Dzień w Call Center
PRZEDSIĘBIORCO – Przyjedź do mojego call center na CAŁY DZIEŃ i poznaj strategie na wygenerowanie sprzedaży na 6 mln PLN w ciągu 4 lat.
Zobacz jak wygląda zespół naszego Call Center
Contact Center One to call center budowane wg idei i wartości, które przekazuje Karol Froń. W końcu możesz zobaczyć „od kuchni” jak wygląda organizacja tej organizacji i w praktycznie przenieść ten model do swojego biznesu.
Zobacz również naszego bloga:
PRZEDSIĘBIORCO
Przyjedź do mojego call center na CAŁY DZIEŃ i poznaj strategie na wygenerowanie sprzedaży na 6 mln PLN w ciągu 4 lat.
Zastanawiam się co byś powiedział, gdybym zdradził Ci moje najskrytsze metody zarządzania i sprzedaży, które pomogły mi osiągnąć ponad 6 mln przychodu w ciągu 4,5 roku istnienia mojego call center Contact Center One?
Gdybyś miał okazję zobaczyć od środka jak funkcjonuje sprawnie działająca machina, w której każdego dnia 40 osób wykonuje ponad 3200 rozmów z klientami, a kadra menadżerska i trenerska używając najlepszych strategii zarządzania i szkolenia, rodem z korporacji, ale dopasowanych do małego i średniego przedsiębiorstwa i rynku pracownika, zwiększa skuteczność handlowców po jednej rozmowie coachingowej nawet o 73%, w ciągu kolejnych 3 dni, to chciałbyś dowiedzieć się więcej? .
To co przygotowałem to prawdziwa bomba jakiej nie oferuje żadna inna firma sprzedażowa w Polsce. Co zatem konkretnie chce Ci powiedzieć?
Podczas setek szkoleń i rozmów z właścicielami firm, zauważyłem, że przedsiębiorcy zatrudniający pracowników, borykają się zazwyczaj z tymi samymi problemami.
1. Poziom sprzedaży nie jest stabilny i jest zależny od indywidualnych predyspozycji handlowców, które są zmienne, a nie od wdrożonego planu i realizowanej strategii sprzedaży
2. Szefowie użerają się z pracownikami, którzy są zdemotywowani i demotywują swoim narzekaniem innych
3. Pracownikom nie chce się dzwonić do nowych klientów, a ich główną wymówką na brak wyników jest to, że cold calling nie działa
4. Pracownicy nie mają jasno wydzielonych obowiązków i nikt tak naprawdę do końca nie wie co należy do jego obowiązków
5. Brak procedur na podstawowe działania i procesy, przez co praca jest nieefektywna i jest dużo „pustych przebiegów”
6. Nowi handlowcy są zostawieni sami sobie, przez co nie są odpowiednio wyszkoleni, szybko tracą zapał i łapią złe nawyki, przez które nie sprzedają, a w konsekwencji odchodzą z miejsca pracy generując koszty nowych rekrutacji
7. Zespół nie pracuje samodzielnie i wymaga ciągłej kontroli ze strony szefa, co sprawia, że szef musi być w firmie non stop i bawić się w mikrozarządzanie, przez co nie ma czasu na działanie strategiczne
8. Handlowcy nie mają wyznaczonych celów i nie są z nich rozliczani, przez co pracują na stanowisku, nawet gdy są nierentowni i powinni być już dawno zwolnieni
9. Poszczególne działy nie współpracują ze sobą, żywiąc do siebie jawną wrogość lub ukrytą niechęć, co w obu przypadkach wpływa na atmosferę w pracy, a ona bezpośrednio przekłada się na wyniki i przychody
Rozwiązania:
1. Pokażę Ci sprawdzone metody zarządzania personelem, które zagwarantują Ci zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie
2. Dostaniesz starannie wyselekcjonowane metody pracy z zespołem i spisane w formie procedur, gotowych do wdrożenia u siebie w firmie, dzięki którym uporządkujesz pracę zespołu
3. Zobaczysz na własne oczy jak wygląda na co dzień kierowanie kilkudziesięcioosobowym zespołem sprzedawców, bo doświadczysz tego spędzając cały dzień w środku tego zespołu
4. Weźmiesz udział w spotkaniach menadżera z zespołem i zobaczysz w jaki sposób na co dzień motywuje on zespół do pracy
5. Zobaczysz jak ułożyć pracę różnych działów, aby cała firma działała szybko, sprawnie i przede wszystkim efektywnie
6. Dowiesz się jak sprawić żeby demotywujący pracownicy przestali psuć atmosferę i zaczęli współpracować z resztą zespołu
7. Poznasz strategie zarządzania operacyjnego, czyli codziennego funkcjonowania, której konsekwentne stosowanie na Ci stabilne i wysokie wyniki w sprzedaży
8. Zapobiegniesz rotacji w swojej firmie widząc jak postępować z pracownikami aby czuli przywiązanie do organizacji, mieli wysoką motywację do działania i odpowiednie umiejętności do osiągania celów
Oferta
Gdybyś chciał wziąć udział w studiach podyplomowych MBA, na których otrzymałbyś teorie na temat zarządzania firmą, to musiałbyś zapłacić za nie nawet
86 000zł!
Tak na dobrą sprawę, pytanie brzmi ile pieniędzy tracisz każdego miesiąca z powodu tego, że nie masz odpowiedniej wiedzy i nie wdrażasz wymaganych procedur do swojego modelu zarządzania?
Gdyby ktoś „wpuścił Cię” do Twojego biznesu, o ile w ogóle byłoby to możliwe, to musiałbyś zapłacić za to kilkadziesiąt tysięcy złotych, a i tak nie miałbyś pewności, że dowiesz się tego co powinieneś, a nie tego co firma chciałaby Ci pokazać.
U mnie możesz zobaczyć wszystko od środka, dostając wgląd w mój biznes na cały dzień pracy, czyli od 8 do 17!
Możesz to zrobić za ułamek kwoty, którą normalnie musiałbyś wydać na indywidualne konsultacje z prezesami i właścicielami biznesów zatrudniających kilkadziesiąt albo kilkaset osób.
Moja propozycja jest następująca.
Spędzasz cały dzień ze mną, moją żoną Karoliną, która odpowiada za prowadzenie i zarządzanie całym oddziałem, z moimi trenerami i menadżerami, którzy pokażą Ci swoje najlepsze praktyki, gotowe do zastosowania w Twoim biznesie 1:1.
Inwestycja w takie indywidualne konsultacje, to tylko 9000 zł netto za jeden dzień.
Jeśli chcesz dowiedzieć się ode mnie szczegółów, bo nie wiesz jeszcze do końca czy taka wizyta w mojej firmie jest na pewno dla Ciebie, skontaktuj się ze mną telefonicznie i wspólnie ustalimy jak bardzo to spotkanie może pomóc Ci rozwinąć Twój biznes. .
Dlaczego uważam, że mogę Ci pomóc:
- od 2007 pracuję w sprzedaży, z czego przez 5 lat w największym call center w Polsce – CCIG, a od 6 prowadzę dwa biznesy: call center i firmę edukacyjną SMC24
- nasza spółka Contact Center One Sp. z o.o. w latach 2013-2017 osiągnęła przychód na poziomie 6 mln PLN, generując miesięczne obroty na poziomie 300 000 zł
- zatrudnialiśmy w naszej firmie nawet 140 pracowników jednocześnie, z czego ponad 20 osób stanowiło kadrę zarządzającą
- przez naszą firmę przeszło w ciągu 6 lat ponad 3500 pracowników
- w latach 2013-2014 byliśmy największym call center dla sieci komórkowej PLAY w Polsce, pozyskując dla nich ponad 1500 klientów miesięcznie (dla porównania: jeden dobry sprzedawca pozyskuje ok 20 klientów)
- współpracowaliśmy z takimi firmami jak KRD, Fortum, Play, Orange, T-mobile, a także z ponad 70 innymi firmami z branż ubezpieczeń, finansów, kredytów, nieruchomości, energetyki, telekomunikacji, rolnictwa itp.
- wyszkoliłem w życiu ponad 30 menadżerów zespołów, wykonałem grubo ponad 30 000 rozmów z klientami i pomogę także Twojej firmie
Opinie
Imię Nazwisko
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur suscipit, nulla vel imperdiet ornare, mauris odio dapibus neque, at iaculis neque sapien in nibh. Curabitur pulvinar tortor placerat velit sagittis, nec fermentum est tempus. Sed diam tellus, dignissim ut pretium in, tempor tempus enim. Pellentesque gravida neque finibus, congue eros sit amet, rhoncus risus. Proin dictum vestibulum libero. Aenean dolor orci, vulputate vitae volutpat et, dictum vitae felis. Suspendisse id vehicula enim.
Skąd pewność, że robię to dobrze?
obrotu w 5 lat
rozmów telefonicznych miesięcznie w firmie
wyszkolonych menadżerów i trenerów sprzedaży
zbudowanych zespołów sprzedaży telefonicznej
zatrudnionych pracowników w ciągu 5 lat
pracowników w firmie w drugim miesiącu istnienia
realizacji targetu w korporacji, najlepszy zespół sprzedaży spośród 70-ciu
Lider w Polsce
- Lider sprzedaży B2C w latach 2013-2014 dla PLAY (1500 abonamentów na miesiąc)
- Lider sprzedaży B2B w Polsce w 2015 – KRD
- Lider sprzedaży B2B w nowych aktywacjach numerów dla T-mobile w październiku 2018