Skip to content
Bezpłatne Szkolenie

100 Taktycznych Zasad Przywództwa

Budowanie silnych, lojalnych i efektywnych zespołów sprzedażowych w polskich warunkach potrafi być nie lada wyzwaniem nawet dla najzdolniejszego menadżera lub przedsiębiorcy.

ZAMÓW EGZEMPLARZ

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych!

Odtwórz wideo

Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.

Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.

Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.

Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.

ZAMÓW EGZEMPLARZ

Rozwijasz karierę jako sprzedawca lub
prowadzisz zatrudniasz handlowców?

Oto czego się nauczysz?

  • exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
  • Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
  • Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mol
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, s
  • ed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore m
  • agna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostru
ZAMÓW EGZEMPLARZ

Spis treści

Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.

Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.

Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.

Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje.

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.

Rozdział I
PLANOWANIE
Rozdział II
ORGANIZOWANIE
Rozdział III
KIEROWANIE
Rozdział IV
MOTYWOWANIE
Rozdział V
KONTROLA
Rozdział I
PLANOWANIE

Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania. 

Główna korzyść: staniesz się doskonałym strategiem, który widzi szerzej, rozumie więcej i błyskawicznie podejmuje trafne decyzje – słowem: nauczysz się przewidywać nieprzewidywalne.

Rozdział II
ORGANIZOWANIE

Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie. 

Główna korzyść: staniesz się sprawnym organizatorem, który trzyma rękę na bijącym pulsie zespołu i nic nie umknie Twojej wytężonej uwadze – słowem: zaczniesz reżyserować drogę do sukcesu

Rozdział III
KIEROWANIE

W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.

Główna korzyść: przestaniesz być leniwym menadżerem zza biurka, a staniesz się odważnym przywódcą, który na froncie prowadzi swoich ludzi ku wielkim sukcesom – słowem: zdobędziesz respekt w teamie

Rozdział IV
MOTYWOWANIE

Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.

Główna korzyść: będziesz w stanie wyciągnąć z mentalnego dołka nawet najtrudniejszy przypadek w firmie – i to w ciągu kilku minut rozmowy – słowem: zaczniesz panować nad umysłami

Rozdział V
KONTROLA

Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy. 

Główna korzyść: nauczysz się stawiać sprawy jasno, wymagać efektów i oczekiwać realizacji zadań, pomimo wszystkich wymówek jakie istnieją – słowem: zaczną wykonywać dokładnie to, czego chcesz

Rozdział I
PLANOWANIE
Rozdział II
ORGANIZOWANIE
Rozdział III
KIEROWANIE
Rozdział IV
MOTYWOWANIE
Rozdział V
KONTROLA
Rozdział I
PLANOWANIE

Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania. 

Główna korzyść: staniesz się doskonałym strategiem, który widzi szerzej, rozumie więcej i błyskawicznie podejmuje trafne decyzje – słowem: nauczysz się przewidywać nieprzewidywalne.

Rozdział II
ORGANIZOWANIE

Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie. 

Główna korzyść: staniesz się sprawnym organizatorem, który trzyma rękę na bijącym pulsie zespołu i nic nie umknie Twojej wytężonej uwadze – słowem: zaczniesz reżyserować drogę do sukcesu

Rozdział III
KIEROWANIE

W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.

Główna korzyść: przestaniesz być leniwym menadżerem zza biurka, a staniesz się odważnym przywódcą, który na froncie prowadzi swoich ludzi ku wielkim sukcesom – słowem: zdobędziesz respekt w teamie

Rozdział IV
MOTYWOWANIE

Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.

Główna korzyść: będziesz w stanie wyciągnąć z mentalnego dołka nawet najtrudniejszy przypadek w firmie – i to w ciągu kilku minut rozmowy – słowem: zaczniesz panować nad umysłami

Rozdział V
KONTROLA

Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy. 

Główna korzyść: nauczysz się stawiać sprawy jasno, wymagać efektów i oczekiwać realizacji zadań, pomimo wszystkich wymówek jakie istnieją – słowem: zaczną wykonywać dokładnie to, czego chcesz

O autorze

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse. boris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse. .Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse. boris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse. .

Opinie uczestników poprzednich szkoleń

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Dominik Kowalski
Specjalista

They really are a scream the addams Family making your way in the old word they really are a scream the miss ad dams family making your way in today different strokes the story.

Poprzedni
Następny
BIORĘ UDZIAŁ!

Kup teraz

100 Taktycznych
Zasad Przywództwa

kopia książki w formacie papierowym
BONUS: Bonus 1
BONUS: Bonus 2

39zł

KUP TERAZ

Kontakt

Formularz kontaktowy

Bezpośredni kontakt

Klienci indywidualni

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701 – Marcin

Klienci biznesowi

biznes@karolfron.pl
+48 731 555 524

Media i współpraca

biznes@karolfron.pl
+48 731 555 524

Obsługa klienta i reklamacje

biuro@karolfron.pl
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz