Close

Bezpłatny Poradnik Dla Sprzedawców

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

Dzięki bezpłatnemu poradnikowi dowiesz się m.in:

Jakie są trzy główne problemy większości handlowców, które skutecznie sabotują ich wysiłki oraz zarobki?

[Instrukcja] Jak zrobić piorunujące pierwsze wrażenie na kliencie - znacząco zwiększysz swoje szanse na to, że klient się nie rozłączy i w ogóle będzie chciał z Tobą rozmawiać,

Jak bez wysiłku zaangażować klienta w rozmowę i zbadać jego potrzeby - odkryj na czym naprawdę mu zależy, a będzie Ci łatwiej wzbudzić u niego pragnienie Twojej oferty,

Dlaczego obiekcje klienta nie są problemem - odkryjesz, w jaki sposób możesz zacząć wykorzystywać je na swoją korzyść.

[Schemat] Na czym konkretnie polega model rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. - dowiesz się, jak krok po kroku poprowadzić klienta do finalizacji transakcji,

czyli jak skutecznie sprzedawać przez telefon?

O Autorze Poradnika

Karol Froń

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.


To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych.


Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe.


Jestem również właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki :"100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku".

Czy jesteś gotowy poznać techniki stosowane przez 10% najlepszych sprzedawców?

Kliknij w przycisk znajdujący się poniżej, aby odebrać swoją kopię poradnika!