Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Coaching, Motywacja, Wyróżnione sprzedaż

Nikt w Polsce Ci tego nie zagwarantuje poza mną!

  • 24 stycznia, 2022

Cześć! Jeśli prowadzisz biznes, w którym zatrudniasz pracowników, to przed zainwestowaniem w ich rozwój oraz szkolenia, powinieneś koniecznie zapoznać się z tym materiałem!

Do stworzenia tego tekstu skłoniła mnie sytuacja na rynku szkoleniowo warsztatowym, którą obserwuję w ostatnim czasie. Problemem tego rynku jest to, że mierzymy się teraz z ogromnym przesytem pseudo specjalistów, którzy po obejrzeniu kilku filmików instruktażowych, przeczytaniu paru książek, albo po prostu po zwęszeniu okazji na “łatwy” zarobek, zajęli się szkoleniem ludzi i prowadzeniem warsztatów, coachingów.

Ludzie ci poznali kilka teoretycznych opisów technik, strategii i postanowili, że zaczną uczyć innych, jak skutecznie sprzedawać. Niestety to nie może się udać! Dlaczego? Ponieważ Ci wszyscy samozwańczy specjaliści są tylko teoretykami i ich wiedza nie jest poparta praktycznym doświadczeniem.

To tak, jakby profesor na uczelni, który nigdy nie prowadził biznesu, uczył Cię jak zarządzać zespołem. Oczywiście lepiej byłoby, gdybyś uczył się takich rzeczy od kogoś, kto może poprzeć swoją teoretyczną wiedzę praktycznym doświadczeniem. Dlaczego zatem tak wielu przedsiębiorców korzysta z usług trenerów bez doświadczenia?!

Wejście w nowy rok to wyzwania zawodowe, okazja do nauki, do poszerzania horyzontów, zdobywania nowych umiejętności. Kiedy chcesz zainwestować w rozwój swoich pracowników, za wszelką cenę wystrzegaj się teoretyków, którzy chcą Twojemu zespołowi przekazać garść suchej wiedzy, którą można samemu zdobyć, czytając pierwszą lepszą książkę.

Jeśli trener, coach, szkoleniowiec nie potrafi pokazać praktycznych przykładów, nie potrafi pomóc rozwiązać problemów, z którymi mierzą się Twoi pracownicy, to współpraca z nim nie będzie tak naprawdę nic warta.

Kiedy współpracuje z moimi klientami, daję im całą moją wiedzę i doświadczenie, które zdobywałem przez kilkanaście lat prawdziwego, skutecznego sprzedawania. Oferuję też całe moje doświadczenie z prowadzenia firm, zatrudniania ludzi i tworzenia odnoszących sukcesy zespołów sprzedażowych. To, czego nauczyłem się przez te wszystkie lata, przekazuję dalej również w formie książek, które napisałem oraz podczas wykładów na uczelni, które prowadzę.

Kiedy odwiedzam klientów, spędzam w firmie kilka dni, podczas których poznaję ludzi i ich styl pracy, a następnie przeprowadzam całkowitą zmianę schematów i sposobu pracy, która skutkuje wzrostem sprzedaży nawet o 50-70% już następnego miesiąca. Moim klientom daję prawdziwą gwarancję takich efektów. Tę gwarancję opieram na mojej pewności siebie i świadomości tego, czego nauczam. Pewność siebie z kolei bierze się z mojego doświadczenia.

Współpracowałem z ponad 60 branżami i w każdej z nich pomagałem moim klientom odnosić sukcesy. Z ludźmi pracuję na głębokich poziomach, które pomagają im zdobywać pewność siebie, pokonywać własne ograniczenia i przekonania. W pracy jestem bezpośredni, rozmawiam z ludźmi językiem, który jest dla nich zrozumiały i przyswajalny. Kiedy mają się czegoś nauczyć, nikt nie ma wątpliwości co zrobić i jakie ma to przynieść korzyści.

Dzięki temu wszystkiemu – chociaż jestem jednym z droższych praktyków na rynku – mój kalendarz jest wypełniony po brzegi i nigdy nie mogę narzekać na brak klientów. Co więcej, bardzo często spotykam się z propozycjami stałej współpracy, czyli odwiedzania klientów i ich firm, co miesiąc lub dwa, już po przeprowadzonym szkoleniu.

Na moich szkoleniach to ja wykonuję pierwszy telefon, do losowego klienta, z którym rozmawiam, stosując metody, których potem nauczam. Nie ma tutaj suchej teorii bez praktyki. Dzwonię ja, a potem dzwonią ludzie, których uczę, którym pomagam przeprowadzać te rozmowy coraz lepiej. Mogę to robić, ponieważ sam wykonałem tych rozmów kilkadziesiąt tysięcy, a w mojej firmie pracownicy wykonują ich blisko sto tysięcy miesięcznie. Te liczby mówią same za siebie i to one pozwalają mi dać Ci gwarancję efektów w trakcie współpracy ze mną.

Wprost mówię klientom, że jeśli szkolenie nie przyniesie rezultatów, oddam im pieniądze, które zapłacili. Podczas dnia praktycznego ja słucham rozmów handlowców, daję im informacje zwrotne, pomagam poprawić technikę, nauczam ich stosowania metod sprzedaży.

Przed nami trudne czasy, w których wszyscy będą musieli walczyć o klientów. Nie pozwól, aby Twoja firma przegrała w tej walce tylko dlatego, że zainwestowałeś w szkolenie z fachowcem, który obiecywał złote góry za 1500 złotych. Zastanów się, dlaczego ceni się tak nisko, skoro reklamuje się jako ekspert? Musisz wiedzieć, że cenę pamięta się raz, natomiast wiedza i wyniki, zostaną na całe życie.

Zgłoś się do mnie, po specjalną ofertę szytą na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań, a kiedy skończę pracę w Twojej firmie, jedyne czegoś będziesz żałować, to to, że nie zdecydowałeś się na współpracę wcześniej!

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz