Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Motywacja, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

Jak zmotywować się do wykonywania zimnych telefonów? cz.3

  • 27 grudnia, 2021

Cześć! Dzisiaj mam dla Ciebie ostatnią, podsumowującą część materiału o motywacji do wykonywania zimnych telefonów do klientów. Poznasz ostatnie patenty na to, jak podnosić swoją motywację i robić skuteczny cold calling.

Sposób numer pięć, czyli przypomnij sobie swoje dawne sukcesy. W trakcie swojej kilkuletniej kariery szefa call center, które prowadziłem wraz ze swoją żoną, miałem okazję współpracować z całą masą ludzi oraz doświadczać i obserwować wiele dramatów, oraz załamań ludzi, którzy dla nas pracowali.

Były to dramaty zawodowe ludzi, którzy osiągali wcześniej doskonałe, najlepsze wyniki, którzy potrafili sprzedać wszystko każdemu, którzy byli liderami wśród innych. Przychodził jednak gorszy czas, który rzutował na ich ogół pracy, którego efektem były właśnie braki wyników, co za tym idzie gorsze wynagrodzenia, spadek motywacji, chęci do tego, aby każdego dnia starać się dać z siebie to, co najlepsze.

Pomogłem wielu tym ludziom stosując pewien sprytny patent coachingowy, którego wielka siła tkwi w prostocie. Pokazywałem tym ludziom ich dawne osiągnięcia i sukcesy. Spędzaliśmy wtedy wspólnie czas powracając do ich wcześniejszych rozmów z klientami. Pokazywałem im, że to oni jeszcze rok, dwa, trzy lata temu rozmawiali tak płynnie, z takim przekonaniem, werwą, wiarą w produkt, usługę oraz własne siły.

Wielu z tych ludzi nie mogło uwierzyć, że to oni są po drugiej stronie słuchawki. Nie poznawali samych siebie, nie wiedzieli skąd brała się u nich ta energia, której teraz nie mają nawet połowy. To właśnie odkrycie swojego stanu z tamtego czasu było zadaniem naszych konsultantów. Prosiłem ich, żeby przypomnieli sobie tamte motywacje, tamte emocje, stany i pokłady energii, które mieli.

Pracowałem z nimi nad tym, aby potrafili wrócić do tego, co ich wtedy nakręcało, dawało pozytywnego kopa do działania. Aby przypomnieli sobie też, z jakim nastawieniem wstawali z łóżka każdego ranka, jakie podejście towarzyszyło im w drodze do pracy. Pamiętaj, że Ty osiągający sukcesy oraz Ty, któremu nie chce się wykonywać zimnych rozmów telefonicznych to ta sama osoba.

Jesteś przecież tym samym człowiekiem, którym byłeś. Nabrałeś oczywiście doświadczenia, przybyło Ci lat, wiesz więcej i umiesz więcej. Wykorzystaj to, co potrafiłeś już wtedy i dodaj do tamtych cech oraz wiedzy nowe umiejętności. Motywuj się swoimi sukcesami i przypominaj sobie stany towarzyszące im, a potem odtwórz je na nowo w obecnej rzeczywistości, a pomoże Ci to podnieść się z najgłębszych dołków.

Szósty, ostatni patent to ustalenie sobie stałych, powtarzalnych godzin wykonywania Twoich obowiązków – a konkretnie w tym przypadku dzwonienia na zimno do klientów. Niech stanie się to dla Ciebie rutyna, coś normalnego, całkowicie powtarzalnego, z czego nie rezygnujesz, a po prostu to robisz – w myśl stwierdzenia, że cold calling nie jest czymś co trzeba lubić, ale jest czymś co trzeba robić.

Frank Bettger w swojej książce pisał, że Pięć spotkań dziennie trzyma komornika z dala ode mnie. Lubię parafrazować go mówiąc, że Godzina dzwonienia dziennie trzyma problemy finansowe z dala ode mnie.

Ustal sobie konkretne, sztywne godziny, które będziesz poświęcać tylko i wyłącznie na cold calling. Zakoduj sobie, że jest to czas przeznaczony tylko i wyłącznie na to, nie odbierasz wtedy od innych klientów, nie zajmujesz się innymi obowiązkami w firmie, lub też w domu. Założone z góry godziny przeznaczysz tylko i wyłącznie na wykonywanie zimnych telefonów do klientów.

Kiedy nadchodzi określona godzina, siadasz z telefonem w ręku i dzwonisz. Wracając do punktu pierwszego, dzwonisz minimum trzy razy, a każdy kolejny przychodzi Ci już z niewiarygodną łatwością i lekkością, która Cię zaskoczy – gwarantuję Ci to.

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz