Przemówienia dla biznesu
Zwiększ motywacje w swoim zespole
handlowym poprzez inspirujące, energetyczne i praktyczne wystąpienie przedsiębiorcy, menadżera i sprzedawcy z 13 letnim stażem!
Czym to będzie?
Jest to forma przekazywania wiedzy z różnych obszarów, której celem jest edukacja połączona z dobrą zabawą, dzięki czemu uczestnicy są w stanie więcej zapamiętać i przy okazji dobrze się bawią.
Ta forma przekazu idealnie nadaje się do tego, by zainspirować i przekazać praktyczną wiedzę, która pomoże osiągnąć szybkie zmiany w myśleniu, zachowaniu i docelowo w działaniu słuchaczy.
Wystąpienie all in one
Wystąpienia Karola Fronia to forma przekazywania wiedzy z różnych obszarów, której celem jest edukacja połączona z dobrą zabawą, dzięki czemu uczestnicy są w stanie więcej zapamiętać i przy okazji dobrze się bawią.
Ta forma przekazu idealnie nadaje się do tego, by zainspirować i przekazać praktyczną wiedzę, która pomoże osiągnąć szybkie zmiany w myśleniu, zachowaniu i docelowo w działaniu słuchaczy.
Istnieje wiele archetypów mówcy, które trafiają do różnych typów słuchaczy. Karol mając świadomość różnic w postrzeganiu odbiorców, stara się połączyć wszystkie w jedną spójną całość dając unikalne doświadczenie dla całej widowni.
Archetyp mówcy | Opis mówcy |
---|---|
Gwiazda | osoba znana z pierwszych stron gazet, występująca w telewizji, znana z tego, że jest znana. Jej największym atutem jest to, że przyciągnie tłumy swoim nazwiskiem, jednak z racji braku doświadczenia w biznesie nie zaproponuje konkretnych wskazówek ani narzędzi. Bazuje na swojej popularności, a więc będzie opowiadał o swojej historii, skupiając się na sobie, przez co może być trudno wziąć coś z jego wystąpienia, co może przydać się w Twojej organizacji. |
Motywator | osoba, która nie ma własnych doświadczeń biznesowych, gdyż opiera się na wiedzy wziętej od innych. Bazuje na emocjach, potrafi inspirować, wierzy w ludzi, ma misję zmieniania świata. Potrafi krótkotrwale zmotywować do działania, jednak nie zapewni długotrwałej zmiany. Po evencie z jego udziałem uczestnicy rozpalą w sobie ogień, jednak z każdym kolejnym dniem będzie przygasał. |
Naukowiec | bardzo dobrze przekaże teoretyczne zagadnienia, dzięki czemu zwiększy naukowe pojęcie uczestników o prezentowanym temacie, jednak nie zmieni ich praktycznych zachowań. Posługuje się siłą autorytetu i ma bogatą wiedzę, jednak z racji braku praktycznego doświadczenia, może mieć problem z przełożeniem teorii na codzienność. Jego największym minusem jest to, że prezentacja może mieć mało atrakcyjną formę przekazu. |
Aktor | potrafi wcielać się w rolę, przez co jego przekaz jest emocjonalny i interesujący, ponieważ zazwyczaj pracuje na historiach z życia, używając storytellingu. Największą zaletą jest pobudzenie emocji, skłonienie do przemyśleń i ciekawa prezentacja, niczym w teatrze, jednak słabą stroną jest brak konkretnych narzędzi służących wprowadzaniu zmian. |
Psycholog | skupia się na teoretycznych modelach, które opisują rzeczywistość, zachowania, relacje, jednak z racji akademickiego wykształcenia i braku biznesowego doświadczenia, ma problem z przełożeniu teorii na Twój biznes. Jego wystąpienie będzie wyważone, merytoryczne i będzie niosło wartość poznawczą, pomoże zrozumieć mechanizmy, ale nie da gotowych praktycznych odpowiedzi co i jak zmienić, by zwiększyć efekty w biznesie. |
Sportowiec | przekaże wiedzę ze swojego doświadczenia, skupiając się na tym, że w życiu liczy się determinacja, walka z własnymi słabościami, konsekwentne ćwiczenia i systematyczność. Nie nauczy powtarzalnych modeli biznesowych, tylko opowie o swoich wynikach, traktując powierzchownie zagadnienia merytoryczne. |
Przedsiębiorca - Karol Froń | bazuje na swoich doświadczeniach biznesowych, gdyż jako jedyny je posiada. Posługuje się konkretnymi case study ze swojej historii. Mówi, ze swojej perspektywy, pokazując konkretne narzędzia, modele, które działają u niego w biznesie. Bywa egocentryczny, jest spójny i mówi o rzeczach praktycznych. Raczej bazuje na doświadczeniu niż na wiedzy. Inspiruje swoją historią. |
Jak widzisz jest wiele typów mówców i to kogo wybierzesz zależy od tego jaki efekt chcesz uzyskać. Jeżeli chcesz, żeby na Twoim wystąpieniu wystąpił praktyk i przedsiębiorca, który da realną wartość popartą doświadczeniem, to zaproś mnie na swoje wydarzenie
Skąd pewność, że robię to dobrze?
przeszkolonych osób
osób na największym występie
średnia ocen podczas występów na konferencjach Brian Tracy Polska
12 lat doświadczenia
5 napisanych książek
Lider w Polsce
- Lider sprzedaży B2C w latach 2013-2014 dla PLAY (1500 abonamentów na miesiąc)
- Lider sprzedaży B2B w Polsce w 2015 – KRD
- Lider sprzedaży B2B w nowych aktywacjach numerów dla T-mobile w październiku 2018
Certyfikowany trener Brian Tracy International
Moje doświadczenia
- 2007-2009 – telemarketer, ponad 30 000 rozmów z klientami, praca dla 3 różnych branż
- 2010-2011 – menadżer zespołu sprzedaży, zarządzanie dwoma zespołami po 20 osób, realizacja celów miesięcznych na 170%
- 2011-2012 – menadżer projektu, zarządzanie 9 menadżerami i grupą 140 telemarketerów,
- 2012-dziś – własne call center Contact Center One Sp. z o.o., 140 zatrudnionych, największe call center w Polsce dla Play, KRD, T-Mobile, ponad 6mln przychodu, 3500 zatrudnionych pracowników (2013-2019)
- 2014-dziś – szkolenia zwiększające sprzedaż i modernizujące działy handlowe, budowanie Dream Sales Teamu w organizacjach
- Dziś – wykładowca akademicki, autor 5 książek, trener, mentalista sprzedaży, twórca modeli OK SPRZEDAŻ i DREAM SALES TEAM, mówca, praktyk.
Moje doświadczenia
- 2007-2009 – telemarketer, ponad 30 000 rozmów z klientami, praca dla 3 różnych branż
- 2010-2011 – menadżer zespołu sprzedaży, zarządzanie dwoma zespołami po 20 osób, realizacja celów miesięcznych na 170%
- 2011-2012 – menadżer projektu, zarządzanie 9 menadżerami i grupą 140 telemarketerów,
- 2012-dziś – własne call center Contact Center One Sp. z o.o., 140 zatrudnionych, największe call center w Polsce dla Play, KRD, T-Mobile, ponad 6mln przychodu, 3500 zatrudnionych pracowników (2013-2019)
- 2014-dziś – szkolenia zwiększające sprzedaż, budowanie Dream Sales Teamu w organizacjach
- Dziś – wykładowca akademicki, autor 5 książek, trener, mentalista sprzedaży, twórca modeli OK SPRZEDAŻ i DREAM SALES TEAM, mówca, praktyk.
Jakich wystąpień należy się spodziewać?
Sprzedażowe
Chcesz aby Twój zespół sprzedaży osiągał większe wyniki? Dostarczam gotowych narzędzi, których mogą użyć już od kolejnego dnia w swojej pracy. Pomóż im lepiej radzić sobie z porażkami, zadbaj o to by wiedzieli co, jak i dlaczego robić, by klienci kupowali od nich zdecydowanie częściej.
Inspiracyjne
Czujesz, że w Twoim zespole potrzeba rozdmuchać ogień? Dostarcz powodów i sposobów na zwiększenie motywacji wewnętrznej i gotowości do sięgania po więcej. Pomóż pobudzić ambicję, wyznaczyć nowe cele i zwiększyć zaangażowanie na drodze do ich realizacji.
Edukacyjne
Masz zespół, któremu brakuje konkretnych umiejętności sprzedaży? Zadbaj o to by każdy pracownik zrozumiał czym jest Psychologia Sprzedaży i jak wykorzystać ją w procesie oferowania Twoich usług czy produktów, co wpłynie na wzrost przychodów.
Budujące Team Spirit
Czujesz, że w Twojej firmie pracownicy nie stanowią jedności, a poszczególne działy walczą ze sobą? Zbuduj poczucie wspólnotowości i spraw, by każdy pracownik rozumiał swoją rolę i ważność dla organizacji. Wpłyń na emocje i uświadom, dlaczego tylko będąc jednością, wasza organizacja będzie mogła skutecznie konkurować z innymi na rynku.