Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja, Przywództwo

Wzmocnij swoją efektywność!

  • 29 listopada, 2021

Cześć! Czy wiesz co jest jedną z najgroźniejszych pułapek czyhających na Twój cenny czas i zmniejszających Twoją efektywność? Jak sprawić, żeby ona wzrosła i żebyś osiągał lepsze efekty swojej pracy? Dowiesz się tego wszystkiego z dzisiejszego artykułu. 

Media społecznościowe są pułapką na Ciebie i Twoją uwagę. Dane, które zostawiamy w mediach społecznościowych krążą już po gigantach internetu, takie jak największe portale społecznościowe albo platformy zakupowe i usługowe. Te największe firmy z kolei bezlitośnie wykorzystują wszystkie pozyskane informacje dopasowując swoje treści, wyświetlane reklamy, posty, produkty, które widzisz przed swymi oczami, idealnie do Twoich potrzeb i zainteresowań.  

Giganci sieci przez wyświetlane treści są w stanie wpływać na nasze wybory i decyzje. Treści wyświetlane w internecie dostosowane są do naszego stylu życia, naszej diety, upodobań, poglądów politycznych i wielu innych elementów naszej codzienności. Dane, które oddajemy sieci są warte fortunę. Nie sposób ich przecenić, ponieważ obecnie takie informacje są niemal najcenniejszą walutą. 

Płacimy tą cenę, chociaż wielu robi to nieświadomie. Jest to cena wygody i dostępu do informacji, w zamian, za informacje o nas. Internet wie o Tobie więcej niż Ty sam. Algorytmy sieci są w stanie stwierdzić kiedy będą miały miejsce konkretne wydarzenia w Twoim życiu. Kiedy czekają Cię rozstania, rodzina, nowe ciuchy, dom. 

Komentując wydarzenia, posty, zdjęcia innych ludzi udostępniasz tych samym furtkę do swojego świata. Każdy może zobaczyć Twój komentarz, każdy może Cię zaobserwować, poznać lepiej Twój styl życia i obyczaje. 

Powyższe, brak prywatności, sprzedaż danych, brak kontroli nad tym, ile inni wiedzą o Tobie jest pierwszy zagrożeniem płynącym z internetu. Pierwszy, ale wcale nie ostatnim. Drugim zagrożeniem jest strata czasu. Czasu, którego każdy ma tyle samo. W internecie tracisz godziny, których każdy z nas ma 24 każdej doby. Bogacze i biedacy mają tyle samo czasu każdego dnia. Aktorzy i nikomu nieznani szarzy obywatele, obie grupy mają tyle samo czasu. Nikt nie może go kupić, nikt nie może go zachować na potem. Dla wszystkich płynie jednakowo.

Zastanawiasz się czasami czym różnią się najpopularniejsi piłkarze świata od Ciebie? Dlaczego Twoje miesięczne zarobki są ich dniówką albo godzinówką? Różnica polega na tym, że gwiazdy sceny, ekranu, boisk piłkarskich, potrafią lepiej wykorzystywać swój czas. 

Kiedy Ty grałeś w piłkę na komputerze, ci zawodnicy spędzali całe dnie na perfekcyjnym oddawaniu strzałów w świecie rzeczywistym. Gdy Ty imprezowałeś, oni ćwiczyli swoją zręczność i wytrzymałość. Twoje poranki na kacu, to były ich wczesne przebieżki zaraz o świcie, dla podtrzymania formy. Każdy inaczej wykorzystywał swój czas. 

Media społecznościowe to zabójcy czasu, ponieważ korzystając z nich wpadasz w rytm ciągłego śledzenia i obserwacji tego, co dzieje się u innych. Życie innych zajmuje Cię bardziej, niż Twoje własne. Wynika to ze zjawiska zwanego FOMO – fear of missing out. Jest to nic innego jak lęk przed tym, że coś Cię ominie. Obawa przed tym, że nie będziesz na czasie, że nie będziesz znał najnowszych trendów, plotek i powiadomień. 

Za każdym razem jak wchodzisz do internetu topisz się, w morzu plotek, kotków, wspomnień, wydarzeń, śmiesznych obrazków, wojenek politycznych i tak dalej. Tymczasem w ogóle nie zmienia to Twojego życia poza tym, że zostaje Ci w nim coraz mniej czasu na konstruktywne działania. 

Bycie w social mediach jest fajne. To natychmiastowa nagroda. Wrzucasz post, ładny widok, nowy samochód, wakacje, każdy Ci zazdrości, każdy to lajkuje, wszyscy są mili. Oczekujesz polubień, udostępnień, reakcji. Dziewczyny karmią się ilością polubień pod zdjęciami, a nie realizowanie własnych oczekiwań kończy się dla nich poczuciem beznadziei i depresją. 

Media społecznościowe to nie tylko pożeracz czasu, niestety pełne są też ludzi oceniających, pełnych nienawiści, chcących uprzykrzyć życie innym, zrujnować ich. 

Przestań się temu poddawać. Zamiast poświęcać czas na bezsensowne przewijanie Facebooka, poświęć czas na rozwój, na naukę, ćwiczenia, samodoskonalenie. Nie znamy swoich wzajemnych sytuacji życiowych, ale wszystkie te sytuacje można odmienić, można spróbować na nowo, inaczej. Pamiętaj, że w życiu masz albo wymówki, albo rezultaty. 

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz