Oceń własną rozmowę telefoniczną ze swoim klientem!
Nagraj rozmowę telefoniczną ze swoim klientem a ja pomogę Ci
zwiększyć ilość umawianych spotkań i zamykanych transakcji za
pomocą telefonu – jedyne, co musisz zrobić, to mi ją przesłać, a
pokaże Ci, co możesz poprawić, aby szybko zwiększyć swoją
skuteczność!
Jak wygląda cały proces?
1. Nagraj swoją rozmowę z klientem
Rozmowa powinna być zapisana w formacie mp3. Zadbaj o to, abyś Ty i Twój klient był słyszalny. Jej długość nie powinna przekraczać 5-10minut (w zależności od wybranego pakietu).
2. Wyślij ją do mnie
Po opłaceniu usługi prześlij mi rozmowę na maila – możesz mi ją udostępnić poprzez youtube, wetransfer.com, google dysk lub po prostu dołączając ją do maila jako zwykły załącznik.
3. Odczekaj 24-72 godzin
Po wysłaniu maila w zależności od wybranego przez Ciebie pakietu usługi musisz odczekać od 24 do 72 godzin na maila zwrotnego ode mnie.
4. Odbierz maila ode mnie
W mailu znajdziesz dokładną ewaluację Twojej rozmowy wraz ze spersonalizowanymi wskazówkami, dzięki którym od razu zwiększysz swoją skuteczność!
Ważne!
Ze względu na brak możliwości oceny sygnałów niewerbalnych czyli np. mowy ciała, nie ma możliwości oceny rozmowy z klientem przeprowadzanej w 4 oczy, czyli nie przez telefon – w tym celu skontaktuj się ze mną indywidualnie!
Jakie rodzaje rozmów odsłuchuję?
- Sprzedaż telefoniczna
- Umówienie spotkania
- Obsługa reklamacji
- Obsługa posprzedażowa
- Inne
- Pozyskanie leada
- Badania ankieterskie
Jakie konkretnie elementy oceniam?
Na podstawie odsłuchu rozmowy oceniam ją pod kątem 6 najważniejszych elementów:
Hak na uwagę
Czy potrafisz w odpowiedni sposób zdobywać uwagę klienta już na samym początku rozmowy, wykorzystując atuty swojej branży, firmy, rozmówcy?
Zainteresowanie
W jaki sposób rozbudzasz w kliencie zainteresowanie sobą i tym, z czym do niego dzwonisz?
Język korzyści
Czy w swoich rozmowach używasz słów i zdań, które sprawiają, że klient pragnie zrobić to, o co go prosisz?
Emocje
Czy Twój przekaz budzi emocje konieczne do podjęcia działania ze strony klienta?
Głos
Oceniam go pod kątem używania 7 różnych tonacji niezbędnych do wywoływania różnych reakcji i stanów u klienta, także tempa i umiejętności budowania rapportu
Obiekcje
Weryfikuję sposób w jaki radzisz sobie z zastrzeżeniami klientów i czy potrafisz na nie odpowiadać
Dostępne pakiety usługi:
Face to Face
499 zł
- Długość rozmowy - max 20 minut
- Dzwonisz do mnie i przeprowadzasz rozmowę jak z klientem
- Otrzymujesz natychmiastowy feedback ze wskazówkami do wdrożenia
- Czas odpowiedzi - natychmiast; termin umawiany indywidualnie
VIP
229 zł
- Długość rozmowy - max 10 min
- Analiza w formie video ze wskazówkami do wdrożenia
- Czas odpowiedzi - 72 godzin
Premium
159 zł
- Długość rozmowy - max 8 min
- Otrzymujesz analizę w pdf
- Czas odpowiedzi - 72 godzin
Standard
129 zł
- Długość rozmowy - max 5 min
- Otrzymujesz analizę w pdf
- Czas odpowiedzi - 72 godzin
Najczęściej zadawane pytania:
I. Co konkretnie otrzymam w mailu?
- Ewaluację rozmowy, czyli 3 główne elementy do poprawy oraz 6 uwag w obszarach, o których mowa powyżej
- Schemat SSC: Start, Stop, Continue, czyli dowiesz się co masz zacząć robić, co przestać robić, a co kontynuować w kolejnych rozmowach, aby znacząco zwiększyć swoją efektywność.
II. Czy usługa jest poufna?
- Tak. Wszystkie rozmowy, które otrzymuję od Ciebie nie są nigdzie i nikomu udostępniane. Możesz wykasować dane klienta, jeśli nie chcesz mi ich udostępniać.
III. Czy mogę poprosić o przykład takiej ewaluacji?
- Tak, do pobrania w poniższym linku:
IV. Jak się mogę z Tobą skontaktować?
- Mailowo pod adresem biuro@sklep.karolfron.pl, telefonicznie pod numerem 731555524 lub na facebooku fb.me/karol.fron1
V. Moja rozmowa jest dłuższa niż 10 minut
- Wyślij mi ją całą, a ja skupie się na pierwszych 10 minutach. Zazwyczaj po takim czasie już wiadomo co jest do zmiany w rozmowach. Jeśli jednak chcesz, abym przeanalizował całą rozmowę po prostu wykup dwa lub więcej pakietów
Kto będzie odsłuchiwał Twoich rozmów?
Karol Froń wykonał w życiu ponad 30 000 rozmów z klientami przez telefon. Od 11 lat aktywnie sprzedaje, zaczynał jako telemarketer, który wykonywał dziennie 80-120 rozmów.
Budował zespoły sprzedażowe, które realizowały cele na 170% i miał najlepszy zespół sprzedażowy spośród 70 innych, w firmie zatrudniającej 3500 sprzedawców. Właściciel call center, zatrudniającego 140 pracowników, ekspert sprzedaży, coach i trener sprzedawców, dyrektorów i właścicieli firm.
Pomaga zwiększać efektywność sprzedaży, poprzez zmianę sposobu rozmawiania z klientem. Autor książki „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży” i modelu sprzedaży OK SPRZEDAŻ – gotowych rozwiązań sprzedaży od prospectingu do finalizacji.
Autor Akademii Sprzedaży Saleup.pl oraz bestsellerowego kursu dla handlowców „23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”.
Opinie niektórych zadowolonych klientów:
Dominik Kowalski
Specjalista
They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.
Dominik Kowalski
Specjalista
They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.
Dostępne pakiety usługi:
Face to Face
499 zł
- Długość rozmowy - max 10 minut
- Dzwonisz do mnie i przeprowadzasz rozmowę jak z klientem
- Otrzymujesz natychmiastowy feedback ze wskazówkami do wdrożenia
- Czas odpowiedzi - 24 godziny; termin umawiany indywidualnie
VIP
229 zł
- Długość rozmowy - max 10 min
- Analiza w formie video ze wskazówkami do wdrożenia
- Czas odpowiedzi - 72 godzin
Premium
159 zł
- Długość rozmowy - max 8 min
- Otrzymujesz analizę w pdf
- Czas odpowiedzi - 72 godzin
Standard
129 zł
- Długość rozmowy - max 5 min
- Otrzymujesz analizę w pdf
- Czas odpowiedzi - 72 godzin