Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Sprzedaż

SPRZEDAWCA- Zawód do dumy czy wstydu?

  • 13 grudnia, 2018

Żyjąc od lat w środowisku sprzedawców, obserwuje zachowania i reakcje ludzi. Dziś po ponad 10 latach doświadczenia, nic tak bardzo mnie nie irytuje jak to, że ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ SPRZEDAWCÓW WSTYDZI SIĘ SWOJEGO FACHU!

Tak właśnie wygląda rzeczywistość… ludzie, którzy na co dzień odwalają najcięższą robotę i odnoszą sukcesy – WSTYDZĄ SIĘ, ŻE SĄ SPRZEDAWCAMI. Czemu?

Stereotypy?  “Jesteś sprzedawcą, to pewnie wciskasz ludziom kit- Ty to nie masz sumienia”, “nakręcasz ludzi i robisz z nich idiotów”, “a co to za zawód sprzedawca?”, “też mi sukces, dzwonić i wyciągać pieniądze z portfela” , “ powinieneś się wstydzić! “ …

Słyszałeś, że sprzedawca to najgorszy sort zawodów? Sprzedawca to oszust? Sprzedawca to ten, który nie poradził sobie w żadnej innej dziedzinie?

Dajesz sobie wkręcać to wszystko, naprawdę?

Dlatego boisz się powiedzieć rodzinie, przyjaciołom, znajomym czym się zajmujesz? Przez stereotypy? Wymyślone przez ludzi, którzy w większości przypadków nie miała nigdy styczności z dziedziną jaką jest SPRZEDAŻ?

Każdego kto tak oceni Twój zawód, oczami wyobraźni postaw przy telefonie i każ mu wykonać kilka telefonów do obcych ludzi w celu przedstawienia oferty! Zakładam się, że spora część zapadłaby się ze wstydu pod ziemię, część popłakała i poszła do domu, a reszta rozłożyła ręce wydobywając z siebie ciche “przepraszam, to nie jest takie łatwe” !

Gdzie jest blokada? Tylko i wyłącznie w Twojej głowie. Brak wiary w siebie, brak wiary w to co robisz, brak wyższego celu, za to duża wiara w słowa innych. Jeżeli uwierzysz w te słowa- PRZEGRASZ!

JESTEM SPRZEDAWCĄ, brzmi tak samo jak “jestem doktorem” czy “jestem inżynierem”. Brzmi tak samo, dla ludzi, którzy wiedzą jak trzeba wiele się nauczyć, by móc z czystym sumieniem nazwać się SPRZEDAWCĄ Z KRWI I KOŚCI.

JESTEŚ SPRZEDAWCĄ, jesteś człowiekiem, który potrafi każdego dnia stawić czoło wyzwaniom!

JESTEŚ SPRZEDAWCĄ, człowiekiem, który się nie poddaje. Człowiekiem, który ma setki szans dziennie, ale i konieczności na rozmowę z klientami, którzy wcale nie mają ochoty na rozmowę z Tobą.

JESTEŚ SPRZEDAWCĄ, człowiekiem, który codziennie musi radzić sobie z odrzuceniem i porażką jakiej doświadczasz.

JESTEŚ SPRZEDAWCĄ, człowiekiem o ogromnej empatii, zrozumienia i cierpliwości wobec drugiego człowieka.

JESTEŚ SPRZEDAWCĄ, człowiekiem, który przeszedł ogrom pracy i naraził się na ogromny stres, aby stać się mistrzem w tym fachu!

JESTEŚ SPRZEDAWCĄ, człowiekiem, który nie tylko “walczy” z klientem, ale przede wszystkim ze swoim lękami i przekonaniami, brakiem pewności siebie i poczuciem wstydu. Pokonujesz ograniczenia – każdego dnia!!

JESTEŚ SPRZEDAWCĄ, człowiekiem, który chce uczciwie zarobić na chleb, uczciwie wykonując swoją pracę i oczekując uczciwej zapłaty.

POWINIENEŚ BYĆ Z SIEBIE DUMNY! Bardzo dumny!!
Wykonujesz najbardziej niewygodną pracę, jaką jest SPRZEDAŻ. Jesteś górnikiem sprzedaży! Jesteś profesjonalnym sprzedawcą, który przede wszystkim rozumie, że jego dziedzina jest podstawą gospodarki!
Żadne przedsiębiorstwo nie mogłoby funkcjonować, gdyby nie mieli swoich sprzedawców, którzy sprzedają jego produkty czy usługi. Ze sprzedaży biorą się podatki, które płacą firmy i instytucje!
Z podatków tworzone są szkoły, drogi czy parki..
FIRMA -> SPRZEDAWCY -> SPRZEDAŻ -> PODATKI -> SZKOŁY, DROGI.
Teraz niech zabraknie jednego elementu? Np. sprzedawców? Skutecznych i naprawdę dobrych sprzedawców? No właśnie..

Jesteś ważnym elementem układanki. CIESZ SIĘ, ŻE JESTEŚ SPRZEDAWCĄ. Oprócz tego, że tworzysz gospodarkę, tworzysz przede wszystkim SIEBIE. Uczysz się NEGOCJACJI, KOMUNIKACJI, INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ, EMPATII czy ROZWOJU OSOBISTEGO. Uczysz się SYSTEMATYCZNOŚCI, KONSEKWENCJI I WYTRWAŁOŚCI. Uczysz się dążenia do celu i wyznaczania sobie celów i ich realizowania.

JESTEŚ PRZYKŁADEM!
BĄDŹ DUMNYM I SZCZĘŚLIWYM SPRZEDAWCĄ !!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz