Czy to klucze do serc
i umysłów klientów bez uciekania się do „śliskich” technik i sztuczek?
Trwa przedsprzedaż!
Wysyłka zamówień
już po 1 listopada!
Poznaj ukryte przełączniki, aby ludzie mówili Ci TAK
i obserwuj, jak rośnie Twoja sprzedaż
(plus dogaduj się jeszcze lepiej z innymi osobami)
⇒ Miałeś kiedyś wrażenie, że walisz głową w mur, próbując dogadać się
z klientem, a ten zachowywał się tak, jakby nie rozumiał ani Ciebie ani Twojej propozycji?
⇒ A może zastanawiałeś się, dlaczego niektórzy ludzie kupują natychmiast, podczas gdy inni nawet nie odbiorą telefonu po prezentacji?
⇒ Chcesz dowiedzieć się, jak złamać kod do umysłu swoich klientów
i kontrahentów, sprawiając, że poczują się zrozumiani, docenieni oraz gotowi do zakupu?
⇒ Lub: chcesz przy okazji nauczyć się lepiej dogadywać się z pracownikami, kolegami, czy rodziną?
Jeśli tak, to dobrze trafiłeś.
Na tej stronie odkryjesz, jak dostosować swoją strategię do typu osobowości drugiego człowieka, a dzięki temu sprzedawać więcej
i częściej.
Po pierwsze, poznasz techniki, dzięki którym będziesz sprzedawać więcej
i częściej. A po drugie, zaczniesz się lepiej dogadywać z klientami, pracownikami, czy bliskimi osobami.
Ta jedna zmiana sprawiła, że sprzedaż wystrzeliła w górę!
Kilka lat temu pracowałem z zespołem sprzedaży dużej polskiej firmy…
Pomimo starań, handlowcy wciąż skarżyli się na duże trudności z zamykaniem transakcji.
Było to dla mnie dziwne, bo ich produkt był świetny, a ceny konkurencyjne.
A jednak, pomimo tego – nie mogli przebić się przez szklany sufit i poradzić sobie z obiekcjami klientów.
Wtedy, po dokładnym zbadaniu sytuacji, pokazałem im coś, co wszystko zmieniło…
Opowiedziałem im, że każdy człowiek ma unikalny typ osobowości. I kiedy zrozumieją te typy oraz jak działają – będą mogli dostosować ofertę, żeby przemawiała bezpośrednio do najgłębszych pragnień, obaw i motywacji.
Nauczyłem ich, jak dobierać strategię działania w zależności od stylu komunikacji i działania danej osoby. Pokazałem też, jak dopasowywać informacje do danego stylu uczenia się. Oraz co konkretnie motywuje dane osoby do podejmowania określonych działań.
Ta jedna rzecz, połączona z odpowiednimi technikami – totalnie odmieniła całą strategię sprzedaży. Co więcej, ludzie zaczęli się ze sobą jeszcze lepiej dogadywać, a konflikty w zespole się zmniejszyły.
Pewnie się domyślasz, że wyniki sprzedaży poszybowały w górę, a ilość domykanych deali zwiększyła się o kilkadziesiąt procent.
A co w tym najlepsze?
Sprzedaż stała się dla nich łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej!
Teraz chcę podzielić się z Tobą tymi samymi strategiami, które wtedy zdradziłem tamtemu zespołowi sprzedaży (i nie tylko im).
Typologia Osobowości dla szefów i handlowców cz.1
Dlaczego warto ją mieć?
Wyobraź sobie, że wchodzisz na spotkanie sprzedażowe z potencjalnym klientem i w ciągu kilku minut rozumiesz, z kim masz do czynienia.
Ponieważ znasz jego typ osobowości, wiesz dokładnie, co i jak powiedzieć, aby zbudować relację. Dzięki temu skutecznie przedstawiasz ofertę w taki sposób, aby najlepiej do niego przemówiła, a następnie domykasz sprzedaż.
Pamiętaj, że nie chodzi tutaj o zmianę tego, kim TY jesteś, tylko o zrozumienie, kim oni są i danie im tego, czego potrzebują!
Koniec ze zgadywaniem.
Koniec z zastanawianiem się, dlaczego nie reagują.
Otrzymasz ode mnie konkretne techniki i metody, które przynoszą rezultaty.
Takich klientów zazwyczaj spotkasz na swojej drodze – wiesz, jak do nich dotrzeć?
CHOLERYK
ale jednocześnie zaborczy
i władczy, łatwo podejmuje decyzje
oraz ryzyko.
SANGWINIK
i dobrej energii, lubi towarzystwoi przygody, ma afirmatywny stosunek do życia.
FLEGMATYK
MELANCHOLIK
i bardzo ostrożny.
Co dokładnie znajdziesz w środku?
► Szczegółowy opis każdego typu osobowości: jasne, zwięzłe wyjaśnienia i realne przykłady, które pomogą Ci szybko zidentyfikować, a następnie zrozumieć każdy typ.
► Strategie sprzedaży: konkretne techniki i strategie mające na celu sprzedawanie dopasowane do każdego typu osobowości – w zależności od sytuacji.
► Wskazówki dotyczące komunikacji: dowiedz się,
jak dostosować swój ton, język i podejście do preferencji danego typu osobowości.
Jakich korzyści możesz się spodziewać po przeczytaniu?
⟡ Rozszyfrujesz umysł klienta:
zrozumiesz cztery główne typy osobowości, które napotkasz w działaniach
biznesowo-sprzedażowych.
Koniec ze zgadywaniem i wysiłkami tylko po to, aby później usłyszeć „NIE”.
⟡ Dostosujesz swoje podejście:
dowiesz się, jak dostosować swoją ofertę do każdego typu osobowości.
Mów ich językiem, zaspokajaj ich potrzeby i spraw, by poczuli się wysłuchani oraz zrozumiani.
⟡ Zwiększysz ilość domykanych deali:
obserwuj, jak rosną wyniki sprzedaży i to po rozmowach z klientami, z jakimi wcześniej ciężko było się dogadać.
⟡ Zbudujesz silniejsze relacje:
rozwiniesz głębsze i trwalsze relacje z klientami, z jednorazowych nabywców zmieniając ich w lojalnych klientów na całe lata.
⟡ Zwiększysz pewność siebie:
poczujesz się pewniej w każdej rozmowie sprzedażowej, wiedząc, że masz sprawdzoną strategię, na której możesz polegać.
Typologia osobowości cz.2 – Style komunikacji, konfliktów, przyswajania informacji i motywacji.
Poznaj ukryty „kod komunikacji” i działania, które przyspieszą Twój sukces w biznesie i życiu prywatnym!
W części pierwszej książki Typologia osobowości poznasz różne typy osobowości i przekonasz się, że każdy z nich ma swoje unikalne podejście nie tylko do życia, ale także do komunikacji.
To da Ci solidne podstawy do tego, aby wprowadzić komunikację z klientami, pracownikami czy bliskimi osobami na zupełnie nowy poziom.
Ale to nie wszystko!
Oto dlaczego warto mieć też część drugą, w której:
⇒ dowiesz się, jakie style komunikacji stosują poszczególne typy klientów oraz jak sobie z nimi poradzić,
⇒ zrozumiesz, jak rozwiązywać konflikty (np. w zespole lub klientami) i radzić sobie z trudnymi osobami, aby zamieniać konflikt w coś, co może Ci wyjść na dobre,
⇒ odkryjesz też style przyswajania informacji,
dzięki czemu np. tak dobierzesz materiały sprzedażowe, aby dana osoba najlepiej na nie zareagowała,
⇒ poznasz też dwa podstawowe rodzaje motywacji oraz jak się dowiedzieć, jaki jest silniejszy u człowieka, z którym rozmawiasz.
Zobacz, co dokładnie znajdziesz w środku:
1. Style komunikacji, czyli jak mówić językiem swojego rozmówcy i osiągać cele.
Dlatego w książce znajdziesz:
A także jakie zadania zlecać
lub z kim nie wchodzić we współpracę.
2. Strategie rozwiązywania konfliktów.
Nie pozwól, by konflikty kontrolowały Twoje życie i relacje biznesowe. Otrzymasz praktyczne narzędzia i techniki, które pomogą Ci przekształcić konflikty w możliwości rozwoju (nie tylko biznesu, ale i własnego) i poprawy relacji. Odkryjesz m.in. jak:- identyfikować źródła konfliktów, aby przypadkowo ich nie generować ani bardziej nie zaognić,
- efektywnie komunikować się w sytuacjach napięcia, aby nie potęgować problemów,
- stosować techniki mediacji i negocjacji, żeby szybko znaleźć rozwiązanie,
- zarządzać emocjami w trakcie konflikt, bo najgorsze co możesz zrobić, to dać ponieść się emocjom,
- budować konkretne rozwiązania, satysfakcjonujące wszystkie strony konfliktu.
3. Style przyswajania informacji.
Niezależnie od tego, czy jesteś handlowcem, przedsiębiorcą, rodzicem czy profesjonalistą, ten rozdział otworzy przed Tobą nowe możliwości. W pracy tę wiedzę wykorzystasz, aby skuteczniej prezentować produkty i usługi przed klientami. W życiu prywatnym, np. do odkrycia, jak Ty możesz skuteczniej przyswajać wiedzę i zdobywać informacje dające Ci przewagę nad konkurencją. Poznasz m.in.:- cztery główne style uczenia się i zobaczysz, jak ich znajomość wykorzystywać w konkretnych sytuacjach (także w życiu prywatnym),
- sposoby, aby łatwo zidentyfikować dominujący styl przyswajania informacji u drugiej osoby i dopasować materiały oraz komunikację.
- praktyczne techniki dostosowane do każdego stylu uczenia się, abyś mógł skuteczniej przekonywać do swoich racji.
Jak myślisz, ile jest warta wiedza, dzięki której…
- Zyskasz narzędzia, z jakich istnienia nie zdaje sobie sprawy większość przedsiębiorców, a jeszcze mniej potrafi ich skutecznie używać w pracy.
- Nigdy więcej nie poczujesz się niezręcznie podczas rozmowy z klientem, pracownikiem, czy bliską Ci osobą.
- Zyskasz pewność, że prosząc kogoś o przysługę lub podczas sprzedaży, wiesz co i jak mówić, aby zwiększyć szansę na powodzenie.
- Będziesz budować lepsze relacje w życiu prywatnym i dogadywać się z partnerem, czy dziećmi.
- Staniesz się szanowaną i podziwianą osobą wśród klientów i pracowników, bo po prostu potrafisz z nimi rozmawiać.
Większość ludzi zapłaciłaby tysiące za te umiejętności. I w rzeczywistości wielu to robi – wydając duże pieniądze
na seminaria komunikacyjne i trenerów.
Ale Ty dzisiaj, zamiast płacić tysiące złotych, możesz mieć tę wiedzę
za maleńki ułamek tych kwot.
Kim jest autor?
Karol Froń, nauczyciel, autor 7 książek, przedsiębiorca, terapeuta, konsultant biznesowy, duchowy przewodnik
i trener kompetencji miękkich. Pomaga przedsiębiorcom, firmom, menadżerów i handlowcom myśleć i działać skuteczniej, dzięki czemu osiągają większe i szybsze efekty biznesowe. Wyróżnia go holistyczne podejście do rozwoju człowieka.
Multiprzedsiębiorca, który od 2012 prowadzi: firmę konsultingową SMC24 zajmującą się szkoleniami, warsztatami i konsultingiem dla C-Level, jedno
z najbardziej rozpoznawalnych i skutecznych call center Contact Center One Best oraz spółkę Froń Energy, firmę która rewolucjonizuje polski biznes, poprzez zapewnianie usługi osobistego holistycznego doradcy biznesowego
dla małych i średnich firm.
Doświadczony praktyk sprzedaży
i zarządzania, który pomógł ponad 200 firmom
z 60 branż sprzedawać więcej. W jego warsztatach wzięło udział ponad 10 000 osób, a z jego wiedzy w internecie korzysta ponad 80 000 osób. Specjalizuje się w pomaganiu firmom w zwiększaniu sprzedaży, poprzez zmianę mentalną handlowców, wdrożenie nowoczesnych metod naturalnej sprzedaży oraz implementacje skutecznych procesów biznesowych w zarządzaniu ludźmi. Wyróżnia go korzystanie z szerokiego wachlarza metod pracy z ludźmi: mentoringu, coachingu, terapii, konsultingu oraz bogatego doświadczenia biznesowego.
Przewodnik duchowy, który rozwija ludzi na poziomie osobistym, zawodowym
i duchowym. Pomaga im wydobywać swój potencjał
na wiecznej drodze ku doskonałości, używając w swojej pracy ustawień systemowych rodowych i reinkarnacyjnych. Twórca koncepcji holistycznego podejścia do życia Infinity Soul, dzięki której ludzie odkrywają nieświadome blokady, które utrudniają im prowadzenie firmy, zdobywanie bogactwa, budowanie relacji i odczuwanie szczęścia
na co dzień.
W swoim życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon, zrekrutował ponad 5000 handlowców, a jego firmy pozyskały przez telefon 100 000 klientów dla takich firm jak Orange, Play, KRD,
T-Mobile, Zepter czy Fortum.
Prywatnie entuzjasta futurologii, geopolityki, preperringu, rozwoju i książek.
Dlaczego nie stać Cię na to, aby nie mieć tych książek (albo przynajmniej jednej z nich)?
⇒ Na dzisiejszym hiperkonkurencyjnym rynku zrozumienie klienta nie jest tylko miłym dodatkiem – jest koniecznością.
⇒ A te książki, to kompleksowe, praktyczne przewodniki.
Zaprojektowane, aby wyposażyć Cię w wiedzę, która pozwoli Ci zrozumieć, nawiązać kontakt i sprzedawać do każdego typu osoby, jaką spotkasz.
⇒ Pamiętaj, że najlepiej prosperujące firmy to te, które potrafią dostosować się do różnorodnych potrzeb swoich klientów.
Jeśli nauczysz się, jak tworzyć wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia – wyróżnisz się na tle całej konkurencji.
⇒ Tu daję Ci narzędzie, jakiego potrzebujesz, aby nigdy więcej nie zostawiać pieniędzy na stole tylko dlatego, że nie wiesz,
jak dogadać się z danym typem człowieka.
<trwa przedsprzedaż!
Trwa przedsprzedaż!
Wysyłka zamówień
już po 1 listopada!
Kup teraz PAKIET 1
Typologia osobowości cz. 1 - Dla Szefów i Handlowców + Typologia osobowości cz. 2 - Style Komunikacji, Konfliktów Przyswajania Informacji
Książka: Typologia osobowości cz. 1 - Dla Szefów i Handlowców - 59 zł
Książka:Typologia osobowości cz. 2 - Style Komunikacji, Konfliktów i
Przyswajania Informacji - 59 zł
118 zł 99 zł
Kup teraz PAKIET 2
Typologia osobowości cz. 1 - Dla Szefów i Handlowców + e-book + Typologia osobowości cz. 2 - Style Komunikacji, Konfliktów Przyswajania Informacji + e-book.
Książka: Typologia osobowości cz. 1 - Dla Szefów i Handlowców - 59 zł
Książka: Typologia osobowości cz. 2 - Style Komunikacji, Konfliktów i Przyswajania Informacji - 59 zł
E-book: Typologia osobowości cz. 1 - Dla Szefów i Handlowców - 39 zł
E-book: Typologia osobowości cz. 2 - Style Komunikacji, Konfliktów i Przyswajania Informacji - 39 zł
196 zł 149 zł
Kup teraz PAKIET 3
Typologia osobowości cz. 1 - Dla Szefów i Handlowców + e-book + Typologia osobowości cz. 2 - Style Komunikacji, Konfliktów Przyswajania Informacji + e-book + Szkolenie VOD "Metaprogramy i Typologie Klientów"
Książka: Typologia osobowości cz. 1 - Dla Szefów i Handlowców - 59 zł
Książka: Typologia osobowości cz. 2 - Style Komunikacji, Konfliktów i Przyswajania Informacji - 59 zł
E-book: Typologia osobowości cz. 1 - Dla Szefów i Handlowców - 39 zł
E-book: Typologia osobowości cz. 2 - Style Komunikacji, Konfliktów i Przyswajania Informacji - 39 zł
Szkolenie VOD: "Metaprogramy i Typologie Klientów" - 497 zł
693 zł 249 zł
Decyzja jest w Twoich rękach…
Wyobraź sobie, jak by to było… wchodzić na każde spotkanie z absolutną pewnością siebie, wiedząc, że masz narzędzia do łączenia się z drugim człowiekiem
na poziomie, jakim większość nie potrafi.
– Klienci i partnerzy ufaliby Ci mocniej niż bezdusznej konkurencji, która w ich mniemaniu, nie potrafiłaby ich zrozumieć.
– Pomyśl, o ile wzrosłyby Twoje wyniki, mając wiedzę o tym, jak budować silniejsze oraz głębsze relacje – bez uciekania się do „śliskich” sztuczek.
– O ile więcej radości miałbyś ze swojej pracy, gdyby Twoje wysiłki wreszcie zaczęły przynosić konkretne efekty.
– Zamów więc swój egzemplarz lub cały zestaw już dziś i zrób pierwszy krok w kierunku opanowania sztuki sprzedaży na zupełnie nowym, lepszym poziomie!