Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Coaching, Motywacja, Sprzedaż

W co nie wierzą Twoi handlowcy? Cz.2

  • 1 listopada, 2021

Cześć! Dzisiaj przed Tobą kolejna część artykułu, poświęconego elementom wiary Twoich handlowców. W tym wpisie zamkniemy temat tego, w co nie wierzą sprzedawcy i dlaczego ten brak wiary wpływa na ich wyniki sprzedażowe, a raczej ich brak.

Kolejnym rodzajem wiary, jest wiara w firmę, którą reprezentujesz. Na potrzeby omówienia tego zagadnienia przytoczę Ci pewną opowieść. 

Pewien wędrowiec podróżując po kraju dotarł do miejsca, w którym robotnicy wznoszą jakąś budowlę. Podszedł do nich i zauważył, że jeden z nich jest bardzo zmęczony, wykończony. Resztką sił wykonuje swoje obowiązki, kruszy kamienie, ale widać w nim absolutny brak radości, zaangażowania, energii. Zapytał: 

–Co Ty tutaj robisz? 

–Nie widzisz? Przecież murujemy! – odrzekł budowlaniec wyraźnie zirytowany. 

Wędrowiec podszedł do innego pracownika, który wykazał się trochę większym zaangażowaniem, energią i radością z wykonywanej pracy. Zapytał go o to samo, a budowlaniec z uśmiechem odpowiedział: 

–Ahh, budujemy sobie tutaj kościół. 

Postanowił podejść do kolejnego, trzeciego budowlańca, którego postawa budziła podziw – pracował bez ustanku, uwijał się jak w ukropie. Pomimo zmęczenia, wyraźnych kropli potu spływających mu po czole, nie odpoczywał, a zdawało się wręcz, że pracuje jeszcze szybciej, niż przed chwilą. Tego też zapytał, dokładnie jak tamtych pozostałych. Pracownik z wielkim namaszczeniem, wyprostowaną postawą, ogromnym uśmiechem i dumą na twarzy odrzekł: 

–Budujemy tutaj katedrę! 

Co myśli pracownik o pracy w Twojej firmie? Czy to co robi każdego dnia, kojarzy mu się ze zmienianiem świata, czy jest to tylko bezmyślne powtarzalne zadanie wykonywane każdego dnia? Zastanów się, czy ten pracownik poleciłby Twoją firmę jako miejsce pracy swoim znajomym, ludziom w swoim otoczeniu. Czy może odwrotnie – nie zarekomendowałby Ciebie jako pracodawcy nawet największemu wrogowi? 

W naszej firmie, prowadzonej z moją żoną Karoliną od samego początku jej istnienia postawiliśmy na silne Dlaczego? Podłączyliśmy do tego pytania naszych pracowników. Chcemy tworzyć miejsce pracy, które jest dla naszych pracowników miejscem pozytywnych i silnych relacji. Naszym celem jest też to, żeby mogli oni dobrze zarabiać, żeby rozwijali się, zdobywali cenną wiedzę i doświadczenie. 

Ludzie polecają naszą firmę jako dobre miejsce pracy. Zapraszają do niej swoich znajomych bo chcą, żeby i oni pracowali w dobrym środowisku. Nie mamy problemu z zatrudnianiem nowych pracowników, chociaż branża Call Center jest pod tym względem niesamowicie wymagająca. 

Po wierze w siebie, w produkt, firmę, w które pracujesz przychodzi kolej na ostatni etap, element, jakim jest wiara w branżę. Czy branża, w której pracujesz jest rozwijająca się, czy może widać tendencję spadkową w jej popularności? Zastanów się, czy Twoja branża jest ciekawa, inspirująca, stawiająca wyzwania, czy może wykonujesz czynności, które przed Tobą wykonywało tysiące osób, od lat w ten sam, zdefiniowany już dawno sposób. 

Mam dla Ciebie jeszcze jedną opowieść związaną z wiarą w branżę. Pewna firma postanowiła wysłać dwóch swoich handlowców do Afryki. Firma obuwnicza, produkująca obuwie. Pierwszy z pracowników, bardzo zatroskany wrócił do szefa ze złymi wieściami. Przekazał on, że nie ma co wchodzić na tamten rynek, ponieważ nikt tam nie ma butów. To się nie uda. 

Po kilku kolejnych tygodniach wrócił drugi handlowiec. Już w drodze powrotnej do kraju dzwonił do szefa powiedzieć, że ma dla niego świetne informacje. Podniecony wrócił do firmy i już od progu krzyknął do szefa To idealny rynek, musimy tam wejść! TAM NIKT NIE MA BUTÓW! Zawładniemy rynkiem! 

Ta historia pokazuje jak różne może być spojrzenie i podejście dwóch ludzi do tego samego tematu. Pokazuje też, że ważne jest to, jak Twój handlowiec myśli o branży. Nawet pracując w branży teoretycznie zachodzącej, to podejście i postrzeganie handlowców definiuje ich sukcesy albo porażki. 

Sprawdź, czy Ty, Twoi pracownicy, Twój zespół charakteryzuje się tymi wszystkimi rodzajami wiary, czy może są jakieś obszary do poprawy, które mogą zmienić efekty Waszej pracy. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz