Skip to content
Bezpłatne Szkolenie

100 Taktycznych Zasad Przywództwa

Budowanie silnych, lojalnych i efektywnych zespołów sprzedażowych w polskich warunkach potrafi być nie lada wyzwaniem nawet dla najzdolniejszego menadżera lub przedsiębiorcy.

Ta książka to esencja mojego 11-letniego doświadczenia jako handlowca, menadżera i przedsiębiorcy. To gotowy przepis w postaci 100 zasad pokazujący w jaki sposób stać się liderem z krwi i kości potrafiącym wznosić swoich  handlowców na szczyty ich możliwości!

ZAMÓW EGZEMPLARZ

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych!

Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.

Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.

Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 3500 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.

Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.

Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.

ZAMÓW EGZEMPLARZ

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych!

Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.


Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.


Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.

Odtwórz wideo


Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.


W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.


Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.

ZAMÓW EGZEMPLARZ

Rozwijasz karierę jako menadżer lub jesteś
przedsiębiorcą i zatrudniasz handlowców?

Oto czego się nauczysz:

  • Jak motywować niezmotywowanych pracowników
  • Jak rekrutować solidnych handlowców z rynku
  • Jak pobudzać ambicję i wolę walki u pracowników
  • Jak budować odpowiedzialność za swoje wyniki u pracowników
  • Jak rozliczać z braku efektów i jak mobilizować do ich osiągania
  • Jak przewodzić zespołem złożonych z różnych generacji pracowników
  • Jak stworzyć firmę, która przyciągnie skutecznych pracowników
ZAMÓW EGZEMPLARZ

Spis treści

Każdego roku w Polsce w powstaje ponad 300 000 firm, ale po pierwszym roku działalności upada 30 % z nich, a po 5 latach z rynku znika 70 % małych i średnich biznesów. Niewątpliwie głównym powodem ich upadku jest – brak pieniędzy na bieżące wydatki i inwestycje. Firma, aby istnieć i rozwijać się musi sprzedawać: produkty lub usługi, a wysoką sprzedaż osiąga się poprzez efektywne zarządzanie sprzedażą. I o tym jak to robić, jest właśnie ta książka.

Tworząc treści do „100 Taktycznych Zasad Przywództwa”, zastanawiałem się jakie są najważniejsze obszary decydujące o skuteczności bądź porażce każdego zespołu i organizacji. Analizując działania, które podejmowałem by zbudować milionowe zespoły i wielotysięczną organizację, doszedłem do wniosku, że na początku kariery intuicyjnie, a wraz z rozwojem i zdobywaniem świadomości jako szef zespołu, w sposób przemyślany realizowałem koncepcję Henrego Fayola, francuskiego uczonego, inżyniera, jednego z twórców teorii zarządzania. Stwierdził on, że zarządzanie, to realizowanie w praktyce 5 funkcji:
Rozdział I
PLANOWANIE
Rozdział II
ORGANIZOWANIE
Rozdział III
KIEROWANIE
Rozdział IV
MOTYWOWANIE
Rozdział V
KONTROLA
Rozdział I
PLANOWANIE

Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania. 

Główna korzyść: staniesz się doskonałym strategiem, który widzi szerzej, rozumie więcej i błyskawicznie podejmuje trafne decyzje – słowem: nauczysz się przewidywać nieprzewidywalne.

Rozdział II
ORGANIZOWANIE

Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie. 

Główna korzyść: staniesz się sprawnym organizatorem, który trzyma rękę na bijącym pulsie zespołu i nic nie umknie Twojej wytężonej uwadze – słowem: zaczniesz reżyserować drogę do sukcesu

Rozdział III
KIEROWANIE

W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.

Główna korzyść: przestaniesz być leniwym menadżerem zza biurka, a staniesz się odważnym przywódcą, który na froncie prowadzi swoich ludzi ku wielkim sukcesom – słowem: zdobędziesz respekt w teamie

Rozdział IV
MOTYWOWANIE

Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.

Główna korzyść: będziesz w stanie wyciągnąć z mentalnego dołka nawet najtrudniejszy przypadek w firmie – i to w ciągu kilku minut rozmowy – słowem: zaczniesz panować nad umysłami

Rozdział V
KONTROLA

Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy. 

Główna korzyść: nauczysz się stawiać sprawy jasno, wymagać efektów i oczekiwać realizacji zadań, pomimo wszystkich wymówek jakie istnieją – słowem: zaczną wykonywać dokładnie to, czego chcesz

Rozdział I
PLANOWANIE
Rozdział II
ORGANIZOWANIE
Rozdział III
KIEROWANIE
Rozdział IV
MOTYWOWANIE
Rozdział V
KONTROLA
Rozdział I
PLANOWANIE

Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania. 

Główna korzyść: staniesz się doskonałym strategiem, który widzi szerzej, rozumie więcej i błyskawicznie podejmuje trafne decyzje – słowem: nauczysz się przewidywać nieprzewidywalne.

Rozdział II
ORGANIZOWANIE

Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie. 

Główna korzyść: staniesz się sprawnym organizatorem, który trzyma rękę na bijącym pulsie zespołu i nic nie umknie Twojej wytężonej uwadze – słowem: zaczniesz reżyserować drogę do sukcesu

Rozdział III
KIEROWANIE

W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.

Główna korzyść: przestaniesz być leniwym menadżerem zza biurka, a staniesz się odważnym przywódcą, który na froncie prowadzi swoich ludzi ku wielkim sukcesom – słowem: zdobędziesz respekt w teamie

Rozdział IV
MOTYWOWANIE

Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.

Główna korzyść: będziesz w stanie wyciągnąć z mentalnego dołka nawet najtrudniejszy przypadek w firmie – i to w ciągu kilku minut rozmowy – słowem: zaczniesz panować nad umysłami

Rozdział V
KONTROLA

Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy. 

Główna korzyść: nauczysz się stawiać sprawy jasno, wymagać efektów i oczekiwać realizacji zadań, pomimo wszystkich wymówek jakie istnieją – słowem: zaczną wykonywać dokładnie to, czego chcesz

Pisząc książkę chciałem aby była ona maksymalnie praktyczna i każda strategia czy praktyka była możliwa do wdrożenia od zaraz. Wiem jak trudne bywa zarządzanie ludźmi, gdy nie ma się odpowiedniej wiedzy, narzędzi czy zasobów, dlatego też podzieliłem ten poradnik na 5 rozdziałów dotyczących 5 funkcji zarządzania i w każdym z nich skupiłem się na innych, ważnych dla całości, zagadnieniach.

O autorze

Przedsiębiorca, mentalista sprzedaży, konsultant biznesu. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży” i „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 właściciel outsourcingowego call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób.

Od ponad dekady związany z branżą contact center, zaczynał jako telemarketer, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy, przez menadżera zespołu, po kierownika projektu i zarządzanie grupą 130 osób. Laureat statuetki Ambasador Call Center, w kategorii Manager, za działalność biznesową i edukacyjną.

W życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon. Zatrudnił w swojej firmie ponad 3500 osób w ciągu 6 lat. Współpracował i szkolił w takich firmach jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży: saleup.pl, z setkami godzin materiałów video zwiększającymi zdolności sprzedażowe handlowców z każdej branży.

Autor kursów on-line „23 Strategie Wybitnych Sprzedawców” i „23 Strategie Wybitnych Menadżerów” , które ukończyło ponad 1100 osób w ciągu 2 lat. W całej Polsce prowadzi inspirujące spotkania społeczności Success Mind Club, na których pokazuje w jaki sposób żyć spełnionym życiem pracując w branży sprzedaży. Organizuje szkolenia zamknięte, webinary i występuje na licznych konferencjach, jako ekspert od sprzedaży telefonicznej i budowania zespołów sprzedaży

Opinie uczestników poprzednich szkoleń

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Poprzedni
Następny
BIORĘ UDZIAŁ!

Kup teraz PAKIET 1

→ 100 Taktycznych Zasad Przywództwa

Książka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" [papier]
Dodatkowy ebook 90 stron "Psychologia sprzedaży telefonicznej" - gratis tylko w pakiecie (standardowo 19,90).
1 x odręczny autograf autora

*oszczędzasz 30 zł

119,90 zł 89,90zł

KUP TERAZ

Kup teraz PAKIET 2

→ 100 Taktycznych Zasad Przywództwa

→ 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży

Książka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" [papier]
Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [papier]
Dodatkowy ebook 90 stron "Psychologia sprzedaży telefonicznej" - gratis tylko w pakiecie (standardowo 19,90).
2 x odręczny autograf autora

*oszczędzasz 48 zł

177,90 zł 129,90zł

KUP TERAZ

Kup teraz PAKIET 3

→ 100 Taktycznych Zasad Przywództwa

→ 23 Strategie Wybitnych Menadżerów

Książka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" [papier]
Dodatkowy Kurs mailowy "23 Strategie Wybitnych Menadżerów" - gratis (standardowo 197zł)
Dodatkowy ebook 90 stron "Psychologia sprzedaży telefonicznej" - gratis tylko w pakiecie (standardowo 19,90).
1 x odręczny autograf autora

*oszczędzasz 119,80 zł

316,90 zł 197zł

KUP TERAZ

Kup teraz PAKIET 4

→ 100 Taktycznych Zasad Przywództwa

→ 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży

→ 23 Strategie Wybitnych Menadżerów

→ Zapis VOD: Dream Sales Team

Książka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa" [papier]
Książka "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" [papier]
Dodatkowy Kurs mailowy "23 Strategie Wybitnych Menadżerów" - gratis (standardowo 197zł)
Zapis VOD: "Dream Sales Team" (180 min) - gratis (standardowo 497zł)
Dodatkowy ebook 90 stron "Psychologia sprzedaży telefonicznej" - gratis tylko w pakiecie (standardowo 19,90).
2 x odręczny autograf autora (osobista dedykacja)

*oszczędzasz 475,80 zł

872,80 zł 397zł

KUP TERAZ

Kontakt

Formularz kontaktowy

Bezpośredni kontakt

Klienci indywidualni

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701 – Marcin

Klienci biznesowi

biznes@karolfron.pl
+48 731 555 524

Media i współpraca

biznes@karolfron.pl
+48 731 555 524

Obsługa klienta i reklamacje

biuro@karolfron.pl
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz