Skip to content
Bezpłatne Szkolenie
  • Call center

Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

  • 5 kwietnia, 2018

Wyróżniamy dwa podstawowe rodzaje telemarketingu: outbound (wychodzący) i inbound (przychodzący). Znacząco się od siebie różnią przede wszystkim tym, kto do kogo dzwoni. Połączenia wychodzące są znacznie trudniejsze, ponieważ często klient jest zrażony do tej formy kontaktu, nie jest zainteresowany już na dzień dobry albo nie ma czasu na rozmowę. W ramach outboundu wyróżniamy 5 celów kontaktu:

  • telesprzedaż – finalizacja sprzedaży przez telefon – zdecydowanie najtrudniejsza forma sprzedaży, wymagająca doskonałych umiejętności sprzedaży telemarketera i dopracowanego procesu sprzedaży
  • umawianie spotkań – zainteresowanie klienta produktem i umówienie spotkania dla handlowca stacjonarnego
  • pozyskiwanie leadów – ocieplanie zimnej bazy i wyszukiwanie w niej potencjalnie zainteresowanych klientów, a następnie przekazywanie kontaktów do handlowców, którzy kontynuują rozmowy telefonicznie
  • badanie ankietowe – wykonywane na zlecenie urzędów, firm farmaceutycznych, przed wprowadzeniem produktu na rynek
  • utrzymywanie relacji z klientem – kontakt bez celu sprzedażowego, jego intencją jest podtrzymanie relacji, badanie poziomu zadowolenia

W ramach inboundu wyróżniamy:

  • obsługa sklepu internetowego – odpowiedzi na pytania odnośnie zamówień, produktów, procesów – zastępuje kontakt mailowy
  • przyjmowanie zamówień – jeśli klient nie chce wypełniać formularza, składa zamówienie telefonicznie
  • obsługa reklamacji – niezadowolony klient to doskonałe źródło informacji na temat Twojej firmy, dowiedz się czego im brakuje, a potem zaspokój ich potrzeby, a zyskasz ich dozgonną wdzięczność

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży przez telefon, pobierz bezpłatny poradnik „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”

Polub i Udostepnij

Facebook
Twitter
Email
Tagi
100 taktycznych zasad sprzedaży blanchard call center coach coaching finalizacja harmonia higiena mózgu higiena umysł jak rozbijać obiekcje klientów jak sprzedawać więcej karol froń MLM Model Kanapki motywacja największe błędy w sprzedaży nastawienie obiekcje klientów obiekcje w sprzedaży przywództwo psychologia psychologia sprzedaży rozwoj osobisty smc spezedaż spokój sprzedawca sprzedaż sprzedaż na zimno spzedawca success mind club szkolenie techniki sprzedażowe telemaketing telemarketer zamknięcie zamknięcie sprzedaży zarządzanie zawód sprzedawcy zespół zimne telefony

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

POLUB MNIE NA FACEBOOKU:

OSTATNIO OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY:

  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.2

Czytaj artykuł→
  • Coaching ·
  • Motywacja ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak przygotować się do spotkania biznesowego? cz.1

Czytaj artykuł→
  • Call center ·
  • Sprzedaż ·
  • Wyróżnione sprzedaż ·

Jak sprzedawać w branży IT? cz.2

Czytaj artykuł→
Next →
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Wszystkie artykuły zostały wyświetlone
Pokaż więcej artykułów →

Zostaw komentarz

  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci
  • Regulamin
  • Polityka prywatnosci

Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym Karol Froń pod adresem
e-mail: biznes@karolfron.pl

Facebook Instagram Youtube Linkedin

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2021 | Wykonanie Two Colours

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu. Zmiany ustawień plików cookies możecie Państwo dokonać w dowolnym czasie. Polityka prywatności
Ustawienia cookieAKCEPTUJĘ
Polityka prywatności i plików cookie

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Pozostańmy
w kontakcie

biuro@karolfron.pl
+48 793 700 701
Facebook Instagram Youtube Linkedin

Menu

  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt
  • Zacznij tutaj
  • Kalendarz szkoleń
  • Biblioteka
  • Referencje
  • O mnie
  • Mentoring
  • Współpraca B2B
  • Sklep
  • Blog
  • Video
  • Kontakt

Wypełnij formularz

Dofinansowania szkoleń

Zwrócę Ci 80% kosztów szkolenia ze mną w Twojej firmie. Co Ty na to?

Jeżeli jesteś zainteresowany zostaw namiary

Wypełnij formularz