Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

Jak budować swoją markę osobistą w Internecie? cz. 2

  • 16 października, 2021

Cześć! Dzisiaj przedstawiam Ci drugi artykuł poświęcony tematowi budowania marki osobistej w Internecie. W tej części poznasz sposoby na wyróżnienie się na tle innych handlowców z branży.

Pierwszym elementem budowania marki jest utworzenie Twojej własnej, osobistej strony internetowej. Nawet jeśli dzisiaj pracujesz dla jednego pracodawcy, miesiąc temu pracowałeś dla kogoś innego, a za 2 miesiące znowu zmienisz miejsce pracy – nic nie szkodzi! Strona powinna mówić o Tobie, Twoich wartościach, osiągnięciach, celach, praktyce i doświadczeniu. 

Jest to miejsce, w którym każdy klient znajdzie istotne informacje na Twój temat, dowie się, jak możesz wesprzeć jego biznes, dlaczego powinien się do Ciebie zgłosić oraz jak może się z Tobą skontaktować. 

Drugim sposobem jest prowadzenie bloga. Założenie go to kwestia naprawdę niewielkiego nakładu pieniężnego. Już za 200-300 złotych możesz znaleźć kogoś, kto postawi Ci takiego bloga. Obsługa go, będzie tak naprawdę ograniczała się już do tego, abyś publikował na nim wpisy, dodawał artykuły, materiały. 

Pewnie już zastanawiasz się Co ja tam niby miałbym pisać? Każdy z nas ma coś do powiedzenia na tematy, na których się zna, w których jest specjalistą. Ludzie myślą, że nie wiedzą nic, albo nie mają nic wartościowego do powiedzenia. Zakładają, że nikt nie będzie chciał znać ich opinii, czytać ich wypocin, słuchać ich zdania. Nazywane jest to klątwą wiedzy. 

Ludzie chętnie zapłacą za wiedzę z każdej branży. Twoim zadaniem jest udostępnienie tej wiedzy, oferowanie jej klientom. Spopularyzowanie tego, że dostęp do niej jest łatwy, szybki, a same informacje podane w przystępny sposób. 

YouTube. W każdym moim artykule znajdziesz załączony link do filmu na YouTube. Z każdego dowiesz się czegoś nowego, w każdym znajdziesz porady dotyczące sprzedaży, rozwoju, motywacji. Mój kanał jest miejscem, w które możesz się udać, zyskać jakaś porcję wiedzy, którą daję Ci za darmo. Tobie, jako mojemu przyszłemu, potencjalnemu klientowi. 

Daj klientom to, co Ty wiesz, ale dzisiaj jest to tylko w Twojej głowie i nie wypuszczasz tego na zewnątrz. Nie czekaj aby dzielić się wiedzą tylko podczas spotkań z klientem. Dzielisz się nią wtedy tylko z jedną osobą na raz. Nawet jeśli masz doskonałe predyspozycje, trafiasz wtedy tylko do jednego klienta. 

Odpowiedz sobie na pytanie czy wolisz mówić i to nagrywać, czy pisać i udostępniać to na blogu. Ja osobiście preferuję mówienie, stąd też najczęściej znajdziesz mnie właśnie na YouTube albo w krótkich filmikach na moich innych mediach społecznościowych. Jeśli nagrywasz i piszesz, to jeszcze lepiej – klienci mogą znaleść Cię w formie dwóch różnych przekazów. 

Dzielenie się swoją wiedzą, na łamach różnego rodzaju blogów innych osób. Dowiedz się, kto jeszcze zajmuje się podobnymi tematami. Jakie czasopisma mogą pomóc w budowaniu marki osobistej. Nie bój się pisać do gazet, tygodników, miesięczników. To świetne miejsca, w których możesz udzielać się jako ekspert, które budują Twoją pozycję na rynku, Twoją pewność siebie i poczucie, że jesteś wysłuchany, lub też odebrany przez innych ludzi. 

Pomyśl, że nawet jeśli tych magazynów nie przeczyta każdy człowiek, to jednak buduje to prestiż Twojej marki, kiedy na spotkaniu z klientem, możesz podzielić się z nim publikacją, w której znajduje się Twój artykuł lub felieton. 

Dlatego musisz zrozumieć, że kiedy spotkasz się z klientem, spotkanie dobiega końca, żegnacie się, to klient musi móc znaleźć Cię w Internecie. Ponieważ na 100% to zrobi. Ludzie muszą móc Cię wyszukać, Ty musisz być w sieci. 

Zacznij teraz, zacznij jakoś. NIe potrzebujesz super sprzętu, kamery, mikrofonu, montażysty. Wystartuj tu gdzie jesteś, nie staraj się być od razu najbardziej profesjonalnym twórcą. Nie marnuj po prostu kolejnego dnia, tygodnia, miesiąca na to, stosując wymówki typu Od poniedziałku się za to biorę. Oczywiście nie mówiąc sobie nawet, od którego poniedziałku. 

Miej odwagę zacząć, a Twoje życie zmieni się, wcześniej czy później. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz