Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Bez kategorii

Sprzedawaj więcej z pomocą tych technik!

  • 18 lutego, 2022

Cześć! Potrzebujesz szybkich i działających patentów na klienta, które możesz przypomnieć sobie w dowolnej chwili, nawet tuż przed spotkaniem z klientem? Dzisiaj przygotowałem dla Ciebie kolejną ściągę zawierającą doskonałe techniki sprzedażowe, które pozwolą Ci zdobyć każdego klienta, a zapoznanie się z ich najważniejszymi założeniami zajmie Ci dosłownie kilka chwil.

Pierwszym, świetnym i sprawdzonym patentem na przekonanie do siebie klienta, to pieszczenie jego ego poprzez rozmawianie o nim, a nie o produkcie, który oferujesz. Klient od samego początku rozmowy zadaje sobie pytanie, “Co ja z tego będę miał, że z Panem porozmawiam?”.

Przy produktach finansowych takich jak kredyty, korzyścią dla klienta nie są pieniądze same w sobie, ale coś, co Ty możesz dla niego zrobić. Żebyś Ty wiedział, co możesz dla niego zrobić, musisz dowiedzieć się najpierw, kim jest, czym się zajmuje, co lubi i co go interesuje.

Klienci nie chcą rozmawiać z handlowcami, ponieważ oni mówią o sobie. Chwalą się firmą, w której pracują, historią marki, swoją sprzedażą, osiągnięciami, doświadczeniem itp. Zamiast tego powinieneś skupić się na tym, o co naprawdę chodzi w sprzedaży – czyli na kliencie.

Zapytaj go o problemy jego branży, o wyzwania, o jego zainteresowania, jego firmę. Nie bój się pytań. Sprzedawcy boją się tego, że słysząc takie pytania, klient oburzy się i zakończy rozmowę. W rzeczywistości takie pytania nie padają, a to sprawia, że są niestandardowe – klienci się ich nie spodziewają i są zaskoczeni, słysząc je.

Wielu konsultantów myśli, że sprzedaż to sztuka zachwalania swojego produktu przez 20-30 minut tak, aby klient go kupił. W rzeczywistości ja uczę tego, jak sprawić, aby to klient przez ten czas opowiadał Ci o sobie i swoich potrzebach, tak żebyś potem mógł idealnie dopasować swoją ofertę do jego potrzeb, tym samym finalizując sprzedaż.

Druga technika sprzedaży to używanie pytań otwartych zamiast zamkniętych. Pytanie: “Czy jest Pan zainteresowany kredytem?” zamień na: “A na co przeznaczyłby Pan te 500 tysięcy złotych, które może Pan w bardzo prosty sposób pożyczyć, korzystając z naszej oferty?”.

Takie formułowanie pytań zmusza klienta do myślenia, pobudzona zostaje jego wyobraźnia i otwierają się możliwości w jego głowie. Z kolei zadawanie pytań zamkniętych, zaczynających się np. od “Czy…”, daje klientowi tylko dwie odpowiedzi: “tak” lub “nie”. Niestety w większości przypadków odpowiedź klienta jest przecząca, co skutecznie ogranicza Twoje możliwości kontynuowania sprzedaży i zamknięcia jest w udany sposób.

Trzecia technika, którą bardzo gorąco polecam Ci stosować, to proponowanie spotkań w każdej rozmowie handlowej. Mówiąc krótko – jeśli nie zaproponujesz spotkania, to nigdy to niego nie dojdzie. Klienci nie są znani z tego, że sami zabiegają o możliwość spotkania się ze sprzedawcą.

Klienci przede wszystkim nie lubią, kiedy ktoś im coś sprzedaje, za to lubią kupować. Przez to ich wewnętrzne, podświadome przekonanie, nigdy nie zaproponują oni spotkania, nie wyjdą z taką inicjatywą, nawet jeśli produkt bardzo im się spodoba.

Proponując spotkanie, dajesz sobie 50% szans na zrealizowanie sprzedaży. Nic więcej nie może się stać – klient może się zgodzić albo nie. Jedna na dwie propozycje powinny statystycznie zadziałać, przy 50% szansie. Wyobraź sobie, że nie proponując spotkania, przegrywasz w 100% przypadków. Duża różnica, prawda?

Pamiętaj, aby w kontaktach i rozmowach sprzedażowych z klientami korzystać z tych technik. Możesz do nich szybko wrócić i przypomnieć sobie je nawet krótko przed spotkaniem, rozmową z klientem. Pozwoli Ci to łatwo użyć tych sprawdzonych metod i przekonać do siebie znacznie większą liczbę klientów.

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz