Cześć! Dzisiaj mam dla Ciebie materiał kondensujący bardzo istotne zasady dotyczące jednej ze strategii H.U.N.T.E.R. To o czym dzisiaj powiem, pozwoli Ci spojrzeć inaczej na wyzwania, przed którymi będziesz stawał każdego kolejnego dnia i zyskać na skuteczności, która będzie się brała z nieustępliwości.
Strategia nieustępliwości jest jedną ze strategii, która w życiu przydaje się zawsze – teraz, w obecnych i nadchodzących czasach będzie ona szczególnie ważna. Nieustępliwość w dążeniu do swojego celu.
Miej świadomość tego, że jeśli jesteś w branży szczególnie narażonej na ryzyko, czyli w tych, które doznały zamknięcia, ograniczenia w działaniu jak np. transport czy turystyka to jest pewnie, naprawdę bardzo Ci współczuję.
Pewne jest to, że Twój świat mógł się teraz rozsypać na tysiące kawałków i to tylko od Ciebie zależy, czy go poskładasz. Co możesz zrobić? Zawsze są przynajmniej dwa wyjścia, mianowicie możesz usiąść i płakać, lub możesz teraz podwinąć rękawy, zebrać się w sobie i pomyśleć, co możesz w tej swojej sytuacji zrobić, aby było lepiej.
Być może będzie to wymagało od Ciebie podjęcia wielu prób wychodzenia z tej sytuacji, z tego kryzysu, w którym znalazłeś się Ty i wielu Tobie podobnych ludzi. Wiele z tych prób może kończyć się niepowodzeniem. Jednak Ty masz być nieustępliwy i masz podjąć kolejną próbę, potem następną, jeszcze jedną i znowu to samo.
Może być tak, że po 10 próbach zreanimowania swojego biznesu okaże się, że to nadal nic nie dało. Będziesz wtedy musiał odważyć się na to, żeby zacząć inny biznes, wejść w inną branżę. To również będzie od Ciebie wymagało niesamowitej nieustępliwości, ponieważ każde wejście w nową rzeczywistość, nowy biznes, nowy świat, stawiać Cię będzie w roli ucznia.
Tym samym jako uczeń, nowicjusz, będziesz musiał uczyć się wszystkiego od nowa. To oznacza też, że jako uczeń będziesz dopiero na początku swojej drogi, na starcie. Wszyscy dookoła, cała Twoja konkurencja będzie już z przodu, będzie miała przewagę już od pierwszych chwil Twojego wejścia do biznesu.
To jednak nie oznacza, że masz tego nie robić, nie próbować, kiedy okaże się, że to jedyna szansa na to, żebyś Ty, Twoja rodzina i Twój biznes, Twoi pracownicy, żebyście wszyscy mogli przetrwać.
Zatem nieustępliwość polega na tym, żeby robić to, co trzeba, nawet jeśli nie widzisz efektów, ale wierzysz w to, że te efekty przyjdą, masz to robić, masz próbować i działać. Nieustępliwość w sprzedaży to rzecz absolutnie podstawowa. Gdy klient mówi “Nie”, stawia opór, mówi, że chce się zastanowić, jest niezdecydowany, tak naprawdę nie jest zainteresowany, ale nie mówi Ci tego wprost – wtedy nieustępliwość, czyli takie dociekanie do sedna sprawy, jest kluczem.
Nie chodzi tutaj o to, żeby na siłę komuś coś wciskać, ponieważ sprzedaż nie jest wciskaniem, a pomaganiem. Chodzi o to, żeby odkryć prawdziwe powody wahania klienta, a potem skontrować i zneutralizować obiekcje. Nieustępliwość polega na tym, żeby zadać klientowi odpowiednią liczbę, odpowiednich pytań, tak żeby poznać prawdziwe źródło problemu, a następnie pomóc go rozwiązać i sfinalizować sprzedaż.
Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.
Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!