Przejdź do treści
Bezpłatne Szkolenie
Zaproś Trenera do firmy

Przemówienia dla biznesu

Zwiększ motywacje w swoim zespole 
handlowym poprzez inspirujące, energetyczne i praktyczne wystąpienie przedsiębiorcy, menadżera i sprzedawcy z 13 letnim stażem!

Zobacz więcej

Czym to będzie?

Jest to forma przekazywania wiedzy z różnych obszarów, której celem jest edukacja połączona z dobrą zabawą, dzięki czemu uczestnicy są w stanie więcej zapamiętać i przy okazji dobrze się bawią.

Ta forma przekazu idealnie nadaje się do tego, by zainspirować i przekazać praktyczną wiedzę, która pomoże osiągnąć szybkie zmiany w myśleniu, zachowaniu i docelowo w działaniu słuchaczy.

fot3
fot2
fot1
slajd01-min
slajd02-min
slajd03-min

Wystąpienie all in one

Wystąpienia Karola Fronia to forma przekazywania wiedzy z różnych obszarów, której celem jest edukacja połączona z dobrą zabawą, dzięki czemu uczestnicy są w stanie więcej zapamiętać i przy okazji dobrze się bawią.

Ta forma przekazu idealnie nadaje się do tego, by zainspirować i przekazać praktyczną wiedzę, która pomoże osiągnąć szybkie zmiany w myśleniu, zachowaniu i docelowo w działaniu słuchaczy.

Istnieje wiele archetypów mówcy, które trafiają do różnych typów słuchaczy. Karol mając świadomość różnic w postrzeganiu odbiorców, stara się połączyć wszystkie w jedną spójną całość dając unikalne doświadczenie dla całej widowni. 

Archetyp mówcy Opis mówcy
Gwiazda osoba znana z pierwszych stron gazet, występująca w telewizji, znana z tego, że jest znana. Jej największym atutem jest to, że przyciągnie tłumy swoim nazwiskiem, jednak z racji braku doświadczenia w biznesie nie zaproponuje konkretnych wskazówek ani narzędzi. Bazuje na swojej popularności, a więc będzie opowiadał o swojej historii, skupiając się na sobie, przez co może być trudno wziąć coś z jego wystąpienia, co może przydać się w Twojej organizacji.
Motywator osoba, która nie ma własnych doświadczeń biznesowych, gdyż opiera się na wiedzy wziętej od innych. Bazuje na emocjach, potrafi inspirować, wierzy w ludzi, ma misję zmieniania świata. Potrafi krótkotrwale zmotywować do działania, jednak nie zapewni długotrwałej zmiany. Po evencie z jego udziałem uczestnicy rozpalą w sobie ogień, jednak z każdym kolejnym dniem będzie przygasał.
Naukowiec bardzo dobrze przekaże teoretyczne zagadnienia, dzięki czemu zwiększy naukowe pojęcie uczestników o prezentowanym temacie, jednak nie zmieni ich praktycznych zachowań. Posługuje się siłą autorytetu i ma bogatą wiedzę, jednak z racji braku praktycznego doświadczenia, może mieć problem z przełożeniem teorii na codzienność. Jego największym minusem jest to, że prezentacja może mieć mało atrakcyjną formę przekazu.
Aktor potrafi wcielać się w rolę, przez co jego przekaz jest emocjonalny i interesujący, ponieważ zazwyczaj pracuje na historiach z życia, używając storytellingu. Największą zaletą jest pobudzenie emocji, skłonienie do przemyśleń i ciekawa prezentacja, niczym w teatrze, jednak słabą stroną jest brak konkretnych narzędzi służących wprowadzaniu zmian.
Psycholog skupia się na teoretycznych modelach, które opisują rzeczywistość, zachowania, relacje, jednak z racji akademickiego wykształcenia i braku biznesowego doświadczenia, ma problem z przełożeniu teorii na Twój biznes. Jego wystąpienie będzie wyważone, merytoryczne i będzie niosło wartość poznawczą, pomoże zrozumieć mechanizmy, ale nie da gotowych praktycznych odpowiedzi co i jak zmienić, by zwiększyć efekty w biznesie.
Sportowiec przekaże wiedzę ze swojego doświadczenia, skupiając się na tym, że w życiu liczy się determinacja, walka z własnymi słabościami, konsekwentne ćwiczenia i systematyczność. Nie nauczy powtarzalnych modeli biznesowych, tylko opowie o swoich wynikach, traktując powierzchownie zagadnienia merytoryczne.
Przedsiębiorca - Karol Froń bazuje na swoich doświadczeniach biznesowych, gdyż jako jedyny je posiada. Posługuje się konkretnymi case study ze swojej historii. Mówi, ze swojej perspektywy, pokazując konkretne narzędzia, modele, które działają u niego w biznesie. Bywa egocentryczny, jest spójny i mówi o rzeczach praktycznych. Raczej bazuje na doświadczeniu niż na wiedzy. Inspiruje swoją historią.

Jak widzisz jest wiele typów mówców i to kogo wybierzesz zależy od tego jaki efekt chcesz uzyskać. Jeżeli chcesz, żeby na Twoim wystąpieniu wystąpił praktyk i przedsiębiorca, który da realną wartość popartą doświadczeniem, to zaproś mnie na swoje wydarzenie

Wyślij zgłoszenie

Skąd pewność, że robię to dobrze?

0

przeszkolonych osób

0

osób na największym występie

0 /5

średnia ocen podczas występów na konferencjach Brian Tracy Polska

0

12 lat doświadczenia 

0

5 napisanych książek

Lider w Polsce

  • Lider sprzedaży B2C w latach 2013-2014 dla PLAY (1500 abonamentów na miesiąc)
  • Lider sprzedaży B2B w Polsce w 2015 – KRD
  • Lider sprzedaży B2B w nowych aktywacjach numerów dla T-mobile w październiku 2018

Certyfikowany trener Brian Tracy International

Wyślij zgłoszenie

Moje doświadczenia

  • 2007-2009 – telemarketer, ponad 30 000 rozmów z klientami, praca dla 3 różnych branż
  • 2010-2011 – menadżer zespołu sprzedaży, zarządzanie dwoma zespołami po 20 osób, realizacja celów miesięcznych na 170%
  • 2011-2012 – menadżer projektu, zarządzanie 9 menadżerami i grupą 140 telemarketerów,
  • 2012-dziś – własne call center Contact Center One Sp. z o.o., 140 zatrudnionych, największe call center w Polsce dla Play, KRD, T-Mobile, ponad 6mln przychodu, 3500 zatrudnionych pracowników (2013-2019)
  • 2014-dziś – szkolenia zwiększające sprzedaż i modernizujące działy handlowe, budowanie Dream Sales Teamu w organizacjach
  • Dziś – wykładowca akademicki, autor 5 książek, trener, mentalista sprzedaży, twórca modeli OK SPRZEDAŻ i DREAM SALES TEAM, mówca, praktyk.

Moje doświadczenia

  • 2007-2009 – telemarketer, ponad 30 000 rozmów z klientami, praca dla 3 różnych branż
  • 2010-2011 – menadżer zespołu sprzedaży, zarządzanie dwoma zespołami po 20 osób, realizacja celów miesięcznych na 170%
  • 2011-2012 – menadżer projektu, zarządzanie 9 menadżerami i grupą 140 telemarketerów,
  • 2012-dziś – własne call center Contact Center One Sp. z o.o., 140 zatrudnionych, największe call center w Polsce dla Play, KRD, T-Mobile, ponad 6mln przychodu, 3500 zatrudnionych pracowników (2013-2019)
  • 2014-dziś – szkolenia zwiększające sprzedaż, budowanie Dream Sales Teamu w organizacjach
  • Dziś – wykładowca akademicki, autor 5 książek, trener, mentalista sprzedaży, twórca modeli OK SPRZEDAŻ i DREAM SALES TEAM, mówca, praktyk.

Jakich wystąpień należy się spodziewać?

Sprzedażowe

Chcesz aby Twój zespół sprzedaży osiągał większe wyniki? Dostarczam gotowych narzędzi, których mogą użyć już od kolejnego dnia w swojej pracy. Pomóż im lepiej radzić sobie z porażkami, zadbaj o to by wiedzieli co, jak i dlaczego robić, by klienci kupowali od nich zdecydowanie częściej.

Inspiracyjne

Czujesz, że w Twoim zespole potrzeba rozdmuchać ogień? Dostarcz powodów i sposobów na zwiększenie motywacji wewnętrznej i gotowości do sięgania po więcej. Pomóż pobudzić ambicję, wyznaczyć nowe cele i zwiększyć zaangażowanie na drodze do ich realizacji.

Edukacyjne

Masz zespół, któremu brakuje konkretnych umiejętności sprzedaży? Zadbaj o to by każdy pracownik zrozumiał czym jest Psychologia Sprzedaży i jak wykorzystać ją w procesie oferowania Twoich usług czy produktów, co wpłynie na wzrost przychodów.

Budujące Team Spirit

Czujesz, że w Twojej firmie pracownicy nie stanowią jedności, a poszczególne działy walczą ze sobą? Zbuduj poczucie wspólnotowości i spraw, by każdy pracownik rozumiał swoją rolę i ważność dla organizacji. Wpłyń na emocje i uświadom, dlaczego tylko będąc jednością, wasza organizacja będzie mogła skutecznie konkurować z innymi na rynku.

Wyślij zgłoszenie

Opinie

Kamil Romel-Sambor
Prezes Zarządu Brian Tracy Polska, www.briantracy.pl
Szczerze rekomenduję Karola! Występował na konferencjach Brian Tracy Polska podczas cyklu „Techniki pokonywania obiekcji i finalizacji sprzedaży” oraz „Nowoczesne Techniki Sprzedaży”, a także realizowanego specjalnie szkolenia warsztatowego Brian Tracy Polska „Zostań Mistrzem Telemarketingu” i przekazywał dużo wartościowej, praktycznej i użytecznej wiedzy z zakresu sprzedaży, a zwłaszcza telemarketingu. Jest bardzo dobrym mówcą i trenerem, co wynika z arkuszy ocen uczestników konferencji i szkoleń.
Wojciech Orzechowski
Założyciel WIWN, www.wiwn.pl
Mam przyjemność potwierdzić, że Karol Froń wielokrotnie gościł na spotkaniach regionalnych organizowanych dla Uczestników moich Warsztatów Inwestowania w Nieruchomości WIWN.pl®. Jest niekwestionowanym ekspertem w dziedzinie sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz negocjacji. Z niebywałym entuzjazmem dzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą. Do każdej grupy Uczestników podchodzi indywidualnie, dostosowując się na bieżąco do jej wymagań. Zawsze odpowiada na wszystkie, nawet najtrudniejsze pytania Uczestników spotkań. Jest jednym z najczęściej zapraszanych trenerów
Robert Załupski
Dyrektor Generalny OOH Magazine

Zobacz przykład wystąpień:

Wyślij zgłoszenie

lub zadzwoń: +48 731 555 524

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2025 | Wykonanie Two Colours

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Zaproś Trenera do firmy
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Zaproś Trenera do firmy
  • Kontakt

Umów się na bezpłatną konsultacje biznesową z naszym ekspertem, podczas której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.