Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Wyróżnione sprzedaż

Sprzedaż albo ubóstwo – po co sprzedawać?

  • 9 lipca, 2021

Cześć! Dzisiaj odpowiem Ci na pytanie, którego być może nigdy świadomie sobie nie zadałeś. Mimo wszystko jest to w zasadzie bardzo ważne, żebyś zrozumiał co przyniesie Ci efektywne sprzedawanie i dlaczego to robić. 

Sprzedaż równa się bogactwo. Musisz zrozumieć tą fundamentalną prawdę i uwierzyć w nią. Branża sprzedażowa jest o tyle wyjątkowa, że nie ma w niej górnego limitu zarobków. Nie daj sobie wmówić, że tutaj zarobisz nie więcej niż trzy, cztery, sześć tysięcy. Jeśli ktokolwiek chce Cię do tego przekonać, oznacza to tylko, że nie jest na tyle dobry, aby zarobić więcej lub pracuje na nieodpowiednim rynku sprzedażowym. 

Nie musisz sprzedawać dużo. Wystarczy, że będziesz sprzedawał skutecznie produkty, dające dużą prowizję. Czy uważasz, że handlowiec w salonie Lamborghini, codziennie sprzedaje cztery sztuki najdroższego modelu? Odpowiem Ci, że nie – ale za sprzedaż modelu otrzymuje taką prowizję, że handlując jednym na miesiąc, zarabia nawet setki tysięcy złotych rocznie. 

Jeśli zaczynasz swoją przygodę w Call Center, jesteś w idealnym miejscu. Traktuj to jako trasę rozbiegową, pas startowy dla Twojej kariery. Możesz nauczyć się tutaj naprawdę prawie wszystkiego o sprzedaży, już zarabiając naprawdę dobrze. Ta wiedza i nauka pozwolą Ci potem z łatwością sprzedać niemal każdy inny produkt lub usługę. 

Sprzedawać jak najwięcej i zarabiać na tym maksymalnie dużo!

Powyższe powinno być Twoim najważniejszym celem jako sprzedawcy. Musisz dodatkowo zdawać sobie sprawę, że to właśnie ze sprzedaży (o ile umowa nie mówi inaczej), jesteś rozliczany. To znaczy, że jeśli pomimo szczerych chęci, największej ilości przeprowadzonych rozmów, czy największej ilości godzin spędzonych w biurze sprzedajesz najmniej, to nie jesteś efektywny. Tym samym, nie zarabiasz. 

Każdemu z nas zależy na tym, żebyś sprzedawał. Tobie samemu – żeby zarobić. Twojemu przełożonemu, właścicielowi firmy – też dlatego, że wtedy może zarabiać. Na produktach, które sprzedasz, za które dostaniesz prowizję. Nikt nie chce, żeby handlowiec nie sprzedawał i tym samym zarabiał mało. 

Jeśli jesteś jeszcze młodym człowiekiem, który zaczyna swoją przygodę ze sprzedażą, nie daj się zwariować swoim zarobkom, bo jeśli od razu zaczniesz zarabiać dużo – jak na swój obecny stan – to znaczy, że przed Tobą jeszcze o wiele większa kariera. Jednak podejdź z wyrozumiałością np. do obaw Twoich rodziców, których krzywa zarobkowa mogła na przestrzeni lat nie rosnąć a mogła wręcz nawet spadać. 

Mając tą wiedzę, mam nadzieję, że zrozumiesz lepiej motywację do pracy w sprzedaży oraz uwierzysz w możliwości, które Ci ona daje. 

Żeby dowiedzieć się jeszcze więcej, zobacz mój film ze szkolenia, który zamieszczam poniżej. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR dotyczący skutecznej metody sprzedażowej, którą przedstawiam krok po kroku, aby każdy mógł ją wprowadzić do swojego działania. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz