Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center, Coaching, Sprzedaż

Bądź jak zwierciadło podczas rozmowy z Klientem!

  • 12 czerwca, 2021

Jak często zdarzyło Ci się zakolegować z osobą o tych samych zainteresowaniach, problemach albo potrzebach? Czy w kontaktach z innymi ludźmi stawiasz częściej na relacje z osobami, z którymi nie podzielacie żadnych wspólnych cech, problemów, poglądów czy może jest wręcz przeciwnie?

Zazwyczaj do grona najbliższych znajomych, dobieramy takie osoby, które są do Nas podobne. Przebywanie w gronie osób o zbliżonych wartościach i nastawieniu jest po prostu milsze, niż z osobami, które mają inne poglądy. Dzieje się tak dlatego, że w ten sposób druga osoba docenia nasz światopogląd, co znacznie poprawia nasze samopoczucie oraz pewność siebie.

Myślisz, że w sprzedaży jest zupełnie inaczej, a o decyzji zakupowej decyduje jedynie cena, rabat albo oferta konkurencji? Jeśli tak, to muszę Cię rozczarować, ale MYLISZ SIĘ!

Pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić, to zadbać o to, aby w rozmowie z Klientem, poznać jego plany, potrzeby oraz samopoczucie. Doceń jego szczerość i spróbuj się utożsamić z jego aktualnym stanem.

Unikaj przy tym sztuczności, patetycznego tonu, przesadnego aktorstwa – nikt nie lubi, gdy mówiąc o swojej sytuacji albo problemach w odpowiedzi słyszy niemal dokładnie powtórzoną własną wypowiedź, jak gdyby słuchał odtwarzaną kasetę. Niech Twoje słowa niosą w sobie dozę empatii i zrozumienia, popracuj nad umiejętnością wczucia się, w sytuację drugiej osoby.

Poniżej znajdziesz krótkie wideo, prezentujące przykładową sytuację klienta oraz proponowaną reakcję na jego położenie – zobacz!

„Odzwierciedlanie to jest zauważanie tego, co klient w danym momencie czuje, myśli i pokazanie mu, że jest dla nas ważny, i że go słuchamy.”

Jeśli Klient nawiąże z Tobą unikalną więź na stopie koleżeńskiej, zaufa Ci, że oferta, którą przedstawiasz jest dla niego najlepszym wyborem. Wykorzystaj to, co usłyszałeś, zbijając w ten sposób obiekcje, zamieniając wady w korzyści. Staraj się mówić tonem oraz językiem takim samym w jakim wypowiada się Twój rozmówca. To sprawi, że podczas rozmowy będzie czuł się bezpiecznie.

Nie rezygnuj zbyt szybko, jeśli nie jesteś ekspertem w takich rozmowach. Nauka sztuki zrozumienia drugiej osoby, zachowując przy tym swój charakter może trochę zająć. Zobaczysz natomiast, że kolejne próby będą przynosić lepsze rezultaty i zwiększy się Twoja skuteczność zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym!

Trzymam kciuki i powodzenia!

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR dotyczący skutecznej metody sprzedażowej, którą przedstawiam krok po kroku, aby każdy mógł ją wprowadzić do swojego działania. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz