Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Sprzedaż

The best of cold calling

  • 21 stycznia, 2022

Cześć! Dzisiaj mam dla Ciebie specjalny kondensat wiedzy, garść porad i motywacji, które jako całość, dadzą Ci niesamowitego kopa do działania!

Zacznij świadomie wykorzystywać swój czas, o to, aby nie tracić swojego najcenniejszego zasobu – jakim właśnie jest czas, którego nigdy nie da się już odzyskać. Nie marnuj czasu! Zadbaj o to, żeby każdego dnia poświęcić, chociaż niewielką ilość czasu na rzecz swojego rozwoju, na rzecz tego, aby w Twoim życiu coś zmieniło się na lepsze.

Nie musisz od razu poświęcać kilku godzin, wystarczy, że zaczniesz nawet od kwadransa, 20 minut, lub pół godziny. Nie wykręcaj się tym, że jesteś zmęczony po pracy i jedyne, o czym masz, to bezmyślne przeglądanie Facebook’a. Jeśli Twoja praca tak Cię męczy, to rozwiązaniem jest jej zmiana, a nie bezczynność.

Kiedy sam byłem zmęczony, zniechęcony, znudzony swoją pracą – po prostu postanowiłem ją zmienić. Nie odbijaj piłeczki, mówiąc, że Twoja sytuacja jest inna, nikt jej nie rozumie i nie zna. I chociaż owszem, to prawda, że być może nikt nie zna dokładnie Twojego położenia, to jednak również Ty nie znasz sytuacji innych ludzi. A w życiu każdego z nas są tylko dwie opcje – albo mamy wyniki, albo mamy wymówki. Nie ma nic pomiędzy.

Ucz się umiejętności, które pomogą Ci w życiu osiągnąć sukces. Dla każdego może to być coś innego. Dla jednych będzie to założenie rodziny, dla innych posadzenie drzewa, dla jeszcze innych budowa domu, lub zarobienie miliona złotych rocznie. Ty musisz ten swój sukces osiągnąć, a co najlepsze nie potrzebujesz do tego, chociażby dyplomu najlepszych uczelni.

Potrzebujesz za to zdecydować się i uwierzyć w to, że możesz być najlepszy, ponieważ ta decyzja zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Ta decyzja to początek Twojej drogi do osiągnięcia sukcesu, który sobie wymarzyłeś.

Nie pozwól nikomu oceniać tego, jak pracujesz i realizujesz się zawodowo. Jeśli ktoś drwi z tego, że pracujesz w call center – pozwól swoim czynom odpowiedzieć za siebie. Zobaczysz, gdzie będziesz Ty, a gdzie będzie ta osoba za 3 lata, w których trakcie może zajść w człowieku taka zmiana, której nawet sobie nie wyobrażasz.

Kiedy dzwonisz do klienta, on, mimo że Cię nie widzi, wyobraża sobie, jakim jesteś człowiekiem, jak wyglądasz, co robisz, w co jesteś ubrany. Głos ludzi ma tę niezwykłą moc, że potrafi rysować obrazy w czyjejś wyobraźni. Ty zatem swoim głosem rysujesz obraz siebie, w głowie klienta.

Wyobraź sobie, że chcesz się nauczyć mieszanych sztuk walki. Musisz więc znaleźć mistrza i zacząć się uczyć. Nie sprawi to jednak, że staniesz się mistrzem z dnia na dzień. Dopiero pracując wytrwale, przechodząc przez kolejne etapy nauki, przykładając się i nie odpuszczając, masz szansę na to, aby osiągnąć mistrzostwo.

Naucz się skutecznie wykorzystywać telefon w swojej pracy, jak pozyskiwać leady, przy pomocy swojego telefonu i przekazywać je do innych firm. Wiele firm, w których sam szkolę kadrę, zapłaciłoby ogromne pieniądze za pozyskanie jakichkolwiek klientów, którzy wstępnie są zainteresowani zakupem ich produktu, usługi. Są to przeróżne branże.

Firmy płacą 20, 30, 50 złotych, a bywa, że nawet dużo więcej, za pojedynczego klienta. Ty nie mając nawet swojego własnego produktu lub usługi, za to wykorzystując swoje umiejętności i telefon, możesz tworzyć własną bazę, a potem sprzedać ją za duże pieniądze.

Pamiętaj, aby nie odpuszczać po jednej, dwóch nieudanych próbach. Zasada trzech telefonów mówi, że po wykonaniu trzech połączeń, które będą “dodzwonionymi” połączeniami, niekoniecznie zakończonymi sukcesem, w Twojej głowie zmieni się coś bardzo ważnego. Umysł przechodzi wtedy w tryb ataku, który zupełnie zmienia Twoje nastawienie i ułatwia wykonywanie kolejnych połączeń. Zyskasz wtedy ogromną lekkość w telefonowaniu do kolejnych osób i sprawi Ci to znacznie mniej problemów.

Zapomnij o wymówkach, a jeżeli się pojawią, to zastosuj najlepsze lekarstwo na wymówki, czyli marzenia. Marzenia są w stanie pokonać każde wykręcanie się. Stwórz sobie tablicę marzeń, na której będziesz miał swoje cele i marzenia, które chciałbyś osiągnąć, spełnić. W każdej chwili zwątpienia spójrz na tablicę, a przypomni Ci ona, dlaczego warto walczyć każdego dnia.

Rozmowy z klientem nie muszą być idealne. Nie staraj się udawać przed nim perfekcyjnego człowieka, który nigdy się nie zająknie, nigdy nie zawiesi lub nie zamyśli się. Każdemu z nas może się to zdarzyć, a klient, słysząc i wyobrażając sobie, że jesteś takim samym człowiekiem jak on, poczuje z Tobą więź, dostrzeże nić porozumienia między Wami.

Zrozum, że jeśli Ty nie zadzwonisz do klienta, zrobi to ktoś inny i to ta osoba sprzeda, zdobędzie prowizję, zarobi. Wystarczy chwila odwagi, której potrzeba do przełamania się i spróbowania, a efekty mogą przerosnąć Twoje najśmielsze oczekiwania. Ci, którzy nie podejmują tego wyzwania, chodzą biedni i nieszczęśliwi.

Rób to, co lubisz. Pamiętaj, że robiąc to, w pewnym momencie osiągniesz cel, sukces. Nie przywiązuj wagi, do nienawistnych komentarzy. Nie przejmuj się tymi, którzy próbują torpedować i podważać Twoje pomysły na realizację pasji. Tylko robiąc to, co kochasz, możesz osiągnąć absolutne szczyty.

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz