Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

Poddasz się czy podejmiesz jeszcze jedną próbę?

  • 8 stycznia, 2022

Cześć! Dzisiaj mam dla Ciebie materiał kondensujący bardzo istotne zasady dotyczące jednej ze strategii H.U.N.T.E.R. To o czym dzisiaj powiem, pozwoli Ci spojrzeć inaczej na wyzwania, przed którymi będziesz stawał każdego kolejnego dnia i zyskać na skuteczności, która będzie się brała z nieustępliwości. 

Strategia nieustępliwości jest jedną ze strategii, która w życiu przydaje się zawsze – teraz, w obecnych i nadchodzących czasach będzie ona szczególnie ważna. Nieustępliwość w dążeniu do swojego celu. 

Miej świadomość tego, że jeśli jesteś w branży szczególnie narażonej na ryzyko, czyli w tych, które doznały zamknięcia, ograniczenia w działaniu jak np. transport czy turystyka to jest pewnie, naprawdę bardzo Ci współczuję. 

Pewne jest to, że Twój świat mógł się teraz rozsypać na tysiące kawałków i to tylko od Ciebie zależy, czy go poskładasz. Co możesz zrobić? Zawsze są przynajmniej dwa wyjścia, mianowicie możesz usiąść i płakać, lub możesz teraz podwinąć rękawy, zebrać się w sobie i pomyśleć, co możesz w tej swojej sytuacji zrobić, aby było lepiej. 

Być może będzie to wymagało od Ciebie podjęcia wielu prób wychodzenia z tej sytuacji, z tego kryzysu, w którym znalazłeś się Ty i wielu Tobie podobnych ludzi. Wiele z tych prób może kończyć się niepowodzeniem. Jednak Ty masz być nieustępliwy i masz podjąć kolejną próbę, potem następną, jeszcze jedną i znowu to samo. 

Może być tak, że po 10 próbach zreanimowania swojego biznesu okaże się, że to nadal nic nie dało. Będziesz wtedy musiał odważyć się na to, żeby zacząć inny biznes, wejść w inną branżę. To również będzie od Ciebie wymagało niesamowitej nieustępliwości, ponieważ każde wejście w nową rzeczywistość, nowy biznes, nowy świat, stawiać Cię będzie w roli ucznia. 


Tym samym jako uczeń, nowicjusz, będziesz musiał uczyć się wszystkiego od nowa. To oznacza też, że jako uczeń będziesz dopiero na początku swojej drogi, na starcie. Wszyscy dookoła, cała Twoja konkurencja będzie już z przodu, będzie miała przewagę już od pierwszych chwil Twojego wejścia do biznesu. 

To jednak nie oznacza, że masz tego nie robić, nie próbować, kiedy okaże się, że to jedyna szansa na to, żebyś Ty, Twoja rodzina i Twój biznes, Twoi pracownicy, żebyście wszyscy mogli przetrwać. 

Zatem nieustępliwość polega na tym, żeby robić to, co trzeba, nawet jeśli nie widzisz efektów, ale wierzysz w to, że te efekty przyjdą, masz to robić, masz próbować i działać. Nieustępliwość w sprzedaży to rzecz absolutnie podstawowa. Gdy klient mówi “Nie”, stawia opór, mówi, że chce się zastanowić, jest niezdecydowany, tak naprawdę nie jest zainteresowany, ale nie mówi Ci tego wprost – wtedy nieustępliwość, czyli takie dociekanie do sedna sprawy, jest kluczem. 

Nie chodzi tutaj o to, żeby na siłę komuś coś wciskać, ponieważ sprzedaż nie jest wciskaniem, a pomaganiem. Chodzi o to, żeby odkryć prawdziwe powody wahania klienta, a potem skontrować i zneutralizować obiekcje. Nieustępliwość polega na tym, żeby zadać klientowi odpowiednią liczbę, odpowiednich pytań, tak żeby poznać prawdziwe źródło problemu, a następnie pomóc go rozwiązać i sfinalizować sprzedaż. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz