Przejdź do treści
Bezpłatne Szkolenie
Zaproś Trenera do firmy

100 Taktycznych Zasad Przywództwa

Budowanie silnych, lojalnych i efektywnych zespołów sprzedażowych w polskich warunkach potrafi być nie lada wyzwaniem nawet dla najzdolniejszego menadżera lub przedsiębiorcy.

ZAMÓW EGZEMPLARZ

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych!

Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.

Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.

Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.

Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.

ZAMÓW EGZEMPLARZ

Rozwijasz karierę jako sprzedawca lub
prowadzisz zatrudniasz handlowców?

Oto czego się nauczysz?

  • exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
  • Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
  • Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mol
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, s
  • ed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore m
  • agna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostru
ZAMÓW EGZEMPLARZ

Spis treści

Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.

Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.

Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.

Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.

Rozdział I
PLANOWANIE
Rozdział II
ORGANIZOWANIE
Rozdział III
KIEROWANIE
Rozdział IV
MOTYWOWANIE
Rozdział V
KONTROLA
Rozdział I
PLANOWANIE

Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania. 

Główna korzyść: staniesz się doskonałym strategiem, który widzi szerzej, rozumie więcej i błyskawicznie podejmuje trafne decyzje – słowem: nauczysz się przewidywać nieprzewidywalne.

Rozdział II
ORGANIZOWANIE

Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie. 

Główna korzyść: staniesz się sprawnym organizatorem, który trzyma rękę na bijącym pulsie zespołu i nic nie umknie Twojej wytężonej uwadze – słowem: zaczniesz reżyserować drogę do sukcesu

Rozdział III
KIEROWANIE

W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.

Główna korzyść: przestaniesz być leniwym menadżerem zza biurka, a staniesz się odważnym przywódcą, który na froncie prowadzi swoich ludzi ku wielkim sukcesom – słowem: zdobędziesz respekt w teamie

Rozdział IV
MOTYWOWANIE

Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.

Główna korzyść: będziesz w stanie wyciągnąć z mentalnego dołka nawet najtrudniejszy przypadek w firmie – i to w ciągu kilku minut rozmowy – słowem: zaczniesz panować nad umysłami

Rozdział V
KONTROLA

Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy. 

Główna korzyść: nauczysz się stawiać sprawy jasno, wymagać efektów i oczekiwać realizacji zadań, pomimo wszystkich wymówek jakie istnieją – słowem: zaczną wykonywać dokładnie to, czego chcesz

Rozdział I
PLANOWANIE
Rozdział II
ORGANIZOWANIE
Rozdział III
KIEROWANIE
Rozdział IV
MOTYWOWANIE
Rozdział V
KONTROLA
Rozdział I
PLANOWANIE

Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania. 

Główna korzyść: staniesz się doskonałym strategiem, który widzi szerzej, rozumie więcej i błyskawicznie podejmuje trafne decyzje – słowem: nauczysz się przewidywać nieprzewidywalne.

Rozdział II
ORGANIZOWANIE

Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie. 

Główna korzyść: staniesz się sprawnym organizatorem, który trzyma rękę na bijącym pulsie zespołu i nic nie umknie Twojej wytężonej uwadze – słowem: zaczniesz reżyserować drogę do sukcesu

Rozdział III
KIEROWANIE

W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.

Główna korzyść: przestaniesz być leniwym menadżerem zza biurka, a staniesz się odważnym przywódcą, który na froncie prowadzi swoich ludzi ku wielkim sukcesom – słowem: zdobędziesz respekt w teamie

Rozdział IV
MOTYWOWANIE

Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.

Główna korzyść: będziesz w stanie wyciągnąć z mentalnego dołka nawet najtrudniejszy przypadek w firmie – i to w ciągu kilku minut rozmowy – słowem: zaczniesz panować nad umysłami

Rozdział V
KONTROLA

Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy. 

Główna korzyść: nauczysz się stawiać sprawy jasno, wymagać efektów i oczekiwać realizacji zadań, pomimo wszystkich wymówek jakie istnieją – słowem: zaczną wykonywać dokładnie to, czego chcesz

O autorze

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse. boris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse. .Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse. boris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse. .

Opinie uczestników poprzednich szkoleń

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

BIORĘ UDZIAŁ!

Kup teraz

100 Taktycznych
Zasad Przywództwa

kopia książki w formacie papierowym
BONUS: Bonus 1
BONUS: Bonus 2

39zł

KUP TERAZ

Kontakt

Formularz kontaktowy

Bezpośredni kontakt

Infolinia

+48 537371586

Klienci indywidualni

biuro@karolfron.pl

Klienci biznesowi

biznes@karolfron.pl

Media i współpraca

biznes@karolfron.pl

Obsługa klienta i reklamacje

biuro@karolfron.pl

ZOBACZ OPINIE W GOOGLE

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

ZOBACZ OPINIE GOOGLE

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2025 | Wykonanie Two Colours

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Zaproś Trenera do firmy
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Zaproś Trenera do firmy
  • Kontakt