Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Coaching, Motywacja, Sprzedaż

Czy jesteś przedstawicielem pokolenia leniwych ludzi?

  • 9 listopada, 2021

Cześć! Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak to jest, że dzisiejsze pokolenie nasto-, dwudziesto-, trzydziestolatków nawet, nie chce dać za dużo od siebie, ale chce od życia mieć wszystko, Bez włożenia wysiłku w zdobycie tego. O co tu chodzi? 

Rozmawiam z wieloma ludźmi, młodymi i trochę starszymi, z którymi spotykam się na moich konsultacjach, ponieważ okazuje się, że przestaje “im iść” w ich obecnej pracy, w miejscu, w którym teraz są. Kiedy napotykają oni pierwsze trudności, wtedy kiedy jest trochę gorzej, zaczynają się oni rozglądać za możliwości ucieczki ze statku, który być może zaczyna nabierać wody. 

Nie ma w nich podejścia typu Muszę się zaangażować, dać z siebie więcej. Może potrzebuję więcej nauki? A zamiast tego jest podejście Jeśli nie wyszło mi od razu, to może się do tego nie nadaję? Może jest firma, miejsce, w którym pojawię się i bez żadnego dodatkowego wysiłku zacznę osiągać świetne efekty? 

Dlaczego tak myślą? Przecież takie podejście do niczego nie prowadzi, w najlepszym wypadku jedynie do wrzodów, depresji. Takie podejście prowadzi do budowania błędnego przekonania, że życie jest niesprawiedliwe, że nic nie ma sensu, nie warto się angażować, wszystko jest ustawione, bogaci się bogacą, a biedni biednieją. 

Powiem Ci o kilku krokach, które ja wykonałem, i które rekomenduję ludziom aby przejść z miejsca, w którym są do tego miejsca, w którym chcieliby być. Dzięki temu ludzie nie martwią się o to, za co zrobić zakupy, za co opłacić rachunki. Mogą żyć na swoim, nawet decydując się na kredyt hipoteczny, to mają za co sfinansować wkład własny na ten kredyt. Mogą pozwolić sobie na pójście do sklepu i wyjście z niego z nowym ubraniem, gadżetem, zabawką dla dziecka. 

Pierwszy krok

Absolutnie pierwszym pytaniem, na które musisz sobie odpowiedzieć to Co chcesz robić w swoim życiu? Większość z nas nie ma pojęcia co chce robić w życiu. W efekcie tego, pracują w słabej pracy, nieprzyjemnym miejscu, mieszkają w jakiejś dziurze – i nie chodzi tutaj nawet o miasto albo wieś, bardziej o to, że ludzie tacy nie mają świadomości tego, jakie w ogóle mają możliwości jeśli chodzi o życie. 

Kim chciałbyś być? Gdzie mieszkać? Jak zarabiać na życie? Jakie jest Twoje powołanie? Te pytania to szalenie istotne elementy budowania naszej codzienności oraz przyszłości. Musisz dokopać się do wartości, następnie do przekonań, które Cię blokują, potem do tego, aby pomyśleć kim chciałbyś być, gdyby absolutnie nic Cię nie ograniczało. W tym momencie, kiedy masz już obraz tego, kim chciałbyś być, dopiero wtedy możesz podwinąć rękawy i wziąć się na poważnie do roboty. 

Drugi krok

Stań się mistrzem, w tym do czego jesteś predysponowany! To wymaga poświęcenia. Nie ma czegoś takiego over night success, sukces jednego dnia, jednej nocy. Co więcej, niespotykaną rzadkością jest nawet sukces jednego roku. Budowanie stabilności i niezależności finansowej to proces trwający przynajmniej 10 lat. Jeśli masz szczęście, zajmie Ci to trochę mniej. Ale jest wiele osób, którym zajmuje to nawet więcej. 

Każdy chciałby to zrobić w miesiąc, ale tak się niestety nie da. Droga do mistrzostwa zatem to czas, ale też energia. Energia, na to, że jak wracasz do domu i kumple czy znajomi oglądają wieczorem kolejny nic nie wnoszący sezon serialu, to Ty siadasz do komputera, szukasz artykułów, materiałów, uczysz się jak być jeszcze lepszym w tym, co chcesz robić. Jak lepiej budować statki kosmiczne, jeśli to Twoja branża, jak lepiej szkolić, sprzedawać, szyć, murować. 

Poświęcasz czas, energię i pieniądze na swój rozwój. Nie dojdziesz do niezależności finansowej jeśli za wszelką cenę będziesz dusił pieniądze, które ze swojej natury powinny być tak naprawdę zawsze w obrocie. Aby pieniądze mogły do Ciebie trafić, to muszą od Ciebie wyjść – najlepiej jeśli dzieje się to stosunku mniejszy wydatek, większy zysk. 

Reinwestuj pieniądze, zamiast je przejadać. Gdy wpadła Ci dodatkowa gotówka do kieszeni, to nie przebaluj tego od razu albo nie wydaj na głupoty. Zamiast tego naucz się czegoś, rozwijaj się, buduj swoją wiedzę i potencjał. 

 Trzeci krok

Zadbaj o to, aby ludzie się o Tobie dowiedzieli. Oczywiście obecnie najłatwiejszym źródłem informacji jest Internet. To miejsce, w którym ludzie mogą o Tobie usłyszeć. Dobrym przykładem niech będą filmy i artykuły, które dla Ciebie tworzę. A tworzone one są często zupełnie spontanicznie, pod wpływem impulsu wynikającego z rozmowy, spotkania, sukcesu lub nauki, którą wyciągam. 

Niedawno miałem okazję rozmawiać z młodym człowiekiem, który też znalazł się w miejscu, w którym po krótkim czasie uznał, że nie nadaje się do niczego. Że nie potrafi niczego robić dobrze, że skoro nie osiągnął sukcesu i bogactwa w trakcie kilku miesięcy, to nigdy mu się nie uda. Jest to niestety efekt szkodliwego wpływu social media na nasze życie. Widoku tych wszystkich relacji i zdjęć w Internecie, które ukazują wyidealizowane życie, uczące młodych ludzi, że mogą to mieć, bez tzw. pracy u podstaw. 

Pojawiaj się w Internecie. Buduj swoją markę osobistą w sieci. Publikuj na Facebook, YouTube, blogach. Tworzenie darmowych materiałów, dzielenie się wiedzą, przemyśleniami, doświadczeniem stanowi doskonały początek drogi do budowania rzeczy odbiorców oraz silnej marki osobistej. 

Ostatni krok

Zmień swoje przekonania. Konkretnie zmień przekonania o promowaniu siebie. Większość ludzi boi się promowania własnej osoby. Nie lubią siebie, obawiają się reakcji innych, chwalenia się własną osobą, reklamowania swoich sukcesów. Ludzie przestają wierzyć, że siłą swoich rąk można gdzieś dojść. 

Tak samo z zarobkami, ludzie często myślą, że zarobki rzędu 2-2,5 tysiąca złotych to maks na co ich stać. Żyją w przekonaniu, że ludzie skromnie zarabiający, biedni są dobrzy, natomiast bogaci są źli. Podczas gdy niezliczona ilość sytuacji pokazuje, jak bardzo może być na odwrót. 

Aby ułatwić sobie przejście przez te kroki, stworzyłem dla Ciebie książkę Sales Hunter. To pozycja, którą powinieneś mieć, aby nauczyć się wiary w siebie, rozwijania swojej osoby, życia tak, jakbyś chciał, a nie jak przydarzy Ci się żyć. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz