Najskuteczniejsze Techniki: Sprzedaży, Perswazji, Negocjacji – Wszech Czasów
Gdybym Ci powiedział, że da się sprzedać wszystko, każdemu. Uwierzyłbyś w to? Pewnie nie. A gdybym powiedział, że da się sprzedać prawie wszystko, prawie każdemu?
Już lepiej? Nie ma 100% skutecznych metod sprzedaży, które działają na każdego człowieka jednakowo, bo każdy klient jest inny.
Wiem jednak, że jeśli ktoś zna tylko młotek, to wszędzie widzi gwoździe. Co zatem powiesz na to, by poznać techniki sprzedaży, perswazji, negocjacji, dzięki którym będziesz w stanie sprzedawać tak skutecznie jak nigdy dotąd, każdemu typowi klienta?
W tym poradniku zaprezentuję Ci kilkaset najlepszych technik sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej, które zostały wymyślone na przestrzeni ostatnich stu lat!
Pamiętaj jednak, że to nie techniki sprzedają, tylko Ty, więc może się okazać,że jedna technika przypasuje Ci bardziej, a inna mniej lub jedna będzie działać na określony typ klienta, a inna nie. Tak czy inaczej wiedza, którą otrzymasz może uczynić Cię ekspertem od sprzedaży i dać Ci nieporównywalnie większe efekty w sprzedaży niż teraz. Baw się tą wiedzą, łącz ze sobą, mieszaj, próbuj stosować w różnych konfiguracjach i nie zrażaj się, jeśli nie odniesiesz od razu sukcesu.
Metody, które przekażę Ci w tym poradniku działają i zostały wielokrotnie przetestowane przeze mnie podczas mojej 11 letniej kariery jako sprzedawca, menadżer, przedsiębiorca.
Część z tych technik może być postrzegana jako nieetyczna lub przypomina manipulację.
Nie ma jednak rzeczy z gruntu złych bądź dobrych, to ludzie nadają im znaczenie.
Możesz więc używać tych metod w dobrym bądź niecnym celu – to zależy tylko od Ciebie.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych!
Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.
Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.
Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.
Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.
Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
Chcesz zostać Mistrzem Sprzedaży?
Oto czego się nauczysz:
- 32 Techniki Sprzedaży
- 24 Techniki Perswazji
- 70 Technik Negocjacji
- Jak zamykać sprzedaż za pomocą metody Franklina
- Jak zbijać obiekcje za pomocą przedefiniowania
- Jak budować relacje za pomocą magii dotyku
- Jak negocjować za pomocą techniki pustego portfela
- Jak zrobić pierwsze wrażenie za pomocą prawa identyfikacji
- Prawie 130 technik do użycia na najważniejsze problemy w sprzedaży i negocjacjach
Spis treści
Nożem można kogoś zabić albo posmarować chleb, a pistoletem odebrać życie niewinnej ofierze lub zabić zamachowca z pasem Szahida i uratować kilkuset niewinnych ludzi.
Techniki mogą służyć do perswazji, czyli przekonywania kogoś w celu osiągnięcia wzajemnych korzyści (mama przekonuje dziecko by ubrało czapkę do przedszkola – dziecko będzie zdrowe, a mama nie wyda pieniędzy na lekarstwa) lub do manipulacji, czyli osiągnięcia własnych korzyści kosztem innych (oszust wyłudza Twoje pieniądze pod pretekstem zbiórki na chore dzieci).
To nie narzędzie jest niemoralne, tylko osoba, które je wykorzystuje. Nie strzelaj zatem do posłańca, ja tylko pokazuję Ci możliwości, od Ciebie zależy jak będziesz z nich korzystać. Nie bój się ich stosować i zachęcam Cię do próbowania, bo każdy z Twoich klientów jest inny i na każdego będzie działało coś innego. Jeśli jedna technika nie da efektu, sięgnij po drugą, a potem po trzecią, czwartą itd.
Pamiętaj, że to Ty jesteś dla siebie najlepszą techniką: najlepszą szansą na sprzedaż i największą przeszkodą. Uwierz w to, że jesteś w stanie osiągać sukcesy w tym fachu i nigdy się nie poddawaj. Kiedy staniesz w kolejce do bycia najlepszym sprzedawcą w firmie, w branży, w zespole to stój w niej i nieustannie ulepszaj swój warsztat. Jeśli wytrwasz, to efekty przejdą Twoje wyobrażenia – gwarantuję Ci to.
Dla kogo jest ta książka?
- dla przedsiębiorców sprzedających swoje towary w sklepie, przez internet, w mailingu, przez telefon
- dla sprzedawców w sklepie: odzież, produkty spożywcze, gastronomia, usługi itp.
- dla sprzedawców telefonicznych: kredyty, ubezpieczenia, energetyka, finanse, bankowość, telekomunikacja itp.
- dla handlowców terenowych spotykających się z klientami
- dla dyrektorów sprzedaży, który chcą nauczyć swój zespół sprzedawania
- dla każdego kto chce wiedzieć jak manipulują nim sklepy i chce się przed tym bronić.
O autorze
Przedsiębiorca, mentalista sprzedaży, konsultant biznesu. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży” i „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 właściciel outsourcingowego call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób.
Od ponad dekady związany z branżą contact center, zaczynał jako telemarketer, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy, przez menadżera zespołu, po kierownika projektu i zarządzanie grupą 130 osób. Laureat statuetki Ambasador Call Center, w kategorii Manager, za działalność biznesową i edukacyjną.
W życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon. Zatrudnił w swojej firmie ponad 3500 osób w ciągu 6 lat. Współpracował i szkolił w takich firmach jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży: saleup.pl, z setkami godzin materiałów video zwiększającymi zdolności sprzedażowe handlowców z każdej branży.
Autor kursów on-line „23 Strategie Wybitnych Sprzedawców” i „23 Strategie Wybitnych Menadżerów” , które ukończyło ponad 1100 osób w ciągu 2 lat. W całej Polsce prowadzi inspirujące spotkania społeczności Success Mind Club, na których pokazuje w jaki sposób żyć spełnionym życiem pracując w branży sprzedaży. Organizuje szkolenia zamknięte, webinary i występuje na licznych konferencjach, jako ekspert od sprzedaży telefonicznej i budowania zespołów sprzedaży
Opinie uczestników poprzednich szkoleń
Dominik Kowalski
Specjalista
They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.
Dominik Kowalski
Specjalista
They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.