Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Sprzedaż

Jak umawiam spotkania z klientami ze 70% skutecznością?

  • 19 stycznia, 2018

Często dostaję pytania o to w jaki sposób zadzwonić na zimno, do klienta, którego nie znamy i sprawić, żeby nie dość, że się nie rozłączy, to jeszcze wysłucha, zainteresuje się, a na koniec zdecyduje na spotkanie. Dla niektórych sprzedawców, to doprawdy karkołomne zadanie.

Nie jest to jednak tak trudne, jak może się wydawać, wystarczy po prostu stosować się pewnych zasad, które gwarantują sukces. Opiszę Ci przykład mojej rozmowy jaką odbyłem niedawno niedawno z jednym z klientów, do którego numer znalazłem w internecie. Jest to rozmowa całkiem na zimno.

  • Dzień dobry, z tej strony Karol Froń. Dzwonię ponieważ chcę Pana zainteresować sposobem na podniesienie sprzedaży w Pana firmie, nawet o 27% w przeciągu 3 następnych miesięcy (o tyle właśnie średnio wzrasta sprzedaż w firmach, w których odbywam szkolenia)
  • Dziękuję, nie jestem zainteresowany.
  • To świetnie, bo większość moich klientów na początku była nie zainteresowana, a kiedy dowiedzieli się co dla nich mam, to skorzystali z mojej propozycji i dziś są mi wdzięczni, za to, że pojawiłem się na ich drodze.
  • Yyy.. a skąd Pan ma mój numer?
  • Z internetu.
  • Ok, nie ważne. Nie mam czasu aby teraz o tym rozmawiać.
  • Zdaje sobie sprawę, że jest Pan bardzo zajętym człowiekiem, dlatego nie mam zamiaru tracić Pana czasu, proszę Pana tylko o 2 minuty rozmowy, w której pokażę Panu jak mogę sprawić, że Pana handlowcy zaczną sprzedawać o prawie 30% więcej. Jeżeli temat Pana nie zainteresuje to się pożegnamy i więcej do Pana nie zadzwonię, ale jeżeli to się Panu spodoba, to wskaże Pan dogodny dla siebie termin na osobiste spotkanie. Czy to jest uczciwa propozycja?”
  • No dobrze, proszę mówić.
  • Na co dzień pomagam firmom, które borykają się z niskimi wynikami sprzedażowymi, nie wiedzą jak zbudować silną pozycję firmy na rynku, martwią się o to czy zarobią na koszty, a ich największą frustrację powodują powtarzające się problemy w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, czyli: brak realizacji celów, demotywacja pracowników czy duża rotacja wśród pracowników. Spotkał się Pan z takimi sytuacjami?
  • O Panie, niestety to chleb powszedni dzisiaj, trudno znaleźć kogoś kto zagrzeje dłużej miejsce i jeszcze będzie mu się chciało sprzedawać (plus długi wywód o tym jak jest ciężko..). No i jak Pan chce to zrobić?
  • Pracuję z moimi klientami zarówno w ramach indywidualnych konsultacji, jak i grupowych szkoleń. Najpierw badam jakie problemy należy rozwiązać, następnie dopasowuje odpowiednie rozwiązanie i opracowuje plan na ich wdrożenie. Pracuję z handlowcami, menadżerami, a także właścicielami firm, zarówno w formie indywidualnych konsultacji, jak i szkoleń dla całych zespołów. Dzięki mojej pracy handlowcy podniosą swoje wyniki sprzedażowe, zmniejszy się rotacja w zespole, a kadra kierownicza nauczy się lepiej zarządzać podwładnymi.
  • Ale dlaczego miałbym Panu zaufać?
  • Mam 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, wykonałem w życiu ponad 30 000 rozmów handlowych z klientami, wyszkoliłem kilkudziesięciu menadżerów sprzedaży. Od 4 lat prowadzę własne call center Contact Center One, w którym na co dzień sprzedaje prawie 50 osób, a w ramach drugiej firmy SMC 24 prowadzę szkolenia, coachingi, mentoringi w firmach usługowych i dla osób prywatnych. Przeprowadziłem ponad 120 szkoleń, przeszkoliłem blisko 3000 osób na żywo i w internecie, prowadzę bloga oraz kanał na yt w którym dzielę się wiedzą, z zakresu sprzedaży i zarządzania. Chętnie opowiem Panu jak to działa, ale aby Pan to jak najlepiej zrozumiał, muszę Panu coś pokazać, dlatego proponuję krótkie, niezobowiązujące spotkanie, na którym w ciągu nie więcej niż 15 minut, zdradzę jakie mam metody aby osiągać takie wyniki, a po tym czasie sam Pan stwierdzi czy to co Panu pokazałem może się przydać w Pana firmie. Kiedy możemy odbyć takie spotkanie?
  • Wie Pan, wolałbym, żeby Pan mi powiedział to teraz, bo nie mam czasu aby się umawiać w ciemno.
  • Zdaje sobie sprawę, że jest Pan bardzo zajętym człowiekiem, dlatego nie mam zamiaru tracić Pana czasu, proszę Pana tylko o 15 minut rozmowy, w której pokażę Panu jak w łatwy sposób Pana zespół handlowców może z dnia na dzień poprawić swoje wyniki, co przełoży się na wzrost nawet o kilkadziesiąt % w perspektywie 3 miesięcy. Jeżeli temat Pana nie zainteresuje to wyjdę po 5 minutach, pożegnamy się i więcej nie będę Pana niepokoił, ale jeżeli to się Panu spodoba, to wskaże Pan dogodny dla siebie termin na osobiste spotkanie. Czy to jest uczciwa propozycja?
  • Ile mnie to będzie kosztować?
  • Spotkanie jest całkowicie darmowe i niezobowiązujące, a jeśli chodzi o koszt inwestycji w szkolenia, to zależny jest od pańskich potrzeb i oczekiwań. Cieszy mnie, że pyta Pan o cenę, bo to oznacza, że jest Pan zainteresowany, ale mówienie teraz o kosztach przypominałoby podawanie ceny za garnitur, bez pobrania miary. Proponuję zatem końcówkę tego tygodnia, pomiędzy środą a piątkiem, najlepiej w godzinach 8-16, abym mógł dokładnie pokazać Panu w jaki sposób mogę pomóc Pańskiej firmie. Który termin Panu odpowiada?
  • Niech będzie czwartek, godzina 14.30. Ma Pan 15 minut.
  • Dobrze, będę na pewno. Do zobaczenia.

4 Tygodnie później odbyłem pierwsze z cyklu 3 szkoleń dla handlowców w tej firmie 😉

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz