Warsztat w Twojej firmie
Przyjadę do Twojej firmy i za pomocą moich metod sprzedaży i budowania zespołu, zwiększę sprzedaż nawet o 27% w ciągu 6 miesięcy. Mój rekord to zwiększenie sprzedaży z 200 000 PLN w jednym miesiącu, do 1.100.000 PLN w następnym.
Chcesz zwiększyć wyniki?
Może dopiero budujesz dział zajmujący się pozyskiwaniem i obsługą klientów przez telefon i chcesz szybko zwiększyć jego efekty?
Prowadzisz firmę i widzisz, że Twój zespół telesprzedawców nie radzi sobie tak dobrze jakbyś chciał, a wiesz, że mógłby sprzedawać więcej?
A może masz doświadczonych pracowników, ale w ostatnim czasie ich motywacja i zaangażowanie stały się chwiejne, a wyniki nieregularne?
Z pewnością potrzebujesz wsparcia. Dam Ci je.
Wiem jak wpłynąć na postawę i nastawienie doświadczonych pracowników, by na nowo wzniecili ogień, dzięki któremu będą bić rekordy sprzedaży i z ochotą nadal robić to, co do tej pory.
Wiem jak ułożyć pracę zespołu, by brakujące klocki trafiły na swoje miejsce, a pracownicy systematycznie i efektywnie robili to, co do nich należy.
WARSZTAT ZAMKNIĘTY
W FIRMIE
Wiem jak pomóc początkującym handlowcom zdobyć pierwsze szlify i położyć solidne fundamenty, pod osiąganie coraz to większych celów.
Wiem jak nauczyć handlowców autentycznej sprzedaży, której nie używa nawet 10% firm w Polsce, a która daje spektakularne efekty wzrostu sprzedaży nawet o 27% w przeciągu 6 miesięcy.
Jakich efektów możesz
się spodziewać?
Specjalizuje się w zwiększaniu sprzedaży w zespołach handlowych oraz modernizowaniu ich poprzez wdrożenie autorskich metod przywództwa i sprzedaży, które wielokrotnie testowałem w mojej organizacji, która była najskuteczniejszym partnerem sprzedaży telefonicznej dla takich firm jak Play czy KRD. Rotacja w moim Contact Center One osiąga niecałe 5% (dla 22% średnio w branży), a opinie o pracy w przeważającej większości są pozytywne, dzięki unikalnej kulturze organizacji tzw. plemiennej.
Dzięki mojemu doświadczeniu zmotywuję Twoich mniej ambitnych pracowników, którym wystarcza najniższa krajowa i nie mają ochoty do zdobywania wielotysięcznych prowizji. Pomogę im wyznaczyć cele i marzenia, które będą dla nich magnesem i silnikiem napędzającym ich do cięższej i bardziej efektywnej pracy. Przede wszystkim jednak: nauczę ich skutecznie sprzedawać, bez wciskania. To da Ci duży wzrost sprzedaży i to od następnego dnia.
Dla kogo powstał Projekt Zamknięty w Firmie?
Firmy
Które posiadają doświadczony dział sprzedaży telefonicznej, ale nie są zadowolone z jego pracy i chcą zmotywować zespół, tchnąć nową energię i zwiększyć umiejętności, by przełożyło się to na wzrost sprzedaży
Przedsiębiorcy
Którzy dopiero budują dział sprzedaży telefonicznej i mają pracowników bez wiedzy i umiejętności, przez co nie mają efektów i należy nauczyć wszystkiego od podstaw, dać im strategię działania, która przyniesie pożądane rezultaty
Firmy rodzinne
W których panuje przyjazna, rodzinna atmosfera, ale brakuje odpowiedzialności za wyniki, pracownicy nie są samodzielni, nie angażują się, nie dowożą oczekiwanych wyników sprzedaży, pomimo dobrych warunków pracy i płacy
3 Elementy nad którymi pracuję na swoich szkoleniach
Podczas pracy pracuję nad trzema poniższymi elementami, a powyższy model działania sprawdza się znakomicie w mojej pracy, ponieważ wszystkie efekty w sprzedaży, zaczynają się w głowie. Handlowcy, którzy chcą być skuteczni, muszą przede wszystkim uwierzyć w to, że potrafią się zmienić, że mogą osiągać ponadprzeciętne rezultaty, pod warunkiem, że zaangażują się w pełni w ich osiągnięcie.
Wiedza 5%
przekazanie teorii na temat sprzedaży, modeli prowadzenia rozmów, komunikacji, słuchania, radzenia sobie z obiekcjami, negocjacji, zamykania sprzedaży, budowania relacji
Umiejętności 45%
szlifowanie w praktyce nabytej wiedzy, podczas scenek symulowanych, pracy w grupach, pracy warsztatowej, a także bieżące korygowanie postaw, zachowań, używanych słów, w trakcie realnych rozmów do klientów
Postawa 50%
zmiana ograniczających przekonań na temat sprzedaży i pieniędzy, budowanie poczucia własnej wartości, pobudzanie ambicji, wyznaczanie celów i kreowanie marzeń, praca nad wiarą w siebie, produkt, firmę i branżę, akceptowanie siebie, zmiana samokonceptu, budowanie pewności siebie i szacunku do siebie.
Kiedy i w jakiej sytuacji moja wizyta w Twojej firmie da najlepsze efekty? Wtedy gdy Twoi pracownicy:
1. Nie angażują się w pracę – wiesz, że mogliby zrobić więcej, ale widzisz, że działają po najmniejszej linii oporu, robią tylko minimum, patrząc na zegarek już od rana, czekają na fajrant bez inicjatywy
2. Nie biorą odpowiedzialności za swoje stanowisko i efekty – tłumaczą się, że brak sprzedaży to wina klientów, rynku, szefa, systemu prowizyjnego, konkurencji, państwa, sąsiada, męża, żony, rodziny – czynników na które nie mają wpływu, zamiast wziąć odpowiedzialność i dowieźć to, na co się z nimi umówiłeś zatrudniając ich
3. Nie są systematyczni – robią coś przez pewien czas, gdy wiedzą, że to kontrolujesz, a później przestają, gdy widzą, że nie grożą im z tego tytułu żadne konsekwencje i sytuacja wraca do stanu pierwotnego, a problem pozostaje nierozwiązany
4. Nie są lojalni – są najemnikami, pracują z Tobą i dla Ciebie, dlatego, że dostają „żołd”, ale kiedy na horyzoncie pojawi się firma, która zapłaci więcej, odejdą i nie będą mieli skrupułów, bo nie trzyma ich w Twojej firmie żaden większy cel
5. Są toksyczni – mają pozycję w firmie, są doświadczeni, ale niszczą zespół, atmosferę od środka, gdyż są zgorzkniali, zdemotywowani i narzekają, psując samopoczucie, zabijając ambicję i gotowość do działania innych
6. Nie są ambitni – nie rozwijają umiejętności, nie czytają książek, nie inwestują pieniędzy w swój rozwój, a przez to nie są w stanie nadążyć za szybko zmieniającym się rynkiem i przez to przegrywają na nim walkę o klienta, ale zamiast coś zmienić, szukają dziury w całym i osiadają na laurach
7. Nie szanują Cię – nie doceniają tego, co dla nich robisz, nie odwdzięczają się za to jak wiele dostają od firmy, nie mają poczucia, że powinni dać z siebie więcej, bo nie rozumieją jak może wyglądać praca w innych firmach i jak dobrze mają w Twojej organizacji
8. Nie mają efektów w sprzedaży – pomimo tego, że masz świetny produkt, nie masz nieograniczonej ilości klientów, a Twoi pracownicy nie potrafią sprzedawać po wyższych cenach, tylko główną techniką sprzedaży jest obniżanie ceny, a głównym powodem jej braku jest wymówka
9. Mają problem na każde rozwiązanie – zamiast realnie chcieć zmienić swoją sytuację finansowo-życiową, wszędzie widzą przeszkody, przez które nie uda im się tego zrobić i zamiast działać, tkwią w patologicznych relacjach, obracają się wokół toksycznych ludzi i przez to są nieszczęśliwi
Jak wygląda współpraca?
1. Zgłaszasz się do mnie z problemem – zaobserwowałeś w swojej firmie problem, z którym sam nie potrafisz sobie poradzić, szukasz wsparcia, autorytetu, specjalisty, mentora, który może Ci pomóc, a więc dzwonisz do mnie lub piszesz jakiego rodzaju pomocy oczekujesz
2. Badam Twoją sytuację – dzwonię do Ciebie i zadaję kilkadziesiąt pytań, w celu dogłębnego zrozumienia wyzwań z jakimi się mierzysz, by na ich podstawie przygotować plan uzdrowienia firmy
3. Diagnozuję problemy – podczas rozmowy dzielę się z Tobą swoją diagnozą, która jest efektem zebranych od Ciebie informacji i mojego 12 lat doświadczenia w sprzedaży, 30 000 rozmów z klientami, historiami 3500 pracowników, których zatrudniłem w firmie i intuicji, która rzadko mnie zawodzi.
4. Przepisuje receptę – przygotowuję dla Ciebie konkretny plan rozwiązania Twoich problemów i przedstawiam Ci go, a także klaruję jakich efektów i kiedy możesz oczekiwać po wdrożeniu planu
5. Realizujemy wdrożenie na miejscu w Twojej firmie – umawiamy się na konkretny termin, podpisujemy umowę, opłacasz fakturę, a ja przyjeżdżam do Ciebie i za pomocą warsztatów, szkolenia lub rozmów indywidualnych z pracownikami, uzdrawiam chore elementy lub rekomenduję działania, które Ty musisz podjąć na własną rękę
6. Ustalamy plan na kolejne 6-12 miesięcy – po tym jak zrealizujemy wdrożenie i jesteś zadowolony z efektów, umawiamy się na długofalową współpracę i pełnię w Twojej firmie funkcję zewnętrznego Menadżero-Trenera (więcej o tym poniżej).
Długoterminowa współpraca
Warsztat Zamknięty w Firmie to nie jest jednorazowe wydarzenie, tylko proces ciągły, zatem jeśli to, co zrobiłem podczas kilkudniowego szkolenia spełniło Twoje oczekiwania i zechcesz aby efekty były stałe, a nie chwilowe, możesz nawiązać ze mną regularną współpracę na 6, 12 lub 24 miesiące. Stanę się wtedy Twoim zewnętrznym wsparciem. Będę pełnić rolę Menadżera i Trenera.
Jak to wygląda w praktyce?
- Raz w miesiącu przyjeżdżam do siedziby firmy i pracuję indywidualnie z handlowcami
- Kontroluję sposób i poziom wdrażania wiedzy ze szkolenia i koryguję kurs, jeśli ktoś nie stosuje się do ustaleń
- Aktualizuję wiedzę osobom, które dołączyły do zespołu, a nie było ich na pierwszym szkoleniu
- Rozmawiam z każdym z nich o ich rozmowach, o bieżącym miesiącu, trudnościach, ale też planach i strategii działania, celach finansowych i sprzedażowych
- Wspomagam ich mentalnie, pomagając zrealizować cele sprzedażowe żeby zarobić „X” PLN
- Przy mnie dzwonią do klientów, a ja podpowiadam im na bieżąco co mają powiedzieć, by umówić spotkanie/sprzedać + co mogą zrobić w kolejnych rozmowach, żeby mieć większy efekt, wg zasady SSC (start, stop, continue)
- Prowadzę z nimi regularny coaching sprzedażowy lub lifestylowy (jest to podnoszenie motywacji, wyznaczenie celów, czasem kop w tyłek itp.)
- Jestem zewnętrznym audytorem poziomu jakości rozmów telefonicznych
- Wchodzę w dwie role: trenera i menadżera (proporcje 70/30), albo jak kto woli: mamy i taty. Kiedy trzeba to zmotywuje, wesprę, wysłucham i pomogę, a innym razem skontroluje, skontruje, będę wymagał i oczekiwał.
- Czasem powiem to, co szef chciałby powiedzieć, ale z moich ust będzie miało większą moc, bo jestem zewnętrznym autorytetem
Skąd pewność, że robię to dobrze?
obrotu w firmie w 5 lat
wyszkolonych menadżerów i trenerów sprzedaży
zbudowanych zespołów sprzedaży telefonicznej
zatrudnionych pracowników w ciągu 6 lat
pracowników w firmie w drugim miesiącu istnienia
realizacji targetu w korporacji, najlepszy zespół sprzedaży spośród 70-ciu
Lider w Polsce
- Lider sprzedaży B2C w latach 2013-2014 dla PLAY (1500 abonamentów na miesiąc)
- Lider sprzedaży B2B w Polsce w 2015 – KRD
- Lider sprzedaży B2B w nowych aktywacjach numerów dla T-mobile w październiku 2018
Certyfikowany trener Brian Tracy International
Jak wygląda szkolenie w firmie z Froniem?
Referencje
Firmy z którymi współpracowałem
- trenera, który uczy, wspiera, pomaga, prowadzi coachingi, podpowiada
- menadżera, który rozlicza, wymaga, kontroluje, oczekuje