Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Sprzedaż

Czy da się osiągnąć coś, nie robiąc nic?

  • 21 marca, 2022

Cześć! Dzisiaj chcę Ci powiedzieć o jednej bardzo ważnej prawdzie, która nie dla wszystkich jest oczywista. Jednak świadomość tego, co Ci przekażę, może bardzo ułatwić Ci dojście do czegoś i osiągnięcie swoich celów życiowych.

Czy powstanie coś, z niczego? Czy można nic nie robić, a dojść do efektów? Cóż, samo może się s********ć, ale na pewno samo nic nie “wykiełkuje”.

Do tych przemyśleń skłoniło mnie to, co powiedział mi jeden z klientów podczas konsultacji. Stwierdził on bowiem, że: “Czyli to jednak trzeba na początku pracować za darmo, żeby do czegoś dojść? Mh, nie myślałem o tym nigdy w ten sposób”.

To jedno zdanie zainspirowało mnie do tego, żeby podzielić się z Tobą refleksją na ten temat. Zauważyłem, że jako rozwijające się społeczeństwo, szczególnie wśród młodych ludzi, zatraciło się to poczucie, że aby do czegoś dojść, należy ciężko pracować. Zamiast tego wkradło się przekonanie, że ludziom po prostu się należy.

Tylko tak naprawdę co nam się należy? Otóż tak naprawdę nic nam się nie należy. Niestety to właśnie powinien być pierwszy wniosek przy jakichkolwiek rozważaniach związanych z poważnym rozwojem osobistym.

Tak, jak do mojego klienta dotarło, tak i do Ciebie musi dotrzeć to, że podwaliną pod każdy sukces czy osiągnięcie, jest ogromne zaangażowanie. Nie chodzi tutaj nawet o pieniądze, wkład finansowy, czystą inwestycję pieniężną. Tutaj inwestycje nabierają zupełnie innego wymiaru – ponieważ w grę wchodzi najcenniejsza waluta. Czas.

To czas i energię musimy zainwestować w rozwój i osiąganie celów. Czas i energię poświęcisz temu, aby zbudować swój biznes, ale jeszcze wcześniej, aby stworzyć biznesplan. Będziesz musiał przeanalizować rynek, stworzyć ofertę, profil klienta, plan marketingowy.

Zdasz sobie pewnie szybko sprawę z tego, że w chwili, kiedy inni poświęcają czas na rozrywki, zabawę, odpoczynek, Ty ciężko pracujesz, tworząc treści, nawiązując kontakty, sprzedając. To wszystko jednak da Ci nieograniczone możliwości. Nieograniczone są możliwości osiągnięcia sukcesu w życiu, natomiast ograniczone są nasze chęci i zapał. Te często maleją do zera, kiedy spotykamy się z pierwszymi trudnościami, lub okazuje się, że biznes nie “zażarł” od pierwszego tygodnia, miesiąca, kwartału.

Łatwo nie będzie, ale na pewno warto. Warto teraz jest podjąć decyzję, która ukształtuje Cię na najbliższe miesiące i lata. W tej chwili jest właśnie moment na to, aby zdecydować, czy jesteś w stanie się rozwijać, czy może to, gdzie teraz jesteś w życiu, to już Twój szczyt szczytów.

W rozmowie z innym klientem spotkałem się z klasyczną już reakcją na pytanie: “Gdzie widzisz siebie / Co chciałbyś robić za pięć lat?”. To w rzeczywistości moje ulubione pytanie jest całkowicie znienawidzone przez innych ludzi. Dlaczego? Ponieważ zmusza ich ono do planowania. Do stworzenia wizji siebie. Do określenia siebie samego w czasie i przestrzeni.

Większość ludzi nie planuje – płyną oni z prądem w bliżej nieokreślonym kierunku. Zrozum, że aby osiągnąć cokolwiek, musisz zacząć działać. Otocz się wartościowymi ludźmi, którzy będą wspierać Cię w Twoich dążeniach do realizacji celów, marzeń. To może skończyć się przeprowadzką lub odcięciem się od niewspierających osób. Wiedz, że w życiu trzeba czasami wykazać się asertywnością, w obliczu ciągłego podkopywania Twoich pomysłów.

Przyda Ci się mentor. To nie ja muszę nim być. Wartościowych i mądrych osób jest pełno w sieci. Poszukaj ich, odnajdź i poznaj ich ścieżkę. Spróbuj stawiać kroki według śladów, które oni już zostawili. Nie daj sobie wmówić, że się czegoś nie da zrobić.

W Twojej głowie są wszystkie ograniczenia. To w niej znajduje się strach i niechęć do sprzedawania czegoś wyjątkowego – do sprzedawania siebie. Właśnie przed tym ludzie mają opór. Nie wierzą w swoją wartość – co można porównać do tego, kiedy próbowałbyś sprzedać coś, co uważasz za całkowicie bezwartościowe.

Jeśli sam siebie nie zareklamujesz, nie sprzedasz, to nikt nie przyjdzie i nie wytypuje Cię, jako “produkt roku”. Przecież ludzie, którzy Cię nie znają, nie mają świadomości tego, jaką wartość reprezentujesz. Dopiero kiedy pokażesz, ile jesteś wart, to ktoś będzie mógł Cię docenić.

To Ty musisz zainicjować wejście na szczyt góry, na którym będziesz mógł umieścić swoją flagę, którą każdy zobaczy, która będzie inspiracją i znakiem dla innych. Wszystko zaczyna się od Ciebie.

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz