Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Sprzedaż, Wyróżnione sprzedaż

Bądź strategicznie cierpliwy

  • 24 listopada, 2021

Cześć! Dzisiaj powiem Ci więcej o tym, jak pewna cecha charakteru wpływa na nasze osiągnięcia, dokonania i sukcesy. Jeśli do tej pory się nad tym nie zastanawiałeś, lub uważałeś zupełnie odwrotnie, to przed Tobą artykuł, w którym powiem Ci, dlaczego ważne jest, aby być cierpliwym, w życiu i w biznesie. 

Mówi się, że cierpliwość jest cechą królów. Sam długo nie rozumiałem tego stwierdzenia, do czasu, aż wszedłem w biznes – dopiero wtedy zaczęło mi świtać, o co tak naprawdę w tym chodzi. Biznes to maraton, a nie sprint. 

Jak wchodzisz do biznesu i liczysz na szybki zarobek w weekend, to uwierz mi, że się przeliczysz. Jeśli myślisz, że zbudowanie biznesu online to kwestia kilku tygodni, lub miesięcy, to muszę Cię rozczarować – niestety tak to nie działa, a na efekty ludzie czekają całymi latami. 

Jeśli jednak jesteś strategicznie cierpliwy, czyli jesteś gotowy płacić cenę tego, że robisz pewne rzeczy, pomimo, że nie przynoszą one natychmiastowego rezultatu i efektu, widocznego na pierwszy rzut oka, to w końcu dojdziesz do swoich wymarzonych i założonych efektów, osiągniesz oczekiwane rezultaty. To właśnie podążanie w myśl takich zasad, nazwać można strategiczną cierpliwością. 

Z doświadczenia powiem Ci, że tworząc swoją markę chociażby przez kanał na YouTube, zaczynałem od filmów, które miały raptem kilka wyświetleń – najczęściej rodziny i ewentualnie znajomych. Czy mnie to załamało? Częściowo – myślałem bowiem, że te filmy się “nie klikają”, mają mało wartościowe treści, może nie podobają się szerszemu gronu odbiorców, są źle wykonane, lub też najzwyczajniej w świecie może jednak się do tego nie nadaję i to co robię jest bez sensu. Tak samo było z blogiem. 

Śmiało mogę przyznać, że moje początki w szeroko rozumianych social media były słabe. Mimo to nie poddawałem się i nie przestawałem tego robić. Wręcz przeciwnie, uparłem się i ciągnąłem to dalej. Dzisiaj kiedy patrzę na rozwój kanału na YouTube i widzę statystyki to odnotowuję ciągły wzrost, którego widoczny przełom umieściłbym gdzieś w okolicach drugiego roku działalności kanału. Wtedy można było zauważyć, że kanał i jego treści w końcu załapały. 

Pomimo tego, że kanał nie ma setek tysięcy subskrybentów, to nawet kilka tysięcy osób jest w stanie zrobić różnicę i sprawić, że obecnie grafik pęka w szwach. W social media najważniejsza nie jest ilość, a jakość osób, które są z Tobą. Jeśli Ty oglądasz mój kanał, czytasz bloga, materiały, zostaw po sobie ślad. Interakcja z widzami, fanami, czytelnikami jest najcenniejszym co może spotkać jakiegokolwiek twórcę. 

Strategiczna cierpliwość polega na tym, aby nie poddawać się pomimo braku natychmiastowych, widocznych rezultatów. Kiedy wydałem książkę, której nakład rozszedł się błyskawicznie, zastanawiałem się, jak to możliwe, że moje treści pozornie nie cieszyły się popularnością, a jednak książkę ludzie kupili tak szybko. 

Okazało się oczywiście, że ludzie kupujący książkę byli świadomi materiałów mojego autorstwa, ale po prostu nie brali czynnego udziału w życiu moich social mediów. Nie komentowali, nie “lajkowali”, nie było po nich takiego śladu. Niemniej jednak śledzili moją twórczość i doskonale wiedzieli co robić, kiedy książka pojawiła się w sprzedaży. 

Z kolei moja kolejna książka Sales Hunter, będzie dla Ciebie zbiorem nauki i filozofii życia Sales Huntera, czyli osoby, która zawsze chce i wierzy, że może wyciągnąć z życia jeszcze więcej niż dotychczas. Tą filozofią chcę zarażać i ją szerzyć wśród ludzi, wiem natomiast, że nie ma opcji aby stało się to przez weekend. Wiem, że potrzeba na to czasu. 

Elementem strategicznej cierpliwości jest też to, aby nie porównywać się do tego, co robi konkurencja, ale żeby patrzeć tylko na to, jakie są nasze osiągnięcia z dnia poprzedniego. Ponieważ konkurencja, inni, zawsze idą jakąś swoją ścieżką, swoją prędkością, która będzie charakterystyczna tylko dla nich. 

Dla Ciebie powinno być ważne tylko to, abyś Ty i Twój biznes był lepszy od wersji z dnia poprzedniego. Patrz tylko na siebie i na swoje postępy, a zajdziesz dalej, niż ktokolwiek inny. Strategiczna cierpliwość będzie dla Ciebie kluczem w każdej dziedzinie życia, jeśli tylko się jej nauczysz. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz