Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Konferencje/szkolenia, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

5 perswazyjnych słów w sprzedaży

  • 20 sierpnia, 2021

Cześć! Dzisiaj przedstawię Ci 5 najlepszych perswazyjnych słów, pozwalających na kontrolowanie umysłu klienta. Dzięki zastosowaniu tych kilku zwrotów zmienisz swoje rozmowy sprzedażowe oraz ich efekty o 180 stopni. 

1 – Ty

Pewnie teraz zastanawiasz się, dlaczego słoto “Ty”, jest tak potężne? Żeby poznać odpowiedź, najpierw muszę wyjaśnić Ci jak działa ludzki umysł, a wbrew pozorom funkcjonuje on według bardzo prostego schematu. “Co ja z tego będę miał?” – każdy z nas ma w sobie sporą dawkę samolubności, dlatego kiedy podczas rozmowy z klientem zwracasz się do niego bezpośrednio, używasz powyższego zwrotu, on sam automatycznie zaczyna sądzić, że w całej tej rozmowie jest coś dla niego, że będzie on miał coś z tego. 

Dobrym przykładem niech będzie sytuacja, gdy na ulicy ktoś krzynie “Hej Ty!”. Najprawdopodobniej bezrefleksyjnie odwrócisz się, bo pomyślisz, że ktoś woła właśnie Ciebie. Taka jest właśnie siła i moc tego zwrotu. W swoich rozmowach odmieniaj to słowo i używaj go więcej, mów: Ty, Twoje, moje, nasze, dla Ciebie. Dzięki temu lepiej skupisz uwagę klienta i łatwiej będzie Ci przekonać go do swoich produktów. 

2 – Bezpłatny

Prawie każdy kocha okazje, darmowe rzeczy. Zwróć uwagę jak często widzisz tłumy np. przy supermarketowych stoiskach z darmowymi próbkami, poczęstunkiem. Bądź przy tym ostrożny, ponieważ nadużywając, bądź źle posługując się tym określeniem, możesz łatwo zdewaluować swoją ofertę. Używając go natomiast w sposób inteligentny, zwiększysz wartość swojej oferty, np. oferując klientowi okres testowy. 

Ludzie nie znoszą ryzyka. Dlatego nie lubią kupować rzeczy nieprzetestowanych, niesprawdzonych. Klienci chętniej decydują się na produkt, który mają okazję wypróbować – wtedy, jeśli tylko będzie odpowiadać ich wymaganiom, kupią go z radością. Jest to sytuacja zupełnie odwrotna do tego, kiedy klient musi kupić cały pakiet w ciemno, nie wiedząc jak tak naprawdę mu się on spodoba. 

3 – Nowy

Uwielbiamy być na bieżąco, znać plotki, nowości, informacje. Kiedy rozmawiamy ze znajomymi, przyjaciółmi, bardzo często pytamy przecież “Co nowego u Ciebie słychać?”. Dlatego też oglądamy wiadomości, przesiadujemy w sieci, czytamy gazety, słuchamy radia. Robimy wszystko, aby nie przegapić czegoś, aby nie wypaść z obiegu, nie stracić fragmentów informacji, które nas zaciekawią. 

Nowości są dla nas intrygujące, ekscytujące, interesujące. Odzywa się w nas wścibskość, która karmi się byciem na bieżąco. Dlatego właśnie w sprzedaży, marketingu, tak ważne jest, aby używać tego słowa, aby stawiać na nowość. Pobudzaj ekscytację klienta, aktualizuj portfolio, przekazuj mu informacje, sprzedawaj mu nowości, albo dodatki, które odświeżą jego dotychczasowe zasoby. 

4 – Teraz

Musisz wiedzieć, że nic nie zabija sprzedaży bardziej, niż zwlekanie. Następstwem zwlekania, prokrastynacji, jest ubóstwo, a Ty nie chcesz żyć w ubóstwie. 

Jak zaszczepić tą potrzebę w kliencie? Chęć działania i nabycia produktu tu i teraz? Osobiście testowałem rozwiązania np. na swoich stronach sprzedażowych, które przynosiły naprawdę świetne rezultaty. Dodając słowo teraz do “Kup teraz”, “Subskrybuj teraz”, “Zapisz się teraz”, tworzysz u klienta wyraźną chęć działania bez niepotrzebnej zwłoki. 

5 – Sekret

Sekrety rządzą światem. Każdy chce jakiś znać – wszyscy chcieliby dowiedzieć się czegoś, czego nie wie jeszcze nikt inny, co stanowi jakąś nowość. Z tego też powodu przeglądamy internet, czytamy książki, odkrywamy niszowe utwory albo programy. Coś nieznanego daje nam poczucie wyjątkowości i ekscytacji. Posłuchaj teraz tego. 

Co, jeśli istnieje sposób na to, żebyś stał się bardziej perswazyjny, a jednocześnie zachował swoje standardy moralne i etyczne? I co, jeśli istnieją słowa, których możesz zacząć używać tu i teraz, by maksymalnie zwiększyć sprzedaż w krótkim czasie? Teraz jeśli chcesz zostać ekspertem w zakresie zamykania sprzedaży i zamykać 7 na 10 transakcji, koniecznie zapisz się na mój nowy, bezpłatny webinar, podczas którego pokażę Ci nowe sposoby radzenia sobie z obiekcjami, zamykania sprzedaży, budowania relacji z klientem i pozyskiwania każdego dnia więcej klientów, niż do tej pory. 

Widząc jak te słowa zmieniają ton mojej wypowiedzi, nie pozostaje Ci już nic innego, jak zapisać się na mój webinar, zobaczyć co jeszcze dla Ciebie przygotowałem. Już od dzisiaj natomiast zacznij używać wspomnianych zwrotów w swoich rozmowach sprzedażowych, aby osiągać jeszcze więcej! 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz