa BEZPŁATNY, ponieważ możesz łatwo zdewaluować swoją ofertę. Natomiast używając go w sposób inteligentny, zwiększysz wartość postrzeganą swojego produktu, dając klientowi np. darmowy okres testowy. Bo musisz wiedzieć, że ludzie nie znoszą ryzyka. Dlatego tak trudno jest ich przekonać do zakupu, natomiast kiedy zaoferujesz im na początek bezpłatny test, bezpłatną próbkę — chętnie skorzystają, ponieważ wtedy ryzyko bierzesz na siebie. Wiesz, jak to działa? Kiedy spróbujesz darmową próbkę na degustacji, to później masz ochotę kupić więcej pod warunkiem, że dany produkt Ci posmakował. W przeciwieństwie do tego, kiedy musisz kupić całe opakowanie, nie znając wcześniej smaku. Dlatego słowo BEZPŁATNY doskonale zdejmuje ryzyko z barków klienta i przenosi je na twoje barki i zwiększa twoją sprzedaż.

Słowo numer trzy to słowo NOWY.

Uwielbiamy być poinformowani, uwielbiamy wiedzieć, że coś jest nowego. Dlatego często rozmawiając ze znajomymi, pytasz: Co NOWEGO u ciebie słychać? Dlaczego śledzimy codziennie te wiadomości, fakty i wydarzenia? Dlaczego jesteśmy non stop wpięci do sieci? Dlaczego dotyka nas tzw. FOMO, czyli fear of missing out, a więc strach przed tym, żeby nie być na bieżąco. Bo NOWOŚCI są ekscytujące, intrygujące, interesujące — prawa? Jesteśmy wścibscy jak cholera. Chcemy być non stop na topie, non stop na bieżąco. Dlatego w marketingu i sprzedaży tak ważne jest, aby mówić klientom, że coś jest NOWEGO. Dzięki temu jest dla nich bardziej ekscytujące. A na dodatek dorzucając coś nowego, aktualizacje, dodatki sprawiasz, że ciągle ta potrzeba rozwoju, doświadczania czegoś NOWEGO jest dla klienta cały czas zaspokojona.

Słowo numer cztery to słowo TERAZ.

Wiesz, że nic nie zabija sprzedaży bardziej niż zwlekanie. Prokrastynacja, czyli zwlekanie równa się ubóstwo, a ty nie chcesz, żeby klient zwlekał. Dlatego jak możesz zaszczepić w nim tę chęć działania tu i TERAZ? Nie jutro, nie za miesiąc, tylko TERAZ. Widzisz, słowo TERAZ kreuje poczucie pilności i poczucie działania właśnie w tym momencie. Nawet na swoich stronach sprzedażowych testowałem różne frazy typu Kup, bądź Kup Teraz; Zapisz Się, bądź Zapisz Się Teraz. I zdecydowanie ta druga: Zapisz Się Teraz, miała zdecydowanie większą konwersję. Ponieważ ludzie wiedzą, że muszą działać właśnie w tym momencie, nie odkładają tego na później.

Słowo numer pięć to SEKRET.

Podejdź do mnie trochę bliżej — zdradzę Ci SEKRET. Ludzie uwielbiają sekrety. To dlatego godzinami przeglądamy internet w poszukiwaniu czegoś nowego, ponieważ chcemy odkrywać rzeczy, o których wcześniej nie wiedzieliśmy. Mamy to w DNA. Każdy z nas chce mieć władzę, a władza dzisiaj to informacja, którą posiadasz Ty, a nie posiada twoja konkurencja. Chcesz wiedzieć, co nie jest dostępne dla wszystkich, bo wiesz, że dzięki temu możesz ich wyprzedzić i zdobyć więcej.

A teraz pozwól, że zaprezentuję Ci te pięć słów i zobaczysz, jak wielką mają moc.

Co, jeśli istnieje sposób na to, żebyś stał się bardziej perswazyjny, a jednocześnie zachował swoje standardy moralne i etyczne? I co jeśli istnieją słowa, których możesz zacząć używać już teraz, by maksymalnie zwiększyć sprzedaż w krótkim czasie? I teraz, jeśli chcesz zostać ekspertem w zakresie zamykania sprzedaży i zamykać 7 na 10 transakcji koniecznie zapisz się na mój nowy bezpłatny webinar, podczas którego pokażę Ci nowe sposoby radzenia sobie z obiekcjami, zamykania sprzedaży, budowanie relacji z klientami i pozyskiwania każdego dnia więcej klientów niż robiłeś do tej pory.

Widzisz, jak to działa, gdy pomiędzy moimi wypowiedziami użyłem tych pięciu słów, TY, BEZPŁATNY, NOWY, SEKRETY, TERAZ?

Skoro widzisz, jak to działa, nie pozostaje Ci nic innego, jak zapisać się na mój bezpłatny webinar i zobaczyć co jeszcze dla ciebie przygotowałem.

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz