Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Sprzedaż

Jak umawiać spotkania z klientami przez telefon ze skutecznością 70%?

  • 30 kwietnia, 2018

Tyle się mówi o tym, że sprzedaż na zimno nie działa, telemarketing się kończy, liczy się tylko social selling, polecenia, networking, zbieranie leadów.

Owszem nadchodzą nowe czasy, w których telemarketing i zimne dzwonienie do klientów będzie miało mniejszą skuteczność, niż inne działania, jednak często słowa o tym, że cold calling nie działa, padają z ust tych, którzy boją się chwycić za telefon i skonfrontować się z odmową klienta, dlatego usprawiedliwiają swój brak działania, mówiąc, że cold calling nie działa 🙂

Nie działa u tych, którzy nie potrafią rozbić muru wątpliwości i obaw u klienta, który gdy odbiera telefon od sprzedawcy, boi się tego, że:

  • zostanie oszukany
  • sprzedawca sprzeda mu coś, czego on nie potrzebuje
  • straci swój czas na słuchanie o czymś co go nie interesuje

Koniecznie zajrzyj na najbardziej skuteczne szkolenie, w którym nauczysz się jak zamykać sprzedaż ze skutecznością ponad 70 %!

Cold calling działa.

Umawianie spotkań działa – pod warunkiem, że robisz to z głową i dbasz o to by:

– klient rozumiał jaką kluczową korzyść osiągnie, gdy spotka się z Tobą – i to powinien usłyszeć już w pierwszych zdaniach rozmowy

– spotkanie będzie niezobowiązujące – nie musi czuć się zobligowany do zakupu

– nie zajmiesz więcej niż 15 minut – pół godziny to już za dużo, każdy szanuje dziś swój czas i nie chce go tracić na bezproduktywne spotkania

– nie będziesz naciskał na zakup – dasz możliwość swobodnego zdecydowania o tym, co będzie dalej

Większość branż nadal wykorzystuje telefon, jako podstawowe narzędzie do umawiania spotkań, na których dokonuje się sprzedaż.

Obowiązuje to zarówno w B2B jak i B2C.

Jak zwiększyć skuteczność cold callingu?

W dobie internetu i wszechobecnej „inwigilacji” nie jest trudno aby ustalić najważniejsze informacje na temat klienta, do którego dzwonisz. Wystarczy przejrzeć jego profile w social mediach aby dowiedzieć się więcej o jego firmie o nim samym:

  • jakie stanowisko pełni
  • gdzie znajduje się siedziba firmy
  • od kiedy firma istnieje
  • jacy są kluczowi klienci, których obslugują
  • jakie aktualności miały miejsce w ostatnim czasie w jego organizacji
  • w jakie akcje marketingowe, społeczne są zaangażowani
  • jakich kluczowych klientów ostatnio pozyskali
  • jaką drużyną piłkarską się interesuje
  • gdzie był ostatnio na wakacjach

Wszystkie te informacje możesz następnie wykorzystać w rozmowie aby zbudować zaufanie i pokazać, że przygotowałeś się wcześniej, zależy Ci na jak najlepszym kontakcie i traktujesz klienta indywidualnie, a nie masowo.

Telemarketer, który każdego dnia wykonuje 80-120 rozmów, w pewnym momencie może zacząć traktować rozmówcę jak kolejny numer telefonu, NIP, którego trzeba obsłużyć. a gubi w nim człowieka. Dlatego też klienci często nie chcą rozmawiać, gdy słyszą w słuchawce człowieka czytającego skrypt, który nie traktuje ich indywidualnie, tylko ma na celu odczytanie formułek. Dla telemarketera jest to po prostu kolejna rozmowa, ale dla klienta jedyna z tym właśnie sprzedawcą i od jego postawy, rozmowy, będzie zależeć wszystko.

Największy błąd sprzedawcy

Najczęstszym błędem sprzedawcy jest mówienie o tym, czym jego produkt lub firma jest, czyli: „Kontaktuje się z Panem z firmy XYZ. Zajmujemy się kompleksową realizacją kampanii reklamowych, działamy na rynku od 2004 roku, do tej pory obsłużyliśmy prawie 2000 firm, m.in. Krzak, Ziemia, Liść” itp. To klienta wcale nie interesuje, dlatego gdy słyszy w słuchawce od początku takie informacje po prostu traci zainteresowanie i ma ochotę zakończyć szybko rozmowę.

Jedyny powód dla którego miałby chcieć z Tobą rozmawiać, to usłyszy od Ciebie co Twój produkt/usługa może dla niego zrobić. I to się najczęściej nie dzieje, dlatego Ci handlowcy, którzy opanują tą sztukę w rozmowach dołączają do grupy 20% najlepszych w swojej branży.

W tym nagraniu pokazuję Ci jak powinien wyglądać schemat rozmowy z klientem w cold callingu, podczas którego przekonasz go do umówienia się z Tobą na spotkanie.

Jestem ciekaw Twojej opinii?

Jeżeli naprawdę zależy CI na tym, aby szybko podnieść swoją skuteczną to koniecznie poznaj metody z TEGO SZKOLENIA Gdybym znał je 10 lat temu, to dziś już nie musiałbym pracować. W tym kursie nauczę Cię jak umawiać więcej spotkań.

 

 

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz