Skip to content
Bezpłatne Szkolenie

Oceń własną rozmowę telefoniczną
ze swoim klientem!

Nagraj rozmowę telefoniczną ze swoim klientem a ja pomogę Ci
zwiększyć ilość umawianych spotkań i zamykanych transakcji za
pomocą telefonu
– jedyne, co musisz zrobić, to mi ją przesłać, a
pokaże Ci, co możesz poprawić, aby szybko zwiększyć swoją
skuteczność!

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ!

Jak wygląda cały proces?

1. Nagraj swoją rozmowę z klientem 

Rozmowa powinna być zapisana w formacie mp3. Zadbaj o to, abyś Ty i Twój klient był słyszalny. Jej długość nie powinna przekraczać 5-10minut (w zależności od wybranego pakietu).

 2. Wyślij ją do mnie 

Po opłaceniu usługi prześlij mi rozmowę na maila – możesz mi ją udostępnić poprzez youtube, wetransfer.com, google dysk lub po prostu dołączając ją do maila jako zwykły załącznik.

3. Odczekaj 24-72 godzin

Po wysłaniu maila w zależności od wybranego przez Ciebie pakietu usługi musisz odczekać od 24 do 72 godzin na maila zwrotnego ode mnie.

4. Odbierz maila ode mnie 

W mailu znajdziesz dokładną ewaluację Twojej rozmowy wraz ze spersonalizowanymi wskazówkami, dzięki którym od razu zwiększysz swoją skuteczność!

Ważne!

Ze względu na brak możliwości oceny sygnałów niewerbalnych czyli np. mowy ciała, nie ma możliwości oceny rozmowy z klientem przeprowadzanej w 4 oczy, czyli nie przez telefon – w tym celu skontaktuj się ze mną indywidualnie!

Jakie rodzaje rozmów odsłuchuję?

  • Sprzedaż telefoniczna
  • Umówienie spotkania
  • Obsługa reklamacji
  • Obsługa posprzedażowa
  • Inne
  • Pozyskanie leada
  • Badania ankieterskie

Jakie konkretnie elementy oceniam?

Na podstawie odsłuchu rozmowy oceniam ją pod kątem 6 najważniejszych elementów:

Hak na uwagę 

Czy potrafisz w odpowiedni sposób zdobywać uwagę klienta już na samym początku rozmowy, wykorzystując atuty swojej branży, firmy, rozmówcy?

Zainteresowanie

W jaki sposób rozbudzasz w kliencie zainteresowanie sobą i tym, z czym do niego dzwonisz?

Język korzyści 

Czy w swoich rozmowach używasz słów i zdań, które sprawiają, że klient pragnie zrobić to, o co go prosisz?

Emocje

Czy Twój przekaz budzi emocje konieczne do podjęcia działania ze strony klienta?

Głos

Oceniam go pod kątem używania 7 różnych tonacji niezbędnych do wywoływania różnych reakcji i stanów u klienta, także tempa i umiejętności budowania rapportu

Obiekcje

Weryfikuję sposób w jaki radzisz sobie z zastrzeżeniami klientów i czy potrafisz na nie odpowiadać

Dostępne pakiety usługi:

Face to Face

499 zł

  • Długość rozmowy - max 20 minut
  • Dzwonisz do mnie i przeprowadzasz rozmowę jak z klientem
  • Otrzymujesz natychmiastowy feedback ze wskazówkami do wdrożenia
  • Czas odpowiedzi - natychmiast; termin umawiany indywidualnie
KUPUJĘ PAKIET

VIP

229 zł

  • Długość rozmowy - max 10 min
  • Analiza w formie video ze wskazówkami do wdrożenia
  • Czas odpowiedzi - 72 godzin
KUPUJĘ PAKIET

Premium

159 zł

  • Długość rozmowy - max 8 min
  • Otrzymujesz analizę w pdf
  • Czas odpowiedzi - 72 godzin
KUPUJĘ PAKIET

Standard

129 zł

  • Długość rozmowy - max 5 min
  • Otrzymujesz analizę w pdf
  • Czas odpowiedzi - 72 godzin
KUPUJĘ PAKIET

Najczęściej zadawane pytania:

I. Co konkretnie otrzymam w mailu?
  • Ewaluację rozmowy, czyli 3 główne elementy do poprawy oraz 6 uwag w obszarach, o których mowa powyżej
  • Schemat SSC: Start, Stop, Continue, czyli dowiesz się co masz zacząć robić, co przestać robić, a co kontynuować w kolejnych rozmowach, aby znacząco zwiększyć swoją efektywność.
II. Czy usługa jest poufna?
  • Tak. Wszystkie rozmowy, które otrzymuję od Ciebie nie są nigdzie i nikomu udostępniane. Możesz wykasować dane klienta, jeśli nie chcesz mi ich udostępniać.
III. Czy mogę poprosić o przykład takiej ewaluacji?
  • Tak, do pobrania w poniższym linku:
IV. Jak się mogę z Tobą skontaktować?
  • Mailowo pod adresem biuro@sklep.karolfron.pl, telefonicznie pod numerem 731555524 lub na facebooku fb.me/karol.fron1
V. Moja rozmowa jest dłuższa niż 10 minut
  • Wyślij mi ją całą, a ja skupie się na pierwszych 10 minutach. Zazwyczaj po takim czasie już wiadomo co jest do zmiany w rozmowach. Jeśli jednak chcesz, abym przeanalizował całą rozmowę po prostu wykup dwa lub więcej pakietów

Kto będzie odsłuchiwał Twoich rozmów?

Karol Froń wykonał w życiu ponad 30 000 rozmów z klientami przez telefon. Od 11 lat aktywnie sprzedaje, zaczynał jako telemarketer, który wykonywał dziennie 80-120 rozmów.

Budował zespoły sprzedażowe, które realizowały cele na 170% i miał najlepszy zespół sprzedażowy spośród 70 innych, w firmie zatrudniającej 3500 sprzedawców. Właściciel call center, zatrudniającego 140 pracowników, ekspert sprzedaży, coach i trener sprzedawców, dyrektorów i właścicieli firm.

Pomaga zwiększać efektywność sprzedaży, poprzez zmianę sposobu rozmawiania z klientem. Autor książki „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży” i modelu sprzedaży OK SPRZEDAŻ – gotowych rozwiązań sprzedaży od prospectingu do finalizacji.

Autor Akademii Sprzedaży Saleup.pl oraz bestsellerowego kursu dla handlowców „23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”.

Opinie niektórych zadowolonych klientów:

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Poprzedni
Następny

Dostępne pakiety usługi:

Face to Face

499 zł

  • Długość rozmowy - max 10 minut
  • Dzwonisz do mnie i przeprowadzasz rozmowę jak z klientem
  • Otrzymujesz natychmiastowy feedback ze wskazówkami do wdrożenia
  • Czas odpowiedzi - 24 godziny; termin umawiany indywidualnie
KUPUJĘ PAKIET

VIP

229 zł

  • Długość rozmowy - max 10 min
  • Analiza w formie video ze wskazówkami do wdrożenia
  • Czas odpowiedzi - 72 godzin
KUPUJĘ PAKIET

Premium

159 zł

  • Długość rozmowy - max 8 min
  • Otrzymujesz analizę w pdf
  • Czas odpowiedzi - 72 godzin
KUPUJĘ PAKIET

Standard

129 zł

  • Długość rozmowy - max 5 min
  • Otrzymujesz analizę w pdf
  • Czas odpowiedzi - 72 godzin
KUPUJĘ PAKIET

Kontakt

Formularz kontaktowy

Bezpośredni kontakt

Klienci indywidualni

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701 – Marcin

Klienci biznesowi

biznes@karolfron.pl
+48 731 555 524

Media i współpraca

biznes@karolfron.pl
+48 731 555 524

Obsługa klienta i reklamacje

biuro@karolfron.pl
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz