Lead Generation
201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon
Czy chciałbyś już od jutra sprzedawać o 35% więcej niż do tej pory? Ta książka jest dla Ciebie. To zbiór konkretnych wskazówek i tipów, których zastosowanie w rozmowie handlowej, da Ci natychmiastowe efekty.
Książka ta tak samo jak poprzednie powstała dzięki moim fanom i klientom, którzy niezmiennie od początku mojej kariery coacha poszukują rady, jak pozyskiwać więcej klientów i odnieść sukces w sprzedaży swoich produktów. Niestety nie ma złotego środka, który jak za pomocą czarodziejskiej różdżki sprawi, że nagle każdy sprzedawca będzie realizował swój cel.
Zamiast tego mogę zaproponować Ci narzędzia, które nie tylko zbudują Twoja pewność siebie podczas rozmów, ale dodatkowo umożliwią swobodny dobór techniki do rozmówcy.
Do tematu podszedłem holistycznie, dlatego książkę dedykuje nie tylko osobom, które siedzą w sprzedaży od lat i potrzebują dodatkowego przysłowiowego kopa. Jeśli więc stawiasz pierwsze kroki w sprzedaży i dopiero uczysz się jak to robić, będzie to dla ciebie idealne kompendium wiedzy oparte na praktyce, które sprawi, że wiatr w twoich żaglach zawieje mocniej niż dotychczas.
Zgodnie ze średniowiecznym powiedzeniem: "Nie kupuj kota w worku" - oto spis treści Generatora Leadów.
Jak widzisz książka ta zawiera szereg konkretnych, prostych do wdrożenia wskazówek, których zastosowanie w Twoich rozmowach pozwoli Ci osiągać ponadprzeciętne rezultaty w zakresie pracy z telefonem w kontakcie z klientem.
Nie jest to fizyka kwantowa, która przyprawi Cię o mdłości, a zbiór najbardziej przydatnej wiedzy, która uczyni Cię prawdziwym sprzedawcą z krwi i kości, osiągającym najlepsze wyniki sprzedażowe w całej firmie, ponieważ w każdym z rozdziałów znajdziesz aż kilkadziesiąt podpowiedzi, w jaki sposób się komunikować, negocjować i prowadzić swobodną, a zarazem skuteczną rozmowę z klientem.
Dowiesz się jak wpłynąć na swój umysł i otoczenie oraz jakich narzędzi użyć, by zrealizować swój cel.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych!
Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.
Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.
Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.
Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.
Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
Praktyka czyni mistrza!
Wierzę, że wnioski z moich 30 000 rozmów przez telefon oraz ponad 10 milionów rozmów wykonanych przez naszych pracowników, będzie doskonałą bazą wiedzy o pozyskiwaniu klientów przez telefon, jakiej brakowało na polskim rynku.
Po 15 latach praktyki mogę z czystym sumieniem przekazać swoją wiedzę, która będzie gotowym narzędziem w Twojej pracy.
Kupujesz = Zyskujesz
- gotowe podpowiedzi, w jaki sposób prowadzić rozmowę z klientem
- nauczysz się wpływać na swoje otoczenie, by motywowało Cię do dzwonienia
- poznasz metody na zarządzanie swoimi kontaktami, dzięki którym zapanujesz nad followupami, przestaniesz tracić szanse sprzedażowe i zaczniesz mieć większą kontrolę nad swoją bazą, co przełoży się na łatwiejszy zarobek
- dowiesz się jak rozpoczynać rozmowę z klientem hakiem na uwagę, by nie rzucał słuchawką i chciał rozmawiać
- nauczysz się jakimi metodami budować relację i zaufanie w rozmowie z klientem
- pokażę Ci jak badać potrzeby klientów, by wiedzieć czego oczekują i co należy im zaoferować by chcieli to kupić
- zdradzę Ci sekrety, które znają tylko nieliczni sprzedawcy, dotyczące tego jak budować relacje z klientami przez telefon
- pokażę Ci jak prezentować rozwiązanie, by wzbudzać potrzebę posiadania tego co sprzedajesz
- poznasz kilka skutecznych technik rozbrajania obiekcji, dzięki czemu klienci będą częściej kupować
- nauczysz się jak zamykać sprzedaż, dzięki temu zmniejszysz ilość odmów i zwiększysz efekty w swojej pracy
- wreszcie zrozumiesz jak to jest, że są handlowcy, którzy w swojej pracy bazują przede wszystkim na poleceniach i skopiujesz ich metody działania, co sprawi, że będziesz mógł dzwonić mniej a zarobisz więcej
Jedna jaskółka wiosny nie czyni...
- ponad 60 branż z którymi współpracowałem w zakresie sprzedaży, umawiania spotkań, pozyskiwania zleceń przez telefon
- moich doświadczeń tego co działa w kontakcie w polskim klientem, na polskim rynku
Więc jak sam widzisz, musisz nauczyć się wykorzystywać tą wiedzę w praktyce, szukając swojego sposobu na sukces.
Opinie uczestników poprzednich szkoleń
Dominik Kowalski
Specjalista
They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.
Dominik Kowalski
Specjalista
They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.
Kup teraz PAKIET 1
Lead Generation 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - wersja papierowa
59 zł
Kup teraz PAKIET 2
Lead Generation
201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - wersja papierowa + ebook
108 zł 69 zł
Kup teraz PAKIET 3
Lead Generation
201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon + Najskuteczniejsze Techniki Sprzedaży, Perswazji Negocjacji - wszech czasów - wersje papierowe + ebook
240 zł 99 zł
O autorze
Przedsiębiorca, mentalista sprzedaży, konsultant biznesu. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży” i „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 właściciel outsourcingowego call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób.
Od ponad dekady związany z branżą contact center, zaczynał jako telemarketer, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy, przez menadżera zespołu, po kierownika projektu i zarządzanie grupą 130 osób. Laureat statuetki Ambasador Call Center, w kategorii Manager, za działalność biznesową i edukacyjną.
W życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon. Zatrudnił w swojej firmie ponad 3500 osób w ciągu 6 lat. Współpracował i szkolił w takich firmach jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży: saleup.pl, z setkami godzin materiałów video zwiększającymi zdolności sprzedażowe handlowców z każdej branży.
Autor kursów on-line „23 Strategie Wybitnych Sprzedawców” i „23 Strategie Wybitnych Menadżerów” , które ukończyło ponad 1100 osób w ciągu 2 lat. W całej Polsce prowadzi inspirujące spotkania społeczności Success Mind Club, na których pokazuje w jaki sposób żyć spełnionym życiem pracując w branży sprzedaży. Organizuje szkolenia zamknięte, webinary i występuje na licznych konferencjach, jako ekspert od sprzedaży telefonicznej i budowania zespołów sprzedaży
Dziękuję za zaufanie, jakim mnie darzysz, korzystając z kolejnej książki, którą dla Ciebie napisałem. Książka ta, jak praktycznie wszystkie poprzednie, powstała dzięki moim fanom i klientom, gdyż to oni na niezliczonych spotkaniach, warsztatach, konsultacjach czy wystąpieniach zadawali mi pytania o najlepsze praktyki, które warto stosować w procesie poszukiwania klientów.
Pamiętaj jednak, że to Ty jesteś dla siebie najlepszą techniką: najlepszą szansą na sprzedaż i największą przeszkodą. Uwierz w to, że jesteś w stanie osiągać sukcesy w tym fachu i nigdy się nie poddawaj. Kiedy staniesz w kolejce do bycia najlepszym sprzedawcą w firmie, w branży, w zespole – to stój w niej i nieustannie ulepszaj swój warsztat.
Jeśli wytrwasz, to efekty przejdą Twoje wyobrażenia –
gwarantuję Ci to.