100 Taktycznych Zasad Przywództwa
Budowanie silnych, lojalnych i efektywnych zespołów sprzedażowych w polskich warunkach potrafi być nie lada wyzwaniem nawet dla najzdolniejszego menadżera lub przedsiębiorcy.
Ta książka to esencja mojego 11-letniego doświadczenia jako handlowca, menadżera i przedsiębiorcy. To gotowy przepis w postaci 100 zasad pokazujący w jaki sposób stać się liderem z krwi i kości potrafiącym wznosić swoich handlowców na szczyty ich możliwości!
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych!
Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.
Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.
Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 3500 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.
Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.
Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych!
Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.
Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.
Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.
Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.
Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
Rozwijasz karierę jako menadżer lub jesteś
przedsiębiorcą i zatrudniasz handlowców?
Oto czego się nauczysz:
- Jak motywować niezmotywowanych pracowników
- Jak rekrutować solidnych handlowców z rynku
- Jak pobudzać ambicję i wolę walki u pracowników
- Jak budować odpowiedzialność za swoje wyniki u pracowników
- Jak rozliczać z braku efektów i jak mobilizować do ich osiągania
- Jak przewodzić zespołem złożonych z różnych generacji pracowników
- Jak stworzyć firmę, która przyciągnie skutecznych pracowników
Spis treści
Tworząc treści do „100 Taktycznych Zasad Przywództwa”, zastanawiałem się jakie są najważniejsze obszary decydujące o skuteczności bądź porażce każdego zespołu i organizacji. Analizując działania, które podejmowałem by zbudować milionowe zespoły i wielotysięczną organizację, doszedłem do wniosku, że na początku kariery intuicyjnie, a wraz z rozwojem i zdobywaniem świadomości jako szef zespołu, w sposób przemyślany realizowałem koncepcję Henrego Fayola, francuskiego uczonego, inżyniera, jednego z twórców teorii zarządzania. Stwierdził on, że zarządzanie, to realizowanie w praktyce 5 funkcji:
Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania.
Główna korzyść: staniesz się doskonałym strategiem, który widzi szerzej, rozumie więcej i błyskawicznie podejmuje trafne decyzje – słowem: nauczysz się przewidywać nieprzewidywalne.
Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie.
Główna korzyść: staniesz się sprawnym organizatorem, który trzyma rękę na bijącym pulsie zespołu i nic nie umknie Twojej wytężonej uwadze – słowem: zaczniesz reżyserować drogę do sukcesu
W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.
Główna korzyść: przestaniesz być leniwym menadżerem zza biurka, a staniesz się odważnym przywódcą, który na froncie prowadzi swoich ludzi ku wielkim sukcesom – słowem: zdobędziesz respekt w teamie
Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.
Główna korzyść: będziesz w stanie wyciągnąć z mentalnego dołka nawet najtrudniejszy przypadek w firmie – i to w ciągu kilku minut rozmowy – słowem: zaczniesz panować nad umysłami
Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy.
Główna korzyść: nauczysz się stawiać sprawy jasno, wymagać efektów i oczekiwać realizacji zadań, pomimo wszystkich wymówek jakie istnieją – słowem: zaczną wykonywać dokładnie to, czego chcesz
Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania.
Główna korzyść: staniesz się doskonałym strategiem, który widzi szerzej, rozumie więcej i błyskawicznie podejmuje trafne decyzje – słowem: nauczysz się przewidywać nieprzewidywalne.
Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie.
Główna korzyść: staniesz się sprawnym organizatorem, który trzyma rękę na bijącym pulsie zespołu i nic nie umknie Twojej wytężonej uwadze – słowem: zaczniesz reżyserować drogę do sukcesu
W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.
Główna korzyść: przestaniesz być leniwym menadżerem zza biurka, a staniesz się odważnym przywódcą, który na froncie prowadzi swoich ludzi ku wielkim sukcesom – słowem: zdobędziesz respekt w teamie
Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.
Główna korzyść: będziesz w stanie wyciągnąć z mentalnego dołka nawet najtrudniejszy przypadek w firmie – i to w ciągu kilku minut rozmowy – słowem: zaczniesz panować nad umysłami
Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy.
Główna korzyść: nauczysz się stawiać sprawy jasno, wymagać efektów i oczekiwać realizacji zadań, pomimo wszystkich wymówek jakie istnieją – słowem: zaczną wykonywać dokładnie to, czego chcesz
O autorze
Przedsiębiorca, mentalista sprzedaży, konsultant biznesu. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży” i „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 właściciel outsourcingowego call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób.
Od ponad dekady związany z branżą contact center, zaczynał jako telemarketer, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy, przez menadżera zespołu, po kierownika projektu i zarządzanie grupą 130 osób. Laureat statuetki Ambasador Call Center, w kategorii Manager, za działalność biznesową i edukacyjną.
W życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon. Zatrudnił w swojej firmie ponad 3500 osób w ciągu 6 lat. Współpracował i szkolił w takich firmach jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży: saleup.pl, z setkami godzin materiałów video zwiększającymi zdolności sprzedażowe handlowców z każdej branży.
Autor kursów on-line „23 Strategie Wybitnych Sprzedawców” i „23 Strategie Wybitnych Menadżerów” , które ukończyło ponad 1100 osób w ciągu 2 lat. W całej Polsce prowadzi inspirujące spotkania społeczności Success Mind Club, na których pokazuje w jaki sposób żyć spełnionym życiem pracując w branży sprzedaży. Organizuje szkolenia zamknięte, webinary i występuje na licznych konferencjach, jako ekspert od sprzedaży telefonicznej i budowania zespołów sprzedaży
Opinie uczestników poprzednich szkoleń
Dominik Kowalski
Specjalista
They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.
Dominik Kowalski
Specjalista
They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.
Kup teraz PAKIET 1
→ 100 Taktycznych Zasad Przywództwa
Książka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" [papier]
Dodatkowy ebook 90 stron "Psychologia sprzedaży telefonicznej" - gratis tylko w pakiecie (standardowo 19,90).
1 x odręczny autograf autora
*oszczędzasz 30 zł
119,90 zł 89,90zł
Kup teraz PAKIET 2
→ 100 Taktycznych Zasad Przywództwa
→ 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży
Książka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" [papier]
Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [papier]
Dodatkowy ebook 90 stron "Psychologia sprzedaży telefonicznej" - gratis tylko w pakiecie (standardowo 19,90).
2 x odręczny autograf autora
*oszczędzasz 48 zł
177,90 zł
129,90zł
Kup teraz PAKIET 3
→ 100 Taktycznych Zasad Przywództwa
→ 23 Strategie Wybitnych Menadżerów
Książka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" [papier]
Dodatkowy Kurs mailowy "23 Strategie Wybitnych Menadżerów" - gratis (standardowo 197zł)
Dodatkowy ebook 90 stron "Psychologia sprzedaży telefonicznej" - gratis tylko w pakiecie (standardowo 19,90).
1 x odręczny autograf autora
*oszczędzasz 119,80 zł
316,90 zł
197zł
Kup teraz PAKIET 4
→ 100 Taktycznych Zasad Przywództwa
→ 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży
→ 23 Strategie Wybitnych Menadżerów
→ Zapis VOD: Dream Sales Team
Książka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" [papier]
Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [papier]
Dodatkowy Kurs mailowy "23 Strategie Wybitnych Menadżerów" - gratis (standardowo 197zł)
Zapis VOD: "Dream Sales Team" (180 min) - gratis (standardowo 497zł)
Dodatkowy ebook 90 stron "Psychologia sprzedaży telefonicznej" - gratis tylko w pakiecie (standardowo 19,90).
2 x odręczny autograf autora (osobista dedykacja)
*oszczędzasz 475,80 zł