Oceń własną rozmowę telefoniczną ze swoim klientem!

Nagraj rozmowę telefoniczną ze swoim klientem a ja pomogę Ci zwiększyć ilość umawianych spotkań i zamykanych transakcji za pomocą telefonu - jedyne, co musisz zrobić, to mi ją przesłać, a pokaże Ci, co możesz poprawić, aby szybko zwiększyć swoją skuteczność!

1. Nagraj swoją rozmowę z klientem

Rozmowa powinna być zapisana w formacie mp3. Zadbaj o to, abyś Ty i Twój klient był słyszalny. Jej długość nie powinna przekraczać 5-10minut (w zależności od wybranego pakietu).

2. Wyślij ją do mnie mailem

Po opłaceniu usługi prześlij mi rozmowę na maila - możesz mi ją udostępnić poprzez youtube, wetransfer.com, google dysk lub po prostu dołączając ją do maila jako zwykły załącznik.

3. Odczekaj 24-72 godzin

Po wysłaniu maila w zależności od wybranego przez Ciebie pakietu usługi musisz odczekać od 24 do 72 godzin na maila zwrotnego ode mnie.

4. Odbierz maila ode mnie

W mailu znajdziesz dokładną ewaluację Twojej rozmowy wraz ze spersonalizowanymi wskazówkami, dzięki którym od razu zwiększysz swoją skuteczność!

Ważne! Ze względu na brak możliwości oceny sygnałów niewerbalnych czyli np. mowy ciała, nie ma możliwości oceny rozmowy z klientem przeprowadzanej w 4 oczy, czyli nie przez telefon - w tym celu skontaktuj się ze mną indywidualnie!

Jak wygląda cały proces?

Jakie rodzaje rozmów odsłuchuję?

Sprzedaż telefoniczna

Pozyskanie leada

Obsługa reklamacji

Umówienie spotkania

Obsługa posprzedażowa

Badania ankieterskie

Inne

Co konkretnie oceniam?

Na podstawie odsłuchu rozmowy oceniam ją pod kątem 6 najważniejszych elementów:

Hak na uwagę

Czy potrafisz w odpowiedni sposób zdobywać uwagę klienta już na samym początku  rozmowy, wykorzystując atuty swojej branży, firmy, rozmówcy?

W jaki sposób rozbudzasz w kliencie zainteresowanie sobą i tym, z czym do niego dzwonisz?

Zainteresowanie

Język korzyści

Czy w swoim rozmowach używasz słów i zdań, które sprawiają, że klient pragnie zrobić to, o co go prosisz?

Emocje

Czy Twój przekaz budzi emocje konieczne do podjęcia działania ze strony klienta?

Oceniam go pod kątem używania 3 różnych tonacji niezbędnych do wywoływania różnych reakcji i stanów u klienta, także tempa i umiejętności budowania rapportu

Głos

Obiekcje

Weryfikuję sposób w jaki radzisz sobie z zastrzeżeniami klientów.

Dostępne pakiety usługi:

Długość rozmowy - max 5 min

Standard

69 zł

Otrzymujesz analizę w pdf

Czas odpowiedzi - 72 godzin

Premium

99 zł

Długość rozmowy - max 8 minut

Otrzymujesz analizę w pdf

Czas odpowiedzi - 48 godzin

VIP

149 zł

Długość rozmowy - max 10 min

Analiza w formie video ze wskazówkami do wdrożenia

Face to Face

199 zł

Długość rozmowy - max 10 min

Dzwonisz do mnie i przeprowadzasz rozmowę jak z klientem

Otrzymujesz natychmiastowy feedback ze wskazówkami do wdrożenia

Czas odpowiedzi - 24 godziny;
termin umawiany indywidualnie

Otrzymujesz analizę w pdf

Czas odpowiedzi - 48 godzin

Najczęściej zadawane pytania:

Ewaluację rozmowy, czyli 3 główne elementy do poprawy oraz 6 uwag w obszarach, o których mowa powyżej

Schemat SSC: Start, Stop, Continue, czyli dowiesz się co masz zacząć robić, co przestać robić, a co kontynuować w kolejnych rozmowach, aby znacząco zwiększyć swoją efektywność.

I. Co konkretnie otrzymam w mailu?

II. Czy usługa jest poufna?

Tak. Wszystkie rozmowy, które otrzymuję od Ciebie nie są nigdzie i nikomu udostępniane. Możesz wykasować dane klienta, jeśli nie chcesz mi ich udostępniać.

III. Czy mogę poprosić o przykład takiej ewaluacji?

Tak, do pobrania w poniższym linku:

IV. Jak się mogę z Tobą skontaktować?

Mailowo pod adresem karol.fron@smc24.pl, telefonicznie pod numerem 731555524 lub na facebooku fb.me/karol.fron1

V. Moja rozmowa jest dłuższa niż 10 minut

Wyślij mi ją całą, a ja skupie się na pierwszych 10 minutach. Zazwyczaj po takim czasie już wiadomo co jest do zmiany w rozmowach. Jeśli jednak chcesz, abym przeanalizował całą rozmowę po prostu wykup dwa lub więcej pakietów.

Kto będzie odsłuchiwał Twoich rozmów?

Karol Froń wykonał w życiu ponad 30 000 rozmów z klientami przez telefon. Od 11 lat aktywnie sprzedaje, zaczynał jako telemarketer, który wykonywał dziennie 80-120 rozmów. 


Budował zespoły sprzedażowe, które realizowały cele na 170% i miał najlepszy zespół sprzedażowy spośród 70 innych, w firmie zatrudniającej 3500 sprzedawców. Właściciel call center, zatrudniającego 140 pracowników, ekspert sprzedaży, coach i trener sprzedawców, dyrektorów i właścicieli firm. 


Pomaga zwiększać efektywność sprzedaży, poprzez zmianę sposobu rozmawiania z klientem. Autor książki "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" i modelu sprzedaży OK SPRZEDAŻ - gotowych rozwiązań sprzedaży od prospectingu do finalizacji. 


Autor Akademii Sprzedaży Saleup.pl oraz bestsellerowego kursu dla handlowców "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców".

Opinie niektórych zadowolonych klientów:

Dostępne pakiety usługi:

Długość rozmowy - max 5 min

Standard

69 zł

Otrzymujesz analizę w pdf

Czas odpowiedzi - 72 godzin

Premium

99 zł

Długość rozmowy - max 8 minut

Otrzymujesz analizę w pdf

Czas odpowiedzi - 48 godzin

VIP

149 zł

Długość rozmowy - max 10 min

Analiza w formie video ze wskazówkami do wdrożenia

Face to Face

199 zł

Długość rozmowy - max 10 min

Dzwonisz do mnie i przeprowadzasz rozmowę jak z klientem

Otrzymujesz natychmiastowy feedback ze wskazówkami do wdrożenia

Czas odpowiedzi - 24 godziny;
termin umawiany indywidualnie

Otrzymujesz analizę w pdf

Czas odpowiedzi - 48 godzin

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2018