Skip to content
Bezpłatne Szkolenie

100 Taktycznych Zasad Sprzedaży

czyli praktyczna książka o tym jak skutecznie sprzedawać w XXI wieku?

ZAMÓW EGZEMPLARZ

W tej książce znajdziesz przepis na natychmiastowe zwiększenie swojej sprzedaży i to od kolejnego dnia!

Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.

Znajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami oraz przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków oraz dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.

ZAMÓW EGZEMPLARZ

Rozwijasz karierę jako sprzedawca lub jesteś
przedsiębiorcą i zatrudniasz handlowców?

Oto czego się nauczysz?

  • jak rozpocząć swoją karierę w sprzedaży, od czego zacząć, co robić, aby osiągnąć w tej branży sukces
  • jak powinieneś myśleć na co dzień o sobie i swoim produkcie, aby być przekonywującym sprzedawcą i dzięki temu czerpać radość ze sprzedaży
  • czego oczekuje od ciebie dzisiaj klient i co musisz mu dać, aby chciał kupić, dzięki czemu prowadzenie rozmów z klientami stanie się łatwiejsze
  • jak budować relacje z klientami, żeby chcieli się otwierać i mówić wprost, co musisz im dać, aby chcieli od Ciebie kupić, dzięki czemu nie będziesz musiał „wciskać”, tylko zaczniesz dostarczać to, na co klient czeka i czego naprawdę chce
  • jakie są najważniejsze elementy każdego spotkania z klientem, które decydują o powodzeniu w sprzedaży bądź porażce, dzięki którym przestaniesz popełniać błędy, które robi 90% sprzedawców
  • jak przekonywać rozmówców do swojego zdania, punktu widzenia, towaru, za pomocą gestów i słów, co pozwoli Ci od pierwszej do ostatniej minuty rozmowy mieć kontrolę nad rozmową i prowadzić w wyznaczonym przez siebie kierunku
  • w jaki sposób prowadzić rozmowy handlowe, aby klienci chętnie słuchali i kupowali od Ciebie, co da Ci przewagę konkurencyjną na Twoim rynku
  • jak wzbudzać pragnienie posiadania w głowie klienta, za pomocą skutecznych technik sprzedaży, które umiejętnie stosowane podniosą Twoją sprzedaż o kilkadziesiąt procent
  • w jaki sposób dojść w swoim życiu do pieniędzy pracując w sprzedaży
  • jak budować swój biznes w oparciu o potrzeby swoich klientów, a nie manipulację, co pozwoli Ci każdego dnia spoglądać na swoją twarz w lustrze i nadal się do siebie uśmiechać
ZAMÓW EGZEMPLARZ

Co znajdziesz w książce?

Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:

Rozdział 1

Nastawienie
od niego wszystko się zaczyna

Rozdział 2

Rozwój
to na nim opiera się Twój sukces

Rozdział 3

Narzędzia
to one zdecydują o Twojej przewadze nad konkurencją

O autorze

Karol Froń w życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon, dokonał kilku tysięcy sprzedaży, zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i wyszkolił tyle samo menadżerów kadry kierowniczej.

Skuteczny przedsiębiorca, V-ce Prezes Contact Center One, call center zlokalizowanego w kilku oddziałach w różnych miastach w Polsce, zatrudniającego kilkudziesięciu sprzedawców oraz Sales Management Coaching, firmy szkoleniowej, która pomaga przedsiębiorcom, menadżerom sprzedaży i handlowcom podnosić sprzedaż, poprzez uczenie ich autorskiego modelu sprzedaży XXI wieku „O.K. S.P.R.Z.E.D.A.Ż”.

Wspiera również przedsiębiorców w prowadzeniu marketingu w małej firmie, budowaniu marki osobistej i zarządzaniu ludźmi.

Trener sprzedaży, zarządzania, certyfikowany przez Erickson College International coach kariery, sprzedaży i biznesu, związany z branżą rozwoju osobistego, mówca, prelegent. Od ponad dekady związany z branżą contact center, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie zarządzał grupą 130 osób. Prywatnie mąż Karoliny, ojciec Ksawerego. Na zdjęciu z najlepszym przyjacielem Chico.

W internecie prowadzi autorskiego bloga, regularnie publikuje artykuły na portalach branżowych, na swoim kanale na YouTube zamieszcza filmy instruktażowe i szkolenia dotyczące kompetencji sprzedażowych oraz zarządzania zespołami, a także prowadzi webinary dla handlowców i przedsiębiorców. Jak sam mówi: Wszyscy jesteśmy sprzedawcami.

Kto powinien przeczytać tę książkę?

„100 Taktycznych Zasad Sprzedaży” jest pozycją skierowaną do:

PRZEDSIĘBIORCÓW

chcących wiedzieć, jak sprzedawać swoje produkty i usługi, docierać do swoich klientów i nauczyć swoich handlowców sprzedaży

FREELANCERÓW

którzy pracują na zleceniach, muszą zdobywać nowych klientów i chcą nauczyć się robić to w sposób efektywny i łatwiejszy niż do tej pory

SPRZEDAWCÓW

którzy chcą na co dzień w swojej pracy znacznie podnieść wyniki sprzedażowe oraz lepiej radzić sobie z różnymi typami klientów

oraz każdej osoby, która sprzedaje, czyli: księgowego, nauczyciela,  szewca, sportowca, taksówkarza, policjanta, szwaczki, sprzątaczki, dyrektora, inżyniera i wszystkich, którzy na co dzień obcują z innych ludźmi, ponieważ przy każdym kontakcie SPRZEDAJĄ i powinni robić to umiejętnie i z głową!

Opinie czytelników

Dominika Gaweł
Doradca Alior Bank

W dzisiejszych czasach sprzedawca to nie tylko pani za ladą w osiedlowym sklepie.

Książka „100 taktycznych…” pokaże Ci inną perspektywę sprzedaży, dzięki której osiągniesz większe cele, będziesz sprzedawał więcej, a co za tym idzie – będziesz więcej zarabiał.

W doskonały sposób, krok po kroku poprowadzi Cię przez różne przeciwności, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć. W sprzedaży nie liczą się tylko wyniki. „W sprzedaży liczą się głowa, serce i ręce”. Ja już posiadam swój egzemplarz – kolej na Ciebie! 

Wojciech Błaszczak
Telemarketer

Witam, książkę skończyłem już jakiś czas temu i stanowiła ona moją pierwszą lekturę na temat sprzedaży.

Dzięki niej postawiłem sobie cele w pracy, i kiedy mi nie idzie i mam chęć się zwolnić przypominam sobie zasady i pomału uczę się przyjmować odmowy klientów jako naukę. Zajmie mi trochę czasu zanim wdrożę wszystkie porady w życie ale już widzę zmiany w samym sobie i w pracy ( już na ten moment mam 600% lepszy wynik niż w poprzednim miesiącu pracy).

Polecam każdemu książkę która w prosty sposób pokazuje jak stać się lepszą wersją siebie w sprzedaży, co ważne są to zasady prezentowane przez praktyka, a nie „wyssane z palca” lub skopiowane treści.

Aneta Marcińczyk
Przedsiębiorca, Ekosolmar

Bardzo dobra książka, widać że napisana przez osobę która zajmuje się na co dzień sprzedażą.

Polecam każdemu kto interesuje się sprzedażą

Magdalena Nos
Agent ubezpieczeniowy, nieruchomości

Wczoraj dostałam książkę, Pochłania na długi czas. REWELACJA!

Karol Bancerz
Właściciel ccnews.pl

Gdy zapytamy biegacza od czego zacząć przygotowania do biegania – on zawsze odpowie, że od wyjścia z domu. I w tym jednym przesłaniu mieści się wszystko to, co jest związane z bieganiem. 

Podobnie jest ze sprzedażą – ją także trzeba rozpocząć od pierwszego kroku. Tym krokiem jest przełamanie swoich lęków i rozmowa z drugim człowiekiem. Autor tej książki pokazuje to doskonale. 

Trzeba uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Co więcej – nie mówi nam tylko o tym pierwszym najważniejszym kroku, lecz pokazuje w jaki sposób pokonać kolejne 100. „100 taktycznych zasad sprzedaży” to jest już coś więcej, niż tylko zbiór zasad na rozbieg. To samo sedno tego, co każdego sprzedawcę czeka w każdym kolejnym dniu. 

Karol pokazuje, że te 100 kroków to tylko wstęp do fascynującej i dającej ogromną satysfakcję podróży, jakim jest niezależność, zdolność do podejmowania ryzyka i wygrywania z innymi. Dla mnie jest to taki podstawowy almanach sprzedaży w dowolnym kanale, w którym uczestniczy człowiek i jego wątpliwości.”

Paweł Wronecki
Sprzedawca RTV&AGD

„…Zakupiłem szkolenie 23 strategie wybitnych sprzedawców jednocześnie z tym szkoleniem zakupiłem też książkę która jest idealnym rozwinięciem danego kursu.

Po kilku dniach szkolenia i czytania książki zacząłem inaczej obsługiwać klientów inaczej prezentować produkty itp. co przełożyło się na moje wyniki które wzrosły o ponad 200% ! Bardzo szybko znalazłem błędy, które popełniałem oraz moje słabości.

Warto dodać, że książka, jak i szkolenie nie tylko uczy sprzedaży ale i pozytywnego myślenia Moim zdaniem jedna rzecz mogłaby być bardziej rozwiniętą mianowicie temat dosprzedaży np. usługi do produktu głównego, ale liczę że ten temat zostanie kiedyś omówiony szerzej na jednym ze szkoleń internetowych.

Książka moim zdaniem jak najbardziej godna polecenia czy pracujesz w handlu od urodzenia, czy od jednego dnia warto ją przeczytać a wyniki przynosi natychmiast. Serdecznie polecam !

Michał Bogaczynski
Inżynier, Kierownik Projektu: Firestone/Bridgestone

„Mój egzemplarz książki dotarł do mnie tydzień temu. Książka jest „lekka” i przyjemna w czytaniu.

Najbardziej interesującymi dla mnie rozdziałami były 1 oraz 2, z racji ogólnych zasad które pomagają w osiąganiu celów bez względu na wykonywaną profesję

Doceniam załączony prezent. Pozdrawiam i Polecam innym czytelnikom, nie będziecie zawiedzeni!!!”

Krzysztof Zamczyk
Właściciel wiemcogotuje.pl

„Rewelacyjna książka, pełna wiedzy i życiowych spostrzeżeń.

Widać, że napisana przez praktyka W książce znajdziecie samo „GĘSTE” bez zbędnego pier….a…

Szczerze polecam!!

Elizabeth Maziakowska
Doradca ds. Fotowoltaiki
Książka zakupiona w szczytowych wynikach sprzedażowych. Głodna wiedzy wyszukałam propozycji i natrafiłam na Książkę Karola Fronia. Człowiek z charyzmą, pasją i ambicjami. Książka pomaga podnieść swoją wartość, zmienić przekonania i przede wszystkim nabrać pewności siebie w sprzedaży i życiu osobistym. Mega motywacja, przykłady z życia. Dodam, że Karol prowadzi bardzo trudny, specyficzny biznes call center oraz zajmuje się sprzedażą autorskich szkoleń dla firm. Ze wszystkich przeczytanych książek do tej pory tylko Karol Froń w tej pozycji ma mocny argument, iż sprzedawcą może zostać każdy. Jaki to argument? Przekonajcie się sami! Ostrzeżenie! Książka nie nadaje się do jednorazowego użytku 😂
Ewelina Katsenis
Przewodnik po Grecji, Autorka, Blogerka, grecjaodkuchni.pl
Gdy tylko Karol wydał książkę „100 taktycznych zasad sprzedaży” byłam pierwszą osobą, która ją nabyła, głodna wiedzy i żądna sukcesu! Do tej pory miałam do czynienia ze złymi wzorcami sprzedażowymi i byłam przekonana, że książka nauczy mnie przede wszystkim technik manipulacyjnych, zbijania obiekcji, a przede wszystkim jak zarzucić klienta argumentami, żeby mu „wcisnąć” produkt. Nic bardziej mylnego. Jeśli zadajesz sobie pytanie dlaczego  inni sprzedają więcej to po pierwsze – wyobraź sobie, że z dobrego sprzedawcy stajesz się ponadprzeciętnym… a po drugie sięgnij po wiedzę. Warto zacząć od lektury „100 taktycznych zasad sprzedaży” i to bez znaczenia w jakiej branży pracujesz. Bycie „rekinem sprzedaży” – to był mój cel, który osiągnęłam w mig stosując zasady zgromadzone w 100 bardzo rzeczowych  rozdziałach książki, napisanej bardzo przystępnym językiem. Książka ta pozytywnie nakręca i zachęca do samorozwoju, dlatego też zakupiłam już kolejną pozycję książkową Karola i ponownie mam zamiar wdrożyć ją w życie 🙂
Poprzedni
Następny

Kup teraz PAKIET 1

Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [papier]
1 x odręczny autograf autora

69 zł 59 zł

KUP TERAZ

Kup teraz PAKIET 2

Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [papier]
Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [ebook]
1 x odręczny autograf autora
Kurs on-line "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców" - o wartości 197zł

305 zł 139 zł

KUP TERAZ

Kup teraz PAKIET 3

Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [papier]
Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [ebook]
1 x odręczny autograf autora
Kurs on-line "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców" - o wartości 197zł
Fiszki "Psychologia Sprzedaży" - o wartości 120zł

425 zł 259 zł

KUP TERAZ

Kup teraz PAKIET 4

Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [papier]
Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [ebook]
1 x odręczna dedykacja autora
Kurs on-line "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców" - o wartości 197zł
Fiszki "Psychologia Sprzedaży" - o wartości 120zł
Kurs VOD "15 Złotych Zasad Zamykania Sprzedaży" - o wartości 497zł

922 zł 507 zł

KUP TERAZ

Jeśli interesuje Cię zamówienie większej ilości książek, wypełnij formularz – kontaktowy.

Kontakt

Formularz kontaktowy

Bezpośredni kontakt

Klienci indywidualni

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701 – Marcin

Klienci biznesowi

biznes@karolfron.pl
+48 731 555 524

Media i współpraca

biznes@karolfron.pl
+48 731 555 524

Obsługa klienta i reklamacje

biuro@karolfron.pl
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz