Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Coaching, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

Najlepszy hak na uwagę klienta!

  • 25 czerwca, 2021

Cześć! W dzisiejszym materiale przedstawię Ci czym jest hak na uwagę, dlaczego należy go wykorzystywać na początku rozmowy z klientem oraz jak powinien być skonstruowany. 

Jak już miałeś okazję dowiedzieć się z moich poprzednich wpisów, powodzenie w branży sprzedaży telefonicznej warunkuje kilka składowych. Omawiam je dokładnie w poszczególnych filmach i artykułach, do których odnalezienia zapraszam Cię na moim kanale oraz blogu. 

Jednak jednym z najważniejszych patentów na zagwarantowanie sobie dobrego wstępu do rozmowy sprzedażowej z klientem jest zastosowanie haka na uwagę. Dlaczego? Z prostego powodu – wielu sprzedawców kontaktując się z potencjalnym klientem rozpoczyna rozmowę od zareklamowania własnej firmy, od przedstawienia jej historii, przytoczenia wyników. Stawiają oni przede wszystkim na pochwalenie się swoim biznesem. 

Tymczasem klienta w takiej rozmowie nie interesujesz ani Ty, ani Twój biznes. I nie jest to nic osobistego. Rozmówcę interesuje przede wszystkim to, co możesz dla niego zrobić, a jeszcze bardziej – jakie to przyniesie dla niego korzyści. 

Najlepiej dla Ciebie, jeśli przedstawisz taką korzyść jako statystykę w ujęciu czasowym. Działa to dobrze na wyobraźnię i pozwala szybko obliczyć w głowie potencjalne korzyści. 

Mając to na uwadze, wykorzystaj tą wiedzę w połączeniu z informacjami, które udało Ci się znaleźć na temat klienta i jego biznesu. 

W swojej praktyce, kontaktując się z klientami, którym oferuję szkolenia pomagające osiągnąć ich działom handlowym lepsze wyniki, zawsze po przedstawieniu się informuję, że dzwonię, ponieważ mam dla nich propozycję, która pomoże im osiągnąć konkretne wzrosty w określonym przedziale czasowym. 

Zaufaj mi, że po użyciu takiego haka na uwagę, rozmówcy naprawdę nie są w stanie sobie odmówić chociaż kilku minut na to, aby porozmawiać z Tobą na temat rozwiązania, które możesz im zaproponować. 

Dla uzupełnienia informacji polecam Ci obejrzenie krótkiego filmu, w którym opowiadam o metodzie haka na uwagę. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR dotyczący skutecznej metody sprzedażowej, którą przedstawiam krok po kroku, aby każdy mógł ją wprowadzić do swojego działania. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz