Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

Przestań być słabo opłacanym handlowcem już teraz!

  • 11 kwietnia, 2022

Cześć! Co według Ciebie najbardziej interesuje klienta w procesie zakupowym? Czy jest to cena? A może czas realizacji zamówienia? Czy może chodzi mu o przemiłą obsługę? W dzisiejszym materiale odpowiem Ci na to pytanie oraz pomogę zrozumieć, dlaczego tak niewielu handlowców trafia w potrzeby klientów.

Sprzedawcy, odpowiadając na wcześniej zadane pytanie, bardzo często zapominają, że klienta najbardziej interesuje… on sam! Dlatego też zaczynając z nim rozmowę, powinieneś przedstawić mu korzyść, która będzie spersonalizowana pod niego.

W latach 90. było więcej ludzi, aniżeli towarów. Krótko mówiąc, popyt przewyższał podaż. Wystarczyło mieć towar i pojawić się w jakimś miejscu, aby ludzie za niego płacili, żeby chcieli go mieć. Dzisiaj sytuacja jest całkowicie odwrotna.

Obecnie w sprzedaży jest tak, że zanim się ona odbędzie, to Ty musisz klienta przeprowadzić przez pewien proces. Zmienił się świat i zmieniły się również reguły gry. Ci, którzy nie chcą się do nich dostosować, będą z pewnością narzekać. Najczęściej te utyskiwania dotyczyć będą tego, że klienci kiedyś nie byli tacy wybredni.

Drugim co do wielkości zmartwieniem handlowców jest to, że obecnie produkty i usługi są za drogie dla klientów. Czy tak naprawdę klientom chodzi głównie o cenę? Otóż nie! Jeśli klient mówi, że coś jest dla niego za drogie, to oznacza to tylko, że nie przedstawiłeś mu wystarczająco dobrze wartości, którą ten produkt lub usługa, wniesie do jego życia.

Jak myślisz, co jest największym problemem handlowców i przedsiębiorców? Niska jakość produktu? Cena importu? Może jeszcze inne czynniki? Okazuje się, że problemem jest to, że za mało osób ich zna!

Klient musi Cię poznać. Musi dowiedzieć się, że istniejesz i masz produkt, który może mu pomóc, może zmienić jego życie. Dlaczego więc nie dbamy o to, żeby ludzie się o nas dowiedzieli? Dlaczego nie stawiamy na reklamę samych siebie i naszych biznesów?

Tutaj na wierzch wychodzi niestety typowo polska mentalność – przekonanie o tym, że nie należy się wychylać, ani też wychwalać siebie i swojego produktu. Przekonania te są nam wpajane od małego, przez naszych rówieśników, nauczycieli, rodziców, otoczenie.

Musisz jednak zrozumieć, że nie powinno Cię interesować to, co Twoi znajomi myślą o tym, co robisz na co dzień. Czy oni zapłacą Twoją ratę kredytu? Opłacą Twój ZUS? Zapłacą Twoje podatki? Nakarmią Twoje dzieci? Nie!

Pierwszy element, nad którym warto popracować, żeby nauczyć się sprzedawać, to zacząć się promować. Musisz się reklamować, żeby móc cokolwiek sprzedać, bo tylko wtedy będziesz miał komu sprzedawać. W dzisiejszych czasach to Ty jesteś marką!

Po pewnym czasie uodparniasz się na zdanie innych. Uniezależniasz swoje zdanie o sobie, od tego, co mówią inni ludzie. Zaczynasz czerpać wiedzę o sobie z siebie samego, a nie z otoczenia wokół Ciebie.

Jeśli sam uważasz, że robisz uczciwe interesy, dostarczasz klientom wartościowy produkt lub usługę, zasługujesz na szacunek, a to, co oferujesz, jest warte swojej ceny, to będziesz w to wierzył. A to nasza wiara kształtuje naszą rzeczywistość. Zatem jeśli nie wierzysz we własne możliwości, własną markę i wartość swojego produktu, nigdy nie przekonasz do tego innych.

Skup się na wartości, jaką Ty wnosisz do świata, a zyskasz odwagę do tego, aby się promować!

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz