Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Przywództwo

Jak być najlepszym sprzedawcą?

  • 22 września, 2021

Cześć! Dzisiaj powiem Ci więcej o tym, co może wyróżnić Cię na rynku pracy oraz co charakteryzuje wyjątkowych sprzedawców. Dowiesz się też, dlaczego sprzedajemy przez całe swoje życie, nawet kiedy, nie zdajemy sobie z tego sprawy. 

Zacznijmy od prostego stwierdzenia – sprzedajemy przez cały czas, całe swoje życie. Nieustannie robimy to w relacjach z innymi ludźmi. Każda relacja autora z czytelnikami, czytelników na spotkaniu z autorem,  jest formą sprzedawania siebie. Sprzedawania swojego punktu widzenia, swojego doświadczenia, swoich przemyśleń i historii. 

Sprzedajemy w relacjach z bliskimi – np. mąż w rozmowie z żoną, na temat wieczornego wyjścia na piwo. W końcu od tego, jak sprzedasz swoje motywacje zależeć będzie jej błogosławieństwo dla Twojego wyjścia, lub jego brak. 

Kiedy zgłaszasz się do szefa po podwyżkę, sprzedajesz mu siebie, swoje umiejętności, doświadczenie, motywacje, argumenty. W odwrotnej sytuacji, gdy szef prosi o pozostanie dłużej w pracy, on sprzedaje wtedy Tobie rozmaite argumenty, na podstawie których chciałby, żebyś się zgodził. 

W relacji z klientem najważniejsze jest to, że klienci nienawidzą, kiedy coś im się sprzedaje, natomiast kochają kupować. Wspominałem o tym już nieraz w artykułach, ale jest to nauka, której zrozumienie pozwoli Ci wejść na zupełnie inny poziom świadomości w Twojej pracy. 

Zwróć uwagę na to, że jako sprzedawca powinieneś dążyć do tego, aby w Twoich relacjach zadowolone były obie strony. Nie powinieneś za wszelką cenę chcieć namówić klienta na zakup czegoś, co jest mu niepotrzebne, tylko po to, żeby zgarnąć za to prowizję. Namówienie go do tego jest zwykłą manipulacją, przynoszącą Tobie krótkotrwałą korzyść. Nie zostanie ona z Tobą jednak długo, ponieważ pieniądze przeminą, a ten klient już więcej do Ciebie nie wróci. 

Jeśli zastanawiasz się jak wyróżnić się na przepełniony rynku, mam dla Ciebie prostą receptę – sprzedawaj siebie w pakiecie. Co to oznacza? Zagraj sobą, jako kartą przetargową. Zapewnij klienta, że nie chcesz mu tylko wcisnąć produktu albo usługi, ale jeśli kupią u Ciebie – nawet, jeśli masz trochę drożej niż u konkurencji – to dostaną też Twój numer telefonu, pod którym mogą Cię złapać każdego dnia, między 8 rano a 22 wieczorem. Ty po prostu pomożesz im, gdy będą tego potrzebować. 

Może Ci się to wydać nieprawdopodobne, ale na taki kontakt faktycznie decyduje się 1-2% klientów. Ale nawet 30% więcej klientów decyduje się na zakup, mając takie zapewnienie. 

Duże znaczenie dla sukcesu w branży ma to, co sam myślisz o sobie. Najlepsi sprzedawcy to ci, którzy zawsze akceptują siebie. Wpływa to na otwartość, pozytywne nastawienie, umiejetność budowania relacji. Jeśli nauczysz się budować relacje z ludźmi na co dzień, będziesz potrafił budować trwałe i silne relacje z klientami. 

Na umiejętność budowania tych relacji ma też wpływ Twoje otoczenie. Czyli to jak potrafisz budować relacje, zależy od tego, jakie relacje masz do tej pory. Wierz w siebie, nie słuchaj ludzi dookoła, którzy zawsze bombardują Twoje pomysły, którzy krytykują Twoje idee i marzenia. Odcinaj się od tego i idź w stronę tworzenia relacji z ludźmi, którzy motywują Cię do działania i osiągania sukcesów. 

Bądź odważny, a zaczniesz zmieniać świat, swój świat. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz