Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Coaching, Motywacja

Bądź wdzięczny, za to co masz!

  • 4 lutego, 2022

Cześć! Dzisiaj chcę, żebyś spróbował przyjąć trochę inną perspektywę w patrzeniu na swoje życie. Zamiast narzekać, że ciągle Ci mało, ciągle brakuje Ci czegoś, ciągle chciałbyś więcej, bądź wdzięczny za to, co masz i jak żyjesz w tej chwili.

Żyjemy w umiarkowanym klimacie. Nie dotykają nas wybuchy wulkanów, wielkie powodzie, pożary lasów, ekstremalnie wysokie letnie temperatury. Brak jest u nas nawet dużych zagrożeń ze strony zwierząt, takich jak obecne na innych szerokościach geograficznych, śmiertelnie jadowite węże.

W naszym środowisku brak jest ekstremalnych zjawisk, sytuacji. Ot, po prostu umiarkowane życie w umiarkowanym klimacie. Masz wodę w kranie, masz co zjeść. Rano pójdziesz do pracy lub do sklepu i najprawdopodobniej jutro, pojutrze, każdego kolejnego dnia w najbliższej przyszłości, będziesz miał możliwość to zrobić.

Masz coś, czego nie mają setki milionów ludzi w Afryce czy Azji – bieżącą wodę w kranie pieniądze na przeżycie miesiąca. Nie głodujesz ani Ty, ani Twoja rodzina, która nie jest zagrożona, jeśli każdego dnia nie zorganizujesz ćwierć dolara, na kupienie odrobiny chleba.

Bycie wdzięcznym za rzeczy, sprawia, że los przynosi Ci ich więcej. Z kolei ciągłe narzekanie i niezadowolenie, prowadzi do bycia zgorzkniałym, smutnym, nieszczęśliwym człowiekiem. Wszechświat natomiast nie obdarowuje takich ludzi.

Podróżując po Ameryce Południowej, miałem okazję zatrzymywać się i spędzać czas u lokalnych mieszkańców kontynentu, u Indian Amazońskich, którzy nie mieli absolutnie niczego. Ich jedynym bogactwem była metalowa łyżka, metalowy garnek i radio na baterie… z rozładowanymi bateriami.

Mieszkali oni w domkach na balach, tuż nad wodą. Nie mieli oni faktycznie niczego, ale byli przy tym szczęśliwi. Poproszeni o cokolwiek: o kurę na posiłek czy jedyną łyżkę, jaką mieli, bez mrugnięcia okiem byli gotowi nam to dać. Zdziwienie pytaliśmy, jak to jest – przecież mają tylko to, a oni nawet nie przejmują się tym, że zjemy ich jedzenie, lub nie oddamy pożyczonej rzeczy.

Jak to możliwe, że nie mając nic, byli oni tacy szczęśliwi? Co więcej, jak to możliwe, że ludzie żyjący w naszym kraju, niedoświadczający klęsk żywiołowych, klęski głodu, mogący pracować, żyć, jeść, pić, myć się, są tak bardzo nieszczęśliwi i tak bardzo narzekają na swój los?

Warunki, w których żyjemy, dla wielu byłyby prawdziwym rajem. My z kolei zachowujemy się, jakbyśmy żyli w piekle. Ludzie narzekają na zarobki, podatki, pogodę, niepogodę i wiele więcej.

Ludzkość zgubiła sens życia. On pozwala na bycie wdzięcznym i szczęśliwym człowiekiem. Wprowadź to, do swojego życia. Zainicjuj rytuał bycia wdzięcznym na co dzień. Ustal rytuały, każdego ranka i wieczora wstawaj i kładź się, podsumowując, co dobrego Cię spotkało. Podziękuj za to, swojemu bogu. Złóż mu hołd za to, co masz.

Pokaż, że doceniasz to, co masz, a nie ciągle wymagasz więcej. Wszechświat natomiast da Ci jeszcze więcej. Pamiętaj o tym i zacznij praktykować to już dzisiaj, a zobaczysz, jak odmieni to Twoje życie.

Jeśli ten artykuł podobał Ci się i chciałbyś więcej takich materiałów, daj kciuk w górę. Będę produkował dla Ciebie więcej takiego contentu. Jeśli masz do mnie jakieś pytania, które chciałbyś mi zadać — zostaw komentarz, a ja postaram się odpowiedzieć i rozwiać Twoje wątpliwości.

Zapraszam Cię również na BEZPŁATNY WEBINAR pt. „Jak umawiać nawet 7 na 10 spotkań z klientami przez telefon”, na którym przedstawiam moją autorską metodę pozyskiwania klientów krok, po kroku, abyś po jej wprowadzeniu, od następnego dnia mógł sprzedawać więcej. Szkolenie jest BEZPŁATNE – > KLIKNIJ TUTAJ!

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz