Cześć! W dzisiejszym materiale przedstawię Ci czym jest hak na uwagę, dlaczego należy go wykorzystywać na początku rozmowy z klientem oraz jak powinien być skonstruowany.
Jak już miałeś okazję dowiedzieć się z moich poprzednich wpisów, powodzenie w branży sprzedaży telefonicznej warunkuje kilka składowych. Omawiam je dokładnie w poszczególnych filmach i artykułach, do których odnalezienia zapraszam Cię na moim kanale oraz blogu.
Jednak jednym z najważniejszych patentów na zagwarantowanie sobie dobrego wstępu do rozmowy sprzedażowej z klientem jest zastosowanie haka na uwagę. Dlaczego? Z prostego powodu – wielu sprzedawców kontaktując się z potencjalnym klientem rozpoczyna rozmowę od zareklamowania własnej firmy, od przedstawienia jej historii, przytoczenia wyników. Stawiają oni przede wszystkim na pochwalenie się swoim biznesem.
Tymczasem klienta w takiej rozmowie nie interesujesz ani Ty, ani Twój biznes. I nie jest to nic osobistego. Rozmówcę interesuje przede wszystkim to, co możesz dla niego zrobić, a jeszcze bardziej – jakie to przyniesie dla niego korzyści.
Najlepiej dla Ciebie, jeśli przedstawisz taką korzyść jako statystykę w ujęciu czasowym. Działa to dobrze na wyobraźnię i pozwala szybko obliczyć w głowie potencjalne korzyści.
Mając to na uwadze, wykorzystaj tą wiedzę w połączeniu z informacjami, które udało Ci się znaleźć na temat klienta i jego biznesu.
W swojej praktyce, kontaktując się z klientami, którym oferuję szkolenia pomagające osiągnąć ich działom handlowym lepsze wyniki, zawsze po przedstawieniu się informuję, że dzwonię, ponieważ mam dla nich propozycję, która pomoże im osiągnąć konkretne wzrosty w określonym przedziale czasowym.
Zaufaj mi, że po użyciu takiego haka na uwagę, rozmówcy naprawdę nie są w stanie sobie odmówić chociaż kilku minut na to, aby porozmawiać z Tobą na temat rozwiązania, które możesz im zaproponować.
Dla uzupełnienia informacji polecam Ci obejrzenie krótkiego filmu, w którym opowiadam o metodzie haka na uwagę.
Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.
Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR dotyczący skutecznej metody sprzedażowej, którą przedstawiam krok po kroku, aby każdy mógł ją wprowadzić do swojego działania. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!