Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja

Poznaj zioła – naturalne lekarstwa matki ziemi

  • 26 stycznia, 2022

Cześć! Dzisiaj mam dla Ciebie materiał z serii Nowożytny Survival. Opowiem Ci w nich o coraz rzadziej używanych ziołach, czyli naturalnych lekarstwach, “wyprodukowanych” przez Matkę ziemię.

Las jest apteką. Od wieków ludzie leczyli się tym, co dał im las. W dawnych czasach nie było przecież lekarstw, nie istniały lekarstwa znane ze współczesnej medycyny. Ludzie mogli używać jedynie lekarstw naturalnych.

Na proste otarcia, uszkodzenia, okaleczenia skóry, ludzie używali poślinionej babki lancetowatej. Gdy byli przeziębieni, kiedy doskwierał im kaszel i katar, pili wywar z mniszka lekarskiego. Kiedy chcieli poprawić wygląd skóry, używali aloesu.

Zwróć uwagę na zioła i rośliny, których używamy dzisiaj, oraz na te, które były wykorzystywane kiedyś i zostały już niemal zapomniane: pokrzywa, rumianek, szałwia, tymianek, ostropest, czarnuszka, len. To wszystko w dawnych czasach stanowiło podstawę apteczki zielarza, czy niezbędnika wiejskiej wiedźmy.

To właśnie te składniki pozwalały im tworzyć różne wywary, mikstury, maści, które przyrządzone w odpowiedni sposób, podane choremu, doprowadzały do ozdrowienia. Wieki temu, w czasach Hipokratesa, lekarz zarabiał, kiedy ludzie byli zdrowi. Medycy, znachorzy, uzdrowiciele, oni wszyscy żyli z utrzymywania ludzi przy zdrowiu. Kiedy jednak ludzie zaczynali chorować, lekarze przestawali zarabiać.

Zwróć uwagę na to, jak ten trend odwrócił się teraz. Lekarz jest w większości przypadków odwiedzany jedynie w przypadku choroby – nie w celach zapobiegawczych, kontrolnych, podtrzymania dobrego zdrowia, a jedynie wtedy, kiedy zaczyna brać Cię choroba. Mimo wszystko zarabiają oni tak samo, niezależnie czy chorujesz, czy jesteś zdrowy. Czy zatem motywacja do wyleczenia ludzi pozostaje taka sama? Odpowiedz sobie na to pytanie.

Korporacje farmaceutyczne, które rządzą światem, mają ogromny wpływ na to, co będziesz kupował i jak będziesz żył. Są w stanie zniszczyć każdy preparat, każdy lek, stosując odpowiednią strategię marketingową, czarny PR i wiele innych sposobów, aby zaszkodzić “konkurencji”.

Równie skutecznie potrafią też oczywiście promować i reklamować swoje preparaty, które akurat mają mieć dużo lepsze działanie od tych, które niedawno były krytykowane.

Czy jednak wszystkie te lekarstwa są takie cudowne, jak je reklamują? Firmy farmaceutyczne wydają fortunę, na zapychanie przestrzeni reklamowych, na reklamy, w których lektorzy prześcigają się w recytowaniu wymaganych formułek, aby zostawić jak najwięcej czasu na pokazanie cudownych właściwości leku.

Zastanów się nad tym, co i jak stosujesz, oraz nad powrotem do tradycyjnej medycyny ludowej, która nie potrzebowała setek tysięcy czy milionów dolarów wydanych na kampanie reklamowe. Stosowały ją nasze babki, prababki, wśród których można przecież znaleźć rzeszę stulatek.

Kup atlas roślin, zainteresuj się jakie owoce wydaje las, naucz się odróżniać grzyby, rośliny. Nie wszystkie warzywa i owoce musisz kupować, przecież wiele z nich możesz wyhodować na własnym balkonie lub niewielkim ogródku.

Wszystko zależy od Ciebie. Zioła to naturalna moc, która może uzdrowić Twoje ciało. Nie traktuj moich słów jako porady medycznej, bo nie jestem lekarzem. Zrobisz z tą wiedzą, co będziesz chciał. Ja natomiast wiem, że ludzie chorują coraz częściej, na coraz to nowsze choroby. Ludzie zbyt często stosują antybiotyki, na które się uodparniają, podczas gdy przy dobrej, zdrowo zbudowanej odporności, jesteś w stanie zwalczyć chorobę przy pomocy medycyny naturalnej, znanej ludzkości od wieków.

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz