W dobie wszechobecnego internetu, mnogości ofert i sklepów w których klient może kupić dowolny produkt lub usługę, każda firma zastanawia się nad tym w jaki sposób zwiększyć ilość klientów.

Jednym z pomysłów jest poszerzenie spektrum działania swojej firmy o nowy kanał sprzedażowy, jakim jest telemarketing.

W tym nagraniu podpowiem Ci kiedy opłaca się i kiedy warto uruchomić w swojej firmie kanał sprzedaży telefonicznej.

Jeśli uważasz ten temat za wartościowy, poleć go dalej lub oznacz w komentarzu kogoś, komu może się przydać. Dziękuję 🙂

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak sprzedawać przez telefon, odbierz bezpłatny poradnik „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej„:


Karol Froń
Karol Froń

Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą telekomunikacyjną, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, a do dziś aktywnie sprzedaje przez telefon m.in swoje szkolenia i produkty. Jego mottem jest „Do odważnych świat należy” i tego uczy na swoich szkoleniach, webinarach, a także licznych występach na konferencjach w roli prelegenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published.