Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Motywacja, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

Jak zdobyć klienta jako agent nieruchomości?

  • 2 września, 2021

Cześć! Dzisiaj dowiesz się więcej o podstawach pracy w branży, która ostatnio przeżywa prawdziwy boom! Powiem Ci o tym, jak umawiać spotkania jako agent w biurze nieruchomości. 

Naturalnie podstawą pracy jako agent nieruchomości jest posiadanie możliwie szerokiej oferty, którą będziesz mógł prezentować i dopasować pod swoich poszczególnych klientów. Oznacza to, że w pierwszej kolejności musisz zadbać o to, żeby mówiąc kolokwialnie “mieć co pokazać”. 

Jak poszerzać swoją ofertę i skąd brać propozycje, które umieścisz w swoim portfolio a potem pokażesz klientom? Oczywiście najbardziej pomocnym narzędziem będzie Twój telefon. Jednak warunkiem jest to, że wiesz jak efektywnie umawiać spotkania z klientami, którzy chcą sprzedać swoją nieruchomość. 

Dużym błędem popełnianym przez większość pośredników, jest sposób rozpoczęcia rozmowy. Mianowicie najczęściej próbują oni już od samego początku namówić klienta na umówienie spotkania. Spotyka się to często z dwoma obiekcjami klientów, które brzmią: “Nie jestem zainteresowany pośrednikiem” lub “Jaka jest wysokość prowizji za sprzedaż?”. 

Doradcy wpadają tym samym w pułapkę, ponieważ nie są oni w stanie zbić tych obiekcji, nie wiedząc co odpowiedzieć na tą pierwszą. Z kolei na drugą reagują najczęściej w najgorszy możliwy sposób, podając od razu wysokość prowizji, a tym samym dając klientowi tylko jedną liczbę, która będzie w jego głowie – cenę, którą musi zapłacić. 

Na samym początku rozmowy powinieneś popracować nad tym, aby w ogóle przyciągnąć uwagę klienta, aby go zainteresować. Nie bądź więc kolejnym takim samym agentem, który nie mówi klientowi absolutnie nic nowego. Zamiast tego zacznij: “Dzień dobry. Kontaktuję się z Panem, ponieważ mam sposób na to, jak może Pan zwiększyć kwotę za sprzedawaną nieruchomość i sprzedać ją nawet dwukrotnie szybciej!”. 

Takie rozpoczęcie rozmowy zainteresuje klienta. Zaangażuje go, zmusi do myślenia. Będzie się on zastanawiał jakim sposobem uda Ci się osiągnąć takie efekty, które dla niego są teraz absolutnie poza zasięgiem. Uzyskujesz w ten sposób efekt, którego szukaliśmy. 

Następnie warto podkreślić, że nie dzwonisz w charakterze sprzedawcy, a doradcy, który zamiast próbować mu coś wcisnąć, szuka sposobu aby mu pomóc. Po przedstawieniu oferty, niech klient sam zdecyduje czy jest to dla niego atrakcyjne, czy może jednak nie jest zainteresowany. Dajesz tym samym klientowi możliwość powiedzenia “nie”. 

Klienci nie lubią słuchać o agentach, ich firmach, osiągnięciach. Klienta interesuje tylko to, jak Ty możesz pomóc jemu. A dla niego najlepszą pomocą jest to, że przyniesiesz mu zysk. Na początku rozmowy odnieś się więc do problemów, które wiesz, że dotykają klienta. Niech to będą problemy branży, problemy jemu podobnych. Okaż mu zrozumienie i powiedz, że znasz jego sytuację, ale tym samym dając mu nadzieję, na rozwiązanie tych problemów. 

“Najczęściej współpracuję z osobami, które mają trudność w znalezieniu kupca, na swoją działkę, nieruchomość lub dom i na co dzień męczą się z odbieraniem masy telefonów od potencjalnych klientów czy pośredników. Niestety z reguły telefony tych osób to strata czasu, ponieważ są to jedynie “oglądacze”, którzy nigdy nie zdecydują się na zakup, po pokazaniu mieszkania. Czy u Pana też się to zdarza?”

Mówiąc w ten sposób pokazujemy, że rozumiemy takie problemy i takie wyzwania, stawiane przed osobami chcącymi samodzielnie sprzedać swoje lokum. Dodatkowo podkreśl, że decydując się na współpracę, klient wyzbywa się masy obowiązków, jak np. pokazywanie lokalu, robienie zdjęć, papierkowa robota administracyjna. Co więcej, uczynisz ofertę rozpoznawalną, ogłaszając ją na innych dodatkowych portalach, okraszoną chwytliwym opisem. 

Dopiero teraz jest moment na chwalenie się, tworzenie swojego autorytetu. To chwila kiedy możesz powiedzieć o swoim biurze, jego osiągnięciach, krótkiej historii, liczbie klientów, liczbie sprzedanych nieruchomości. 

Na koniec zaproponuj spotkanie, podkreśl, że jest to dla Ciebie ważne, aby móc spotkać klienta osobiście i ujrzeć go jako partnera w dyskusji, a nie jedynie znać jako głos w słuchawce. Niech spotkanie będzie krótkie, darmowe i niezobowiązujące. To trzy silne słowa, które dobrze działają na klientów. 

Aby dowiedzieć się jeszcze więcej, obejrzyj mój film na YouTube poświęcony temu tematowi. Znajdziesz go poniżej. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz