Karol Froń

Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży oraz zarządzania. Autor książki "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży", założyciel Contact Center One, firmy zatrudniającej 140 handlowców i marki Succes Mind - firmy, która otwiera głowę na sukcesy życiowe. Wykonał w życiu 30 000 rozmów i jak sam mówi: "Wszyscy jesteśmy sprzedawcami".

Moja historia:

1986 r.

urodziłem się w Pisarzowicach, maleńkiej wiosce w południowej Wielkopolsce

2005 r.

rozpoczynam studia na Uniwersytecie Wrocławskim, mam zamiar zostać nauczycielem geografii i historii.

2007 r.

podejmuję pierwszą pracę w call center, zatrudniam się jako telemarketer w największym call center w Polsce - Call Center Inter Galactica, sprzedaję produkty sieci Orange. Jestem w tym kiepski, mam ochotę się zwalniać, co z resztą później na kilka miesięcy zrobię, podejmując w wakacje pracę jako kelner

2010 r.

jako doświadczony telemarketer i świeżo upieczony menadżer zespołu, jadę w delegację do Częstochowy, aby tam tworzyć od zera nowy oddział firmy CCIG. Nie mam żadnego doświadczenia w zarządzaniu, wszystkiego uczę się na błędach, opieram się na intuicji, wiedzy znalezionej w książkach; zarządzam dwoma 20-osobowymi zespołami jednocześnie: team ze zmiany porannej sprzedaje abonamenty Orange, zespół z popołudnia pakiety usług. Oba zespoły po 2 miesiącach realizują miesięczne cele na ponad 100%, a ja pracuję 303h w miesiącu, od 8 do 21 przez kilka miesięcy. Uczę się, że aby mieć efekty potrzeba się uczyć: na własnych błędach, co bywa czasochłonne i kosztowne, bądź na cudzych, co przyspiesza drogę i jest tańsze. Mój zespół osiąga najlepsze wyniki spośród prawie 90-ciu innych teamów.

2011 r.

moje zasługi dla firmy i wysokie wyniki zostają nagrodzone i otrzymuję awans na stanowisko kierownika projektu, od tej pory zarządzam 8-ma menadżerami zespołów, z dwóch projektów i sprawuję opiekę nad grupą ponad 130 telemarketerów. Zdobywam szlify w zarządzaniu kadrą menadżerską, uświadamiam sobie, że wszystko zależy od przywództwa i nie każdy nadaje się na bycie kierownikiem. Ciągle się rozwijam, mocno inwestuję w swoją głowę.

2012 r.

odchodzę z etatu, dołączam do firmy mojej żony Karoliny, wspólnie tworzymy pierwsze w Częstochowie Biuro Doradców Biznesowych Play. Przeskok ze stałej pensji, na niepewną prowizję to terapia szokowa, z której szybko się otrząsam i zaczynam pracować na efekty, a nie na czas. W ciągu 6 miesięcy przychody z firmy zwiększają się o 700%.

2013 r.

otwieramy własne call center Contact Center One, zatrudniamy w pierwszym miesiącu istnienia firmy 70 pracowników, a w drugim 140. Uczymy się zarządzania własnym biznesem na dużą skalę, stajemy w krótkim czasie największym partnerem sprzedaży telefonicznej dla Play w Polsce. Firma generuje milionowe przychody od pierwszego roku istnienia.

2014 r.

kończę Wszechnicę przy Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, gdzie uzyskuję certyfikat coacha wydany przez Erickson Institute. Zakładam bloga, otwieram kanał na Youtube  buduję markę osobistą w internecie. Otwieram firmę szkoleniową Sales Management Coaching 24 i prowadzę szkolenia zamknięte w firmach usługowych i produkcyjnych.

2015 r.

organizuję ponad 30 zamkniętych szkoleń w firmach, udzielam konsultacji przedsiębiorcom, menadżerom zespołów, sprzedawcom w jaki sposób podnosić sprzedaż, lepiej zarządzać ludźmi, budować wydajniejsze zespoły. Współpracuję z takimi firmami jak K2, Global Telemarketing, Trans, MW Format, Jelux, Global Investor Club, Abakon i wiele innych. Dzięki moim szkoleniom inspiruję i pomagam kilku tysiącom sprzedawców i przedsiębiorców.

2016 r.

nagrywam serię kilkudziesięciu szkoleń sprzedażowych w formie DVD i VOD, a także organizuję Maratony Internetowych Webinarów sprzedażowych, w których bierze udział kilka tysięcy uczestników

2017 r.

wydaję książkę „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”, która cieszy się znakomitymi opiniami wśród czytelników i stanowi swoisty niezbędnik „must read” dla każdego kto zaczyna pracę bądź zamierza osiągnąć sukces w sprzedaży

Bezpłatne, Internetowe Szkolenie

Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe według modelu O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż?

Chcę Dowiedzieć Się Więcej i Zarezerwować Bezpłatnie Miejsce!

Karol Froń

Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą telekomunikacyjną, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, a do dziś aktywnie sprzedaje przez telefon m.in swoje szkolenia i produkty. Jego mottem jest „Do odważnych świat należy” i tego uczy na swoich szkoleniach, webinarach, a także licznych występach na konferencjach w roli prelegenta.

Polub Mojego Fanpage