Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Konferencje/szkolenia, Motywacja, Sprzedaż

Naucz się ogarniać Internet!

  • 1 grudnia, 2021

Cześć! Jeśli zastanawiałeś się kiedyś jak to jest, że niektórzy w internecie czują się jak ryba w wodzie, znają doskonale zasady działania algorytmów, wiedzą jak i kiedy tworzyć treści i dodawać materiały, to moja odpowiedź, po wielu latach obecności w sieci, pewnie Cię zaskoczy – to nauka, która po prostu wymaga czasu. 

Kiedy ja, pięć lat temu wchodziłem do internetu to nie miałem o tym zielonego pojęcia. Nie wiedziałem jak publikuje się na YouTube, jak tworzy się sklepy internetowe, tworzy landing page, śledzi odwiedziny, wejścia, reakcje na to, co wrzucasz do internetu. Nie wiedziałem kompletnie nic. 

Dzisiaj, po tych kilku latach wciąż sam siebie uważam za laika. Jednak moje doświadczenie pozwala mi się pewniej poruszać po świecie internetu i pozwala mi tworzyć z jego pomocą stabilny biznes, którego w obecnych czasach, jedną z najważniejszych cech jest to, że jest odporny na Covid. 

Oczywiście jest tak, ponieważ moja, Twoja, nasza branża, branża wykorzystująca telefony komórkowe do kontaktu z klientami, potrzebuje ludzi. Ludzi, których nic nie zastąpi. Wchodząc do internetu dajesz sobie szansę, aby Twój biznes istniał równocześnie w dwóch światach. Online oraz offline. 

Świat offline będzie coraz bardziej odchodził do lamusa. Zmieni się sposób robienia zakupów – właściwie już się to dzieje. To w internecie będziesz wirtualnie przymierzał swoje ubrania. Zamiast kupować produkty będziesz mógł już niedługo małym kosztem drukować je na domowych drukarkach 3D. 

Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny, to uwierz mi, że to ostatni dzwonek dla Ciebie, aby wejść do nowej rzeczywistości, żeby pokazać się online. I nie daj się złapać w pułapkę myśli, które będą Cię przekonywać, że takich sklepów z branży w internecie jest już cała masa, że Twój na pewno zniknie w tłumie i nie ma to najmniejszego sensu. 

Jeśli będziesz żył takimi przekonaniami, w Twoim biznesie nic się nie zmieni. Konkurencja natomiast lada chwila Cię wyprzedzi, ponieważ korzystając na Twojej bezczynności, oni zaczną budować swoją markę od zera, poczynią jakieś kroki, podczas gdy Ty nadal będziesz uważał, że nie ma dla Ciebie miejsca. 

Takich ludzi jak ja – trenerów sprzedaży, praktyków sprzedaży, jest w internecie również cała masa. Czy to oznacza, że nie wypracowałem marki, że nie mam za co żyć, że nie mam klientów? Wręcz przeciwnie. Pomimo tego jak wielu trenerów jest na rynku, mimo, że moje szkolenia są jednymi z najdroższych w ofercie rynku, wypracowałem niesamowicie mocną markę osobistą. 

Dzieje się tak ponieważ moje działania przynoszą efekty. Mierzalne, widoczne, namacalne efekty. Wzrosty sprzedaży, wzrosty prowizji, kilkunasto, nawet kilkudziesięcio procentowe poprawy wyniki umawianych spotkań, zamknięć sprzedaży i nie tylko. W przeróżnych branżach, na różnych rynkach, z mniejszymi, większymi firmami, samotnymi strzelcami, menadżerami, działami handlowymi, sprzedawcami. Nie chodzi o to, żeby dużo opowiadać, ale żeby pokazywać i zapewniać efekty. 

Jeśli nie znasz się na obecności w internecie, nie potrafisz, nie chcesz, nie wierzysz, że możesz się tego nauczyć, to zainwestuj. Zapłać profesjonalistom. Tak wydane pieniądze zwrócą Ci się z czasem z wielką nadwyżką. Sam, chociaż cieszę się ze zdobytego doświadczenia i wiedzy, to gdybym zaczynał przygodę z obecnością w internecie teraz, na pewno zapłaciłbym ludziom, którzy się na to znają, za pomoc. 

Prosty temat, o którym wielu nawet nie pomyśli – tworzenie listy mailingowej, zadanie, które niedoświadczonemu użytkownikowi zajmie dziesiątki, może i setki godzin oraz wiele, wiele nieudanych prób, profesjonalista zrobi w o wiele krótszym czasie, ze znacznie lepszym efektem. Naturalnie, za odpowiednią opłatą. 

Nie czekaj, załóż stronę, bloga, kanał na YouTube. Stwórz coś. Miej na to strategię, pracuj nad nią. Jeśli nie potrafisz, zgłoś się do specjalisty. Ale z całą pewnością nie ignoruj tego obszaru. Wchodzimy, żyjemy w erze cyfrowej. To już się dzieje i na pewno nie przestanie się dziać. Nie pozwól sobie na to, aby na własne życzenie zostać z tyłu, już na początku tej ery. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz